En dan was ze voor haar doen gewoon 'matig'. Ze heeft veel dubbels gemist.Greaves maakt er brandhout van.
Maar ja als de concurrente niet goed is dan hoef je ook niet beter te spelen zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan was ze voor haar doen gewoon 'matig'. Ze heeft veel dubbels gemist.Greaves maakt er brandhout van.
Ja, thuis hangen er 2.Iemand hier in het bezit van een scolia home?
Ben net jarig geweest en heb van de madam een envelop centen gekregen dat ik maar een beetje moet opleggen.
Ik zie dat je een bekabelde verbinding moet hebben.
Werkt dit met powerlines ook want ga pas van de zomer internet naar de garage leggen
Mario moet echt wel zijn eerste match winnen om zijn tourkaart te verlengen.We weten weer wat kijken vanaf vandaag de komende dagen
Mario vdb zit er dus toch ook bij zie ik
Het virtuele klassement :Mario moet echt wel zijn eerste match winnen om zijn tourkaart te verlengen.
Ze vechten daar toch met een 5 tal darters voor de laatste resterende plaatsen.
(1 zege is in theorie ook nog onvoldoende maar ik vermoed dat dit in praktijk wel voldoende zal zijn of er moeten mirakels gebeuren in zijn nadeel)
Doets staat nu 60ste en hij is voor 99% zeker van een verlenging van zijn tourkaart.Doets heeft 1 x gewonnen maar daarna eruit.
Geen idee hoeveel prijzengeld erbij komt of is dit de stans met k doets zn match er al bij?

Het leven kan hard zijn. Net als het er toe doet -die ene zwakke match- spelen en zijn Tourkaart ook meteen foetsie.En tourkaart ook kwijt verdomme![]()
Dit bleek zijn hoogste gemiddelde ooit te zijn op een toernooi dat op TV kwam.Man Lok Leung is niet direct de bekendste naam maar gooide wel een gemiddelde van 96 en 11x180 , stond ook 2-0 achter in sets maar moest eigenlijk al de 2de en 3de set gewonnen hebben. Zijn volgende match tegen Clemens ga ik toch volgen met de nodige aandacht.