Bjorn Well-known member 22 december 2023 #2.922 Dimi dan toch een goeie eerste partij. Nooit makkelijk tegen iemand die al een ronde gespeeld heeft.
Vteclover Well-known member 22 december 2023 #2.923 Dit is momenteel idd niet de hempel van verleden jaar tegen dimi
Bjorn Well-known member 22 december 2023 #2.925 Ik zwijg ook. Wat heeft die Hempel gegeten man. Laatst bewerkt: 22 december 2023
Tah_b00nz0r Well-known member 22 december 2023 #2.926 Kzie dimi nog verliezen sebiet dieje duits is wakker geworden
Bjorn Well-known member 22 december 2023 #2.928 Tah_b00nz0r zei: Kzie dimi nog verliezen sebiet dieje duits is wakker geworden Klik om te vergroten... Ja body language zegt wel alles opt moment. Had de match zo in handen maar opt einde winnen de Duitsers.
Tah_b00nz0r zei: Kzie dimi nog verliezen sebiet dieje duits is wakker geworden Klik om te vergroten... Ja body language zegt wel alles opt moment. Had de match zo in handen maar opt einde winnen de Duitsers.
Tah_b00nz0r Well-known member 22 december 2023 #2.930 Bjorn zei: Ja body language zegt wel alles opt moment. Had de match zo in handen maar opt einde winnen de Duitsers. Klik om te vergroten... Tis van dat
Bjorn zei: Ja body language zegt wel alles opt moment. Had de match zo in handen maar opt einde winnen de Duitsers. Klik om te vergroten... Tis van dat
Bjorn Well-known member 22 december 2023 #2.934 Wa ne duts ook man. Hempel gewoon 5 minuten goed gespeeld.
Chizm Active member 22 december 2023 #2.936 Crying Dimi at it again. Ik gun het hem wel maar op beslissend moment, nee. Duitser was zichzelf continue ah oppeppen.
Crying Dimi at it again. Ik gun het hem wel maar op beslissend moment, nee. Duitser was zichzelf continue ah oppeppen.
Agony Well-known member 22 december 2023 #2.937 Mocht Dimi geen Belg zijn.. zou die hier dan 1 fan hebben? Los van het vele falen straalt die toch ook niks uit.
Mocht Dimi geen Belg zijn.. zou die hier dan 1 fan hebben? Los van het vele falen straalt die toch ook niks uit.
I iLColman Active member 22 december 2023 #2.938 Diaree Waarom ook een vuistje bij z'n 151; flanellen.