Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb geen idee hoe het zit met de belastingen. Ik weet wel dat sommige spelers een deel van hun prijzengeld moeten afstaan aan hun manager. Sommige spelers hebben wel een familielid als manager zoals Peter Wright waar zijn vrouw zijn manager is.Een vraag.
Mario verdiende op 2 seizoenen 75000€ (WK exclusief) - maar dit is bruto
Netto = +-45% belastingen als vrouw ook nog werkt?
= 1718€ netto per maand. (Exclusief onkosten)
Dat is toch twee keer niks? Zeker als je alle kosten er nog bij neemt voor op de Tour te gaan spelen.
Of moeten sporters minder belastingen betalen omdat ze onder het statuut '(top)sporter' vallen?![]()
Mss lukt het ooit toch eensToch weer ironisch dat als ddn Dimi de eerste rondes overleeft dan is de eerste echte topper die hij (alweer) tegenkomt .. MVG!![]()

Het zal moeilijk worden hem van de wereldtitel te houden want er staat een goeie mentale kop op. Hij won 17 van zijn 20 laatste matchen (waaronder oa verlies tegen Humphies) en hij straalt veel vertrouwen uit. Hij zei ook: Ik ben de beste de rest moet schrik van mij hebben.Andy Baetens is ondertussen door naar de kwartfinale na een zege tegen Gary Stone. Tegenstander daarin is Jonny Tata of Jim Widmayer. Beide schat ik zwakker in dan zijn 2 voorbije tegenstanders.

PDC Tourkaarthouders mogen niet voor een andere federatie spelen. Ze mogen wel lokale amateurtornooien spelen.Waarom doen er alleen maar "mindere" goden mee aan het WDF WK?
Andy is naar mijn mening te goed voor de WDF. In vorm zou die toch een PDC tourkaart moeten kunnen grijpen.Waarom doen er alleen maar "mindere" goden mee aan het WDF WK?
Jelle heeft verloren. Zo zie je weer dat elke match nog altijd eerst gespeeld moet worden. De finale is tegen Chris Landman.En voila de finale is daar al voor de Beast from the East! Solide gemiddelde weer ondanks voor zijn veel gemiste dubbels. Morgen is de titel zeker mogelijk al heeft een Klaassen veel meer ervaring op het grote podium al. Jelle geef ik ook de meeste kans om de finale te halen ook.
In januari zou dat toch moeten lukken. Denk dat ie dan ook naar volledig pro gaat en zijn job opzegt in de Spar.Moet echt eens aan een tourkaart geraken in hij is vertrokken.