Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier in het bezit van een scolia home?

Ben net jarig geweest en heb van de madam een envelop centen gekregen dat ik maar een beetje moet opleggen.
Ik zie dat je een bekabelde verbinding moet hebben.
Werkt dit met powerlines ook want ga pas van de zomer internet naar de garage leggen

Iemand hier in het bezit van een scolia home?

Ben net jarig geweest en heb van de madam een envelop centen gekregen dat ik maar een beetje moet opleggen.
Ik zie dat je een bekabelde verbinding moet hebben.
Werkt dit met powerlines ook want ga pas van de zomer internet naar de garage leggen
Ja, thuis hangen er 2.
Beide met powerline. Recent wel af en toe wat vertraging, maar denk dat dit meer ligt aan de vele werken rondom. (half dorp ligt open en daarvoor nooit problemen)

Tip:
Als je al een degelijke verlichting hebt, ga dan enkel voor de processor met camera's.
Spaar 100euro uit en koop van de helft daarvan aangepaste beugels om de camera's op te hangen.

Onze eerste was het volledige pakket met Termote, maar buiten de tunnelvisie begint dat na een tijd toch niet meer stabiel te hangen, waardoor de camera's verschuiven en bijgevolg foute score's en moet je veel corrigeren en calibreren.

Beugels gekocht om de camera's rechtstreeks op de muur te monteren (met Corona verlichting) en probleem opgelost.

Bij de 2de blok (met Plasma verlichting) beugels gekocht om op de Plasma te zetten.

Deze setup heeft mijn voorkeur.
Plasma hangt aan de muur, hoef je niet telkens af te halen als je je bord draait.
Corona wel, je gaat dan altijd wel eens een camera raken bij afhalen/opzetten.
Geen groot probleem, camera's gewoon even terug uitrichten dan, maar met de Plasma heb je dit niet en staan de camera's in principe voor altijd goed. (zoals Scolia pro)

Voor de Corona heb ik houten beugels, voor de Plasma aluminium.
Je ziet ook veel 3d-geprinte beugels passeren, maar daar moet je echt zeker zijn van de kwaliteit, sommige breken al af bij het monteren.

Ik ben reeds in het bezit van een termote 3.0 dus ga denk ik voor het pakket van processor en camera’s alleen gaan.
Ik heb van die beugels gezien op de site van scolia om boven en onder op de muur te monteren.

De pro is om op te hangen wel mooi maar die prijs vind ik niet te rechtvaardigen als beginner. Wie weet vind ik het na 2 jaar niemer zo leuk.

We weten weer wat kijken vanaf vandaag de komende dagen🥳
Mario vdb zit er dus toch ook bij zie ik
Mario moet echt wel zijn eerste match winnen om zijn tourkaart te verlengen.

Ze vechten daar toch met een 5 tal darters voor de laatste resterende plaatsen.
(1 zege is in theorie ook nog onvoldoende maar ik vermoed dat dit in praktijk wel voldoende zal zijn of er moeten mirakels gebeuren in zijn nadeel)

Mario moet echt wel zijn eerste match winnen om zijn tourkaart te verlengen.

Ze vechten daar toch met een 5 tal darters voor de laatste resterende plaatsen.
(1 zege is in theorie ook nog onvoldoende maar ik vermoed dat dit in praktijk wel voldoende zal zijn of er moeten mirakels gebeuren in zijn nadeel)
Het virtuele klassement :
60 Doets 83500 £
61 King 81750 £
62 White 80750 £
63 Kleermaker 80000 £
64 Mario 75000 £
65 Lennon 70500 £
66 Scutt 70250 £
68 Hempel 69250 £
69 Szaganski 66500 £

Als Mario wint dan komt hij op 82500 £. White komt dinsdag in actie en die zie ik wel winnen dus als dit scenario klopt dan zou Mario op plaats 62 komen. King en Kleermaker zijn niet geplaatst.

Als het scenario hierboven klopt dan zou dat betekenen dat :
- Lennon moet winnen van Bates en van Clayton in ronde 2
- Hempel moet winnen van Slevin vanavond en in ronde 2 van Dimitri
- Szaganski moet winnen van Kantele en in ronde 2 van van Barneveld
- Scutt moet winnen van Price in ronde 2 en in ronde 3 van mogelijks Dolan

Al de andere onder hem moeten al de kwartfinales of halve finales halen om hem voorbij te steken.

Doets heeft 1 x gewonnen maar daarna eruit.
Geen idee hoeveel prijzengeld erbij komt of is dit de stans met k doets zn match er al bij?

Doets heeft 1 x gewonnen maar daarna eruit.
Geen idee hoeveel prijzengeld erbij komt of is dit de stans met k doets zn match er al bij?
Doets staat nu 60ste en hij is voor 99% zeker van een verlenging van zijn tourkaart.
(Net als Mario moest hij eigenlijk zijn eerste match winnen)

Mario moet bijvoorbeeld al 2x winnen wil hij nog boven Doets eindigen.

De tussenstand kan je hier bekijken
PDC Live Order of Merit

Hempel wint waardoor Mario nu virtueel 65ste staat. Slevin speelde een goeie match maar in set 2 liet hij het liggen om op 2-0 te komen.
En in set 3 ondanks een gemiddelde van 103+ en 66% op de dubbels laat hij zich ook daar de kaas van het brood eten.
(Al speelde Hempel ook een heel goeie 3de set). Daarna was het finito.

Nu goed, Mario wist dit al op voorhand. minstens 1x winnen is gewoon een must.

---

Ik zie Anderson ook graag spelen. Hopelijk geraakt hij ver. :tongue:

Wat was Sherrock allemaal aan het uitspoken? Op bepaalde momenten goed spelen met gemiddeldes rond de 100. Om dan wat later er een grote knoeiboel van te maken. Dan toch wel redelijk veel kansen krijgen om er alsnog 2-2 in sets van te maken, om deze kansen allemaal in 'koor' op amateuristische wijze te verkwanselen. :support:

Misschien ook wel de reden dat ze nooit echt tot de top zal behoren. Die kansen die ze kreeg moesten er gewoon in. Wattimena komt hier heel goed weg.

En tourkaart ook kwijt verdomme :(
Het leven kan hard zijn. Net als het er toe doet -die ene zwakke match- spelen en zijn Tourkaart ook meteen foetsie.
Koele Mario was ditmaal toch onder de indruk van de omstandigheden denk ik?

Ik denk dat Mario zelf dit wel ergens kan plaatsen, hij heeft ook zijn eigen bedrijf (het is te zeggen hij is zelfstandige). Maar het blijft doodzonde.

Zag bij zijn dubbels toch regelmatig trillende handen, een degelijke Mario zit rond de 90 gemiddelde en ging dus Tricole makkelijk pakken.. Zeer jammer.

Spijtig van de tourkaart van Mario. Er zat zeker meer in. Vooral de dubbels doen hem de das om ( 9/35 = 25,7%). Tricole had zelf 45% op de dubbels. Van allebei kon je meer verwachten qua gemiddeldes maar er stond veel op het spel wat wel voor een pak zenuwen heeft gezorgd vermoed ik. Het was ook voor allebei hun debuut op het PDC WK.

Gian van Veen eruit in de eerste ronde tegen Man Lok Leung vind ik wel een serieuze verrassing. Veel hadden hem verwacht tot in de kwartfinale.

Man Lok Leung is niet direct de bekendste naam maar gooide wel een gemiddelde van 96 en 11x180 , stond ook 2-0 achter in sets maar moest eigenlijk al de 2de en 3de set gewonnen hebben. Zijn volgende match tegen Clemens ga ik toch volgen met de nodige aandacht.

Morgennamiddag is het aan Mike De Decker tegen Dragutin Horvat en komen ook Beaton (33ste deelname) en MvG in actie. En dan is het woensdagavond eindelijk aan Luke Littler. Nog altijd maar 16 jaar en vele verwachten hem nu al in de kwartfinale. Ik ben benieuwd wat hij de komende 2 jaar zal doen op de tour.

Man Lok Leung is niet direct de bekendste naam maar gooide wel een gemiddelde van 96 en 11x180 , stond ook 2-0 achter in sets maar moest eigenlijk al de 2de en 3de set gewonnen hebben. Zijn volgende match tegen Clemens ga ik toch volgen met de nodige aandacht.
Dit bleek zijn hoogste gemiddelde ooit te zijn op een toernooi dat op TV kwam.
Maar goed hij heeft op mindere toernooien al eens 100+ gegooid. (die niet op TV kwamen)

Anyways die man was in vorm gisteren. Hij is ook nog maar 24 jaar dus echt wel iemand om in het oog te houden voor de toekomst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan