Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja kijk .. mijn visie ..

* 0 punten verdiend maar om één of andere reden een ticketje verkregen voor het WK én de kwartfinale halen? --> ASAP een tourkaart.
* Héél een seizoen degelijk presteren maar 2x op rij kak presteren op het WK? --> Tourkaart mogelijks kwijt tenzij en NU komt het: Je letterlijk enorm veel toernooien speelt zonder voldoende rustpauze zodat je het alsnog redt door overal wat kruimels te sprokkelen. Genoeg kruimels = toch nog voldoende voor uw tourkaart (!).

De vorige seizoenen waren nog OK maar de PDC heeft dit jaar de ET's aangepast en ook het aantal deelnemers op het WK + het aantal te verdienen pond --> Dat doen maar wel vasthouden aan ne top-64 ipv ne top-96 (voor een tourkaart) ?? --> Sorry maar (en ik val in herhaling) Dit is gewoon b*llsh*t en 'asking for trouble".

Dan krijg je dit: Uitgebluste darters onder enorme stress die veel te veel matchen gespeeld hebben om toch maar hun tourkaart te redden.
Denk dat die uitgebluste darters degene zijn die bijna nog full-time werken. Want heb nog gehoord een tijd geleden dat sommige graag nog de modus super series erbij willen meenemen. Maar gaat niet wegens het feit dat die gebroadcast word.

Over de Premier League word dit weer leuk gissen. PDC/Sky zullen deels blij zijn dat Noppert er vlug uit lag, maar een Price en Aspinall zien ze liever heel diep gaan tijdens dit WK, dat ze zeker geen kritiek krijgen dat deze alsnog opgevist worden voor die line-up.. Rocky lijken ze me wel een kans te geven en rond van Veen kan je bijna niet meer als ie minstens de kwartfinale haalt nu. Heeft een lekkere speelstijl en heeft geen problemen met interviews te geven bij Sky in degelijk Engels.

Ik vind de Premier League eigenlijk het minst interessante van alle toernooien.
Veeeel te lang, veeeeel te veel van hetzelfde.
Hebben ze er zelf écht nog wel zin in? Ja, ze willen erbij zijn omwille van de visibiliteit, het geld en de prestige. Maar eigenlijk staat er volgens mij niemand voor te springen.

Ja het format moet dringend veranderd worden, halverwege heb je het ermee gehad. De laatste 2 jaar enorm veel kritiek daarop, maar het interesseert de PDC geen reet voor de moment.. Premier League debuut in Antwerpen lijkt alvast zo goed als uitverkocht te zijn.

Ik vind de Premier League eigenlijk het minst interessante van alle toernooien.
Veeeel te lang, veeeeel te veel van hetzelfde.
Hebben ze er zelf écht nog wel zin in? Ja, ze willen erbij zijn omwille van de visibiliteit, het geld en de prestige. Maar eigenlijk staat er volgens mij niemand voor te springen.
Als zeer sporadisch kijker, is dit het enige tornooi dat ik iets of wat "volg". Ook omdat het voetbal nagenoeg stil ligt uiteraard.

Voor mij voelt het zeker nog niet 'saai' aan alleszins.

Waarom werd Littler zo op de korrel genomen zojuist?

Als zeer sporadisch kijker, is dit het enige tornooi dat ik iets of wat "volg". Ook omdat het voetbal nagenoeg stil ligt uiteraard.

Voor mij voelt het zeker nog niet 'saai' aan alleszins.

Waarom werd Littler zo op de korrel genomen zojuist?
Gewoon omdat de mensen vooral langere, spannende wedstrijden willen zien, dan gaan ze wat supporteren voor de underdog. En Littler reageert dan nogal geprikkeld en dat versterkt dat dan weer.

Vermoed ik.

Jammer maar niet de beste match van Harrysson. Hij had zijn kansen maar kon ze niet pakken.
Vooral die 2-2 en 2-2 in legs en dan die gemiste setdarts ... :S Clayton speelde ook niet top hé.

Maar ik zie het rooskleurig in voor de toekomst en ik zie hem snel een tourkaart pakken.

Laatst bewerkt:
Hood al 36 plaatsen gestegen op de OoM. Als hij gooit zoals vandaag kan hij echt wel van iedereen winnen.
Ik kan het WK darts winnen, als ik zo blijf spelen

Of hij nu echt kans maakt of niet: Het is die mentaliteit en het lef hebben om dat (gemeend) te zeggen.
Darts zit voor 50% in het mentale he. :)

Mvg vs Anderson, hard tegen onzacht that is the one i want to see...
Ik hoop op Anderson, ik vrees echter da Van Gerwen wint. Maar het moet nog gespeeld worden.

Damn, die Hood.

En mist die nu 4 match darts nadat 'ie voor de rest 100% gooide op de dubbels? Ook spijtig.
Is 100% ooit al voorgevallen in het darts?

Ik kijk altijd zonder commentaar/geluid, dus excuses als het gezegd geweest is.

Damn, die Hood.

En mist die nu 4 match darts nadat 'ie voor de rest 100% gooide op de dubbels? Ook spijtig.
Is 100% ooit al voorgevallen in het darts?
Volgens google Van Gerwen alvast tegen Wright: 8/8 ergens in 2016
Maar Hood gooide vandaag 9/9 11/11 en doet dus eigenlijk nog heel wat beter (al was het jammer genoeg geen 100% na een match)

Het zal nog al wel eens gebeuren zeker? Maar het is heel zeldzaam.

Laatst bewerkt:
Valt wel af en toe eens voor in kortere formats.

MvG - Gary had ik wel een mooie finale gevonden. Twee van mijn persoonlijke favorieten, lichte voorkeur voor Anderson. Stiekem hoop ik dat geen van de Lukes in de finale staat maar dat zal wel niet.

Ik kijk al uit naar de volgende match van luke littler na zn stunt tegen het publiek

Ik gunde het harrison wel vandaag maar het mocht niet zijn.

En dacht dat josh rock toch minstens halve finale of finale ging spelen

Ik hoop op winst van anderson !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan