Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk eerlijkheidshalve dat Andy Baetens de meeste kansen maakt tegen MVG van alle Belgen.![]()
“Een team? Ze slaan elkaar liever de kop in, en anders doen hun families het wel”: Van Gerwen opvallend over de Belgen
“Wat mij blijft motiveren? Dimitri Van den Bergh pesten.” Michael van Gerwen gaat <a href="https://www.hln.be/darts/live-wk-darts-vtm-2-gerwyn-price-vlot-door-vanavond-komt-met-de-decker-tweede-belg-in-actie~a42d54f7/" target="_blank">vanaf vandaag</a> in Londen op zoek naar zijn vierde eindzege...www.hln.be
Van den bergh is op voorhand al verloren als hij tegen MVG moet spelen. Heeft nog maar amper blijk gegeven van mentaal weerbaar te kunnen zijn. Met die uitspraken toch wel nieuwsgierig wat zich daar heeft afgespeeld. De vrouwtjes op elkaar aan het slaan geweest?![]()
Ik zal het dan iets grondiger uitleggen wat ik juist bedoel. (En ja ik was nu even hypothetisch bezig)Ik snap niet waarvan je uitspraak komt.. Andy is zeker een goede darter, maar winnen tegen mvg?? Op Lakeside geen 100+ gemiddeld gegooid…?

Echt heIk snap niet waarvan je uitspraak komt.. Andy is zeker een goede darter, maar winnen tegen mvg?? Op Lakeside geen 100+ gemiddeld gegooid…?

Ik snap niet waarvan je uitspraak komt.. Andy is zeker een goede darter, maar winnen tegen mvg?? Op Lakeside geen 100+ gemiddeld gegooid…?
Ach ja er zijn gewoon weinig beyondgamers die af en toe eens "hypothetische" standpunten (openlijk) in nemen.Echt he![]()

Ik snap niet waarvan je uitspraak komt.. Andy is zeker een goede darter, maar winnen tegen mvg?? Op Lakeside geen 100+ gemiddeld gegooid…?
Lees eens goed wat er staat. Los daarvan moet je ook niet altijd 100+ gemiddeld gooien om MVG te kloppen. Gilding won bv de UK open met 95 gemiddeld van MVG.Echt he![]()
Ok dus jij vindt dan dat Baetens zijn prestaties overrated zijn? Dat is uw goed recht. We zullen wel zien wat de toekomst brengt zeker?Misschien moet iedereen Baetens zijn prestaties ook eens met een serieuze korrel zout nemen.
Je kent beyondgaming ondertussen al wel.Dat heb ik alvast nergens gezegd voor zover ik weet. Maar als Andy de Q-school overleeft dan speelt hij alle PDC toernooien he. ALS ..Zie overal mensen roepen dat die nu de World Cup etc moet spelen en van iedereen kan winnen.
Ja, ik denk dat 100% van de mensen in dit topic daarmee akkoord zijn? Dus wat is hier je punt?WDF is één ding, PDC is nog iets helemaal anders.
Ik vraag mij af waarom ik nog mee doe met de Euromillions. Dat heeft weinig nut want ik win toch nooit.In darts kan iedereen ooit wel van iedereen winnen, maakt het net zo leuk dus daar over gokken en gissen heeft weinig nut.

Is een mooie verwezenlijking maar mensen zoals jij die denken dat hij meer kans heeft om te winnen van MvG dan Kim, Dimitri, Mike, etc kunnen die prestatie niet kaderen.Ok dus jij vindt dan dat Baetens zijn prestaties overrated zijn? Dat is uw goed recht. We zullen wel zien wat de toekomst brengt zeker?
Maar als Andy ooit wint van Mvg (al is dit pas over 10 jaar) wees maar zeker dat men dan uw posts asap zal quoten en daar een grapje gaat rond maken (al dan niet door mijzelf)Je kent beyondgaming ondertussen al wel.
Dat heb ik alvast nergens gezegd voor zover ik weet. Maar als Andy de Q-school overleeft dan speelt hij alle PDC toernooien he. ALS ..
Ja, ik denk dat 100% van de mensen in dit topic daarmee akkoord zijn? Dus wat is hier je punt?
Ik vraag mij af waarom ik nog mee doe met de Euromillions. Dat heeft weinig nut want ik win toch nooit.
Allé ja .. als je zo gaat beginnen .. ja dan heb je volkomen gelijk. Just is just.
Jij bent echt een dartskenner en dat apprecieer ik enorm. Je hebt natuurlijk gelijk maar ik wil je wel één raad geven: Laat fans soms gewoon fan zijn.

). Maar ik zie gewoon veel potentieel in hem en ik zou niet schrikken als hij in de toekomst 1ste of 2de Belg wordt bij de PDC. Maar goed de toekomst zal het wel zeggen of dit waarheid wordt of niet. Je hebt gelijk: Daar anno vandaag nog verder over gissen heeft verder géén nut.Lijkt mij dat jij ook moeilijkheden hebt met die prestatie van Baetens te kaderen dan? Net geen 94 gemiddeld en 41% op de dubbels in een WK finale. In zo een lange format en een tegenstander die zwak staat te gooien zorgt er nog eens voor dat je gemiddelde lager ligt. Alsof je dat plots niet meer kunt als je in een andere bond gooit? Er is geen enkele Belg die momenteel graag tegen Baetens gooit hoor.Is een mooie verwezenlijking maar mensen zoals jij die denken dat hij meer kans heeft om te winnen van MvG dan Kim, Dimitri, Mike, etc kunnen die prestatie niet kaderen.
Ik zeg niet dat hij nooit kan of gaat winnen trouwens.
Was blijkbaar een opmerking dat Kim maakte backstage, mss bij een vloertoernooi. Moet wel tijdens de competitie geweest zijn denk ik anders dien je geen klacht in bij de DRA en zou al een andere klacht aan zijn been hebben. Na het WK zou er duidelijkheid moeten zijn qua straf ..![]()
“Een team? Ze slaan elkaar liever de kop in, en anders doen hun families het wel”: Van Gerwen opvallend over de Belgen
“Wat mij blijft motiveren? Dimitri Van den Bergh pesten.” Michael van Gerwen gaat <a href="https://www.hln.be/darts/live-wk-darts-vtm-2-gerwyn-price-vlot-door-vanavond-komt-met-de-decker-tweede-belg-in-actie~a42d54f7/" target="_blank">vanaf vandaag</a> in Londen op zoek naar zijn vierde eindzege...www.hln.be
Van den bergh is op voorhand al verloren als hij tegen MVG moet spelen. Heeft nog maar amper blijk gegeven van mentaal weerbaar te kunnen zijn. Met die uitspraken toch wel nieuwsgierig wat zich daar heeft afgespeeld. De vrouwtjes op elkaar aan het slaan geweest?![]()
Zegt ook weer genoeg over Kim als hij nóg een klacht lopende heeft…Was blijkbaar een opmerking dat Kim maakte backstage, mss bij een vloertoernooi. Moet wel tijdens de competitie geweest zijn denk ik anders dien je geen klacht in bij de DRA en zou al een andere klacht aan zijn been hebben. Na het WK zou er duidelijkheid moeten zijn qua straf ..