Padel

Zijn er die deze week naar de Premier Padel Tour gaan in T&T? Ik ga morgen naar de kwartfinales zien.

Veel te duur, ik ben al 2 keer geweest vroeger en ik heb het wel gezien (toen gooiden ze nog dagelijks enorm veel gratis kaarten weg). Ga vroeg op tijd, anders zit je bovenaan of aan de zijkant. En best jouw plaats niet verlaten, want dan ben je ze kwijt. Ze werken daar niet met vaste plaatsen.

Ik heb kaarten via Belfius, geen idee eigenlijk wat de prijs is, was vroeger elke dag verschillend naargelang de fase van het tornooi en de namiddag- of avondsessie.
Er zijn ook veel clubs die kaarten hebben tegen forse kortingen (of gratis).

Ik mag het hopen. Vandaag €80 en zondag zelfs €90. Ik ga vanavond via via voor €20, exact mijn budget voor zulke zaken ^^

Coello/Tapia verdiend gewonnen imho. Foutenlast bij Chingotto iets te hoog (op dat niveau wel te verstaan, blijft een schitterende speler)

Vooral onder de indruk van Augsburger/Cardona vrijdag die ei zo na Coello/Tapia dan al naar huis stuurden
Als Leo eens stopt met overal en altijd te smashen als een kip zonder kop dan zie ik daar een nr.1 in binnen 2 à 3 j.

Terug
Bovenaan