Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een verschil in hoe ze ook in de match staan.

Helpen staat daar echt als een machine op vol power. Dimi met z'n joga achtige toestanden.

:rofl: Hij raakt nog niets eens tot een match tegen MVG. Wat een gesukkel. Zoveel show verkopen voor die match en dan de ene na de andere dubbel missen. Mentaal gewoon een dikke vod.

:rofl: Hij raakt nog niets eens tot een match tegen MVG. Wat een gesukkel. Zoveel show verkopen voor die match en dan de ene na de andere dubbel missen. Mentaal gewoon een dikke vod.
Voor hij ne kleine had was hij mentaal nog wel 'ok' niet?
Maar sinds hij ne kleine heeft is hij er mentaal echt niet meer bij.

Ik vreesde al voor zo'n scenario. Hij gaat keuzes moeten maken en de balans moeten vinden tussen een familie hebben en darten want op deze manier zal het snel gedaan zijn met aan de top te staan.

@makila zo word onze voorspelling van andy baetens in de toekomst wel makkelijk😊
Als die aan zn tourkaart raakt dan word hij de nummer 1 van onze belgen let op mn woorden
Ja het toernooi ter voorbereiding van het WK was echt boven gemiddeld voor de Belgen.

Het WK? 3x below par. Kim dan maar ??? :tongue:

Laatst bewerkt:

Ik vreesde al voor zo'n scenario. Hij gaat keuzes moeten maken en de balans moeten vinden tussen een familie hebben en darten want op deze manier zal het snel gedaan zijn met aan de top te staan.
Wat moet die kerel doen buiten 6 uur per dag pijlen gooien ? Kan ondertussen zelfs die kleine zijn pampers vervangen en opvang uitsparen.

Mocht Dimi geen Belg zijn.. zou die hier dan 1 fan hebben?

Los van het vele falen straalt die toch ook niks uit.
Ik als Belg ben zelfs geen fan van Dimitri. Ik kan daar met alle respect met moeite naar kijken. Eerst altijd die show verkopen, om dan daar de helft van de tijd te staan gelijk een vod. :wtf:

Van Gerwen zal teleurgesteld zijn met dit resultaat denk ik. :laugh:

Ik weet weinig van darten maar het is bijna fascinerend hoe ik die mens telkens zie imploderen.

Zelden zo fel iemand onzekerheid zien uitstralen.

Wat moet die kerel doen buiten 6 uur per dag pijlen gooien ? Kan ondertussen zelfs die kleine zijn pampers vervangen en opvang uitsparen.
Mee eens maar toch valt dit mij op. Hij is toch echt minder goed gaan spelen sinds hij een kind heeft? Of ik zie spoken ..
Nu goed, hij heeft ook een vrouw he. Het is gewoon die combinatie tussen gezinsleven en trainen dat volgens mij toch echt niet goed zit.

Mee eens maar toch valt dit mij op. Hij is toch echt minder goed gaan spelen sinds hij een kind heeft? Of ik, zie spoken ..

Nu goed, hij heeft ook een vrouw he. Het is gewoon die combinatie tussen gezinsleven en trainen dat volgens mij toch echt niet goed zit.
Moest die nog werken ook dan zou ik dat snappen maar nu echt. Daar zijn toch geen excuses voor.

@makila zo word onze voorspelling van andy baetens in de toekomst wel makkelijk😊
Als die aan zn tourkaart raakt dan word hij de nummer 1 van onze belgen let op mn woorden
Deze Dimi had vandaag ook gewoon verloren van Andy hé.
Gemiddeld 91 vs +-94 voor Andy. En op de dubbels 27% vs 40+ ... (ik vergelijk nu even met de waardes van Andy op het WDF WK)

Je kan daarmee lachen maar dit is echt zo. Deze prestatie vandaag is dus echt onaanvaardbaar / niet goed.

Ik vind dit verlies ook 100x erger dan zijn verlies 2 jaar geleden. Toen had Hempel gewoon die ene piekdag die je eens in je leven hebt. Nu was het gewoon den Dimi die het mentaal gewoon zelf liet afweten. Ditmaal zijn er géén excuses.

Laatst bewerkt:
Vrouw en kind..🫤
Nen echte pro darter is single en zit ganse dagen op cafe te dartsen ?🤣
0_Michael-Van-Gerwen-wife-knighthood-darts-1317902

Ik als Belg ben zelfs geen fan van Dimitri. Ik kan daar met alle respect met moeite naar kijken. Eerst altijd die show verkopen, om dan daar de helft van de tijd te staan gelijk een vod. :wtf:

Van Gerwen zal teleurgesteld zijn met dit resultaat denk ik. :laugh:
Dit dus hé.
Omdat hij een Belg is, probeer ik voor hem te supporteren, maar vanaf dat het wat minder wordt begin ik al stiekem te hopen dat hij verliest. Kvind dat beetje triest van mezelf, maar ik kan het niet :laugh:

Hij heeft geen mentale weerbaarheid, en MVG weet dit als geen ander. Hij buit dit dan ook zo hard uit dat het wat triestig wordt.

Dit dus hé.
Omdat hij een Belg is, probeer ik voor hem te supporteren, maar vanaf dat het wat minder wordt begin ik al stiekem te hopen dat hij verliest. Kvind dat beetje triest van mezelf, maar ik kan het niet :laugh:
Idem hier. Puur omdat hij Belg is wil ik wel dat hij wint maar ik kan hem eigenlijk niet uitstaan en als hij verliest ga ik er echt niet van wakker liggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan