Denk dat die uitgebluste darters degene zijn die bijna nog full-time werken. Want heb nog gehoord een tijd geleden dat sommige graag nog de modus super series erbij willen meenemen. Maar gaat niet wegens het feit dat die gebroadcast word.Ja kijk .. mijn visie ..
* 0 punten verdiend maar om één of andere reden een ticketje verkregen voor het WK én de kwartfinale halen? --> ASAP een tourkaart.
* Héél een seizoen degelijk presteren maar 2x op rij kak presteren op het WK? --> Tourkaart mogelijks kwijt tenzij en NU komt het: Je letterlijk enorm veel toernooien speelt zonder voldoende rustpauze zodat je het alsnog redt door overal wat kruimels te sprokkelen. Genoeg kruimels = toch nog voldoende voor uw tourkaart (!).
De vorige seizoenen waren nog OK maar de PDC heeft dit jaar de ET's aangepast en ook het aantal deelnemers op het WK + het aantal te verdienen pond --> Dat doen maar wel vasthouden aan ne top-64 ipv ne top-96 (voor een tourkaart) ?? --> Sorry maar (en ik val in herhaling) Dit is gewoon b*llsh*t en 'asking for trouble".
Dan krijg je dit: Uitgebluste darters onder enorme stress die veel te veel matchen gespeeld hebben om toch maar hun tourkaart te redden.
Over de Premier League word dit weer leuk gissen. PDC/Sky zullen deels blij zijn dat Noppert er vlug uit lag, maar een Price en Aspinall zien ze liever heel diep gaan tijdens dit WK, dat ze zeker geen kritiek krijgen dat deze alsnog opgevist worden voor die line-up.. Rocky lijken ze me wel een kans te geven en rond van Veen kan je bijna niet meer als ie minstens de kwartfinale haalt nu. Heeft een lekkere speelstijl en heeft geen problemen met interviews te geven bij Sky in degelijk Engels.
Clayton speelde ook niet top hé.
2-0 voor.