Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb dit wrs gemist, maar wat? Die is daar open over dat hij voor de match alcohol drinkt? Is dat normaal? :unsure:

Ik denk ook dat ik beter gooi na 2 pinten, maar dat is wrs maar een idee, en omdat ik slecht ben :laugh:

Los van Dimi, vind ik het nog altijd straf hoeveel spelers daar staan met (enorm veel) overgewicht, dat ondermijnt je sport natuurlijk wel een beetje imo. Het zal wrs niet voor iedereen tellen, maar als zo'n Humphries dan zegt dat hij mentaal en fysiek veel beter voelt dan denk ik toch dat er velen hier baat zouden bij hebben alvast.
Erik had dat onlangs es gezegd tijdens een workshop :unsure: Gossippp

Jesus Christ hoe slecht is Kim vandaag

Inderdaad, een kind hebben is helemaal geen excuus.
Ze hebben ocharme 1 kleuter om voor te zorgen en zijn vrouw is fulltime thuis en den Dimi moet ook geen 8 uur of meer per dag werken of trainen. Er zijn er veel andere.
Dimi moet eerst en vooral kijken voor een goede mental coach en ten tweede een goede diëtist om iets te doen aan zijn dikke spekarmen.

Voor de rest, Barney zag er voor een 56-jarige fantastisch uit (no homo), hopelijk geraakt hij nog eens écht ver in dit tornooi.

En die Littler...waanzinnig talent, niet te vatten dat die echt maar 16 jaar is !

Littler was tegen Gilding echt wel te pakken hoor, vooral Gilding zijn falen.
Al blijft het enorm straf voor een 16-jarige.

Al vind ik hem een enorm slecht voorbeeld, als 16-jarige al over de 100kg wegen, en dan gaan vieren met kebab...

De hype van de darts zal zo snel gaan liggen. Gelukkig maar!
Hebben de Belgen samen liggen zuipen of zo tijdens een teamevent (ééntje waarvan Van Gerwen zei dat dit no way ging gebeuren :laugh: )?
Want dit was gewoon 4x 'below par'. :confused: Ze kunnen alle vier véél en véél beter. (als ze in vorm zijn)

En dan hebben we ook nog Robbie die op een dak is gevallen (brute pech) en daardoor zichzelf niet echt heeft kunnen tonen.
En Raman die zijn zoontje bijna kwijt was niet vergeten. (en familie blijft het allerbelangrijkste) Ook hij kon zich amper tonen de laatste maanden. (en verliest dus ook zijn tourkaart).

Ach ja we hebben een wereldkampioen darts he. En volgend jaar zie ik Andy wel een tourkaart pakken. Is het niet op de Q school dan is het wel via de Challenge Tour. En hopelijk pakt Mario op de Q school opnieuw zijn tourkaart. Misschien dat we dan in 2024 vertrokken zijn voor een goed jaar (slechter dan dit WK kan het niet meer).

Positief blijven is de boodschap :D

Laatst bewerkt:
Tuurlijk niet, het is gewoon eigen aan de belgen om onze beste spelers uit te jouwen en belachelijk te maken ipv te supporteren.
Ik heb eerder de indruk dat veel Belgen erg stilletjes zijn als het goed gaat maar als je een voting zou doen dat ze dan wél support geven aan de sportman of sportvrouw. Maar als het slecht gaat, dan gaat een Belg wél vlotter openlijk kritiek geven. (wat meestal ook wel terecht is)

Ik kan mis zijn maar na bijna 49 jaar op deze aardkloot is dat wat ik toch wel opmerk. :tongue:

Of ja het moet zijn dat een Belg op weg is naar de WK titel. Maar ja, dan moet je al een paar rondes overleven. Dan hoor je de Belgen ook wel hé :D

Denk dat Belgen gewoon niet blind supporteren maar ook wel kijken naar de persoon, denk dat Luca Brecel in het snookeren echt geen Belgische antifans had tijdens het WK.

Valt me toch op dat op een mario of een de decker toch niet zo afgebroken word dan Dimi 😊
Puur omdat hoge bomen veel wind vangen he.

En ook dat dansje dat veel mensen over zagen, terwijl dat gewoon los staat van het darten.

En ja Dimitri is ietwat ne speciale in zijn interviews… thank god zijn al de kriticasters zo damn perfect he ;-)

Valt me toch op dat op een mario of een de decker toch niet zo afgebroken word dan Dimi 😊
Mike was even slecht. Het verschil was dat Mike erg openlijk in zijn interview kritisch was op zichzelf. Hij zei dat hij het alleen zichzelf kon verwijten. Hij was echt pisnijdig en hij baalde gelijk ne stekker. Bij den Dimi is het gewoon: Ach ja ik doe mijn best. Shit happens. Ik ga nu even kerst en nieuwjaar vieren. Dag mannen! Ik ben er mee weg (met ne BIG smile).

Mario zei gewoon 'niks'. Géén zin in interviews. Te teleurgesteld. Tourkaart kwijt he.

Den Dimi mag gewoon eens strenger zijn voor zichzelf en zichzelf een paar kletsen rond zijn eigen oren geven.

Kom hup, tijd voor een nieuwe BV Darts
https%3A%2F%2Fstatic.gva.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2023%2F05%2F06%2F3de42504-5396-497b-80a8-dc6ef64a37af.jpg

Sorry ik kon het niet laten. Ik ben misschien geen echte dartskenner (nog niet maar ik leer snel bij) maar met de huidige vorm van de Belgen op dit WK hadden ze gewoon allemaal verloren van deze BV. :unsure:

Check het maar eens na. Zowel qua gemiddelde over alle matchen heen als qua % dubbels scoorde Andy op het WDF WK hoger dan de 4 Belgen op dit WK. En no offense naar Andy toe (hij is gemiddeld genomen nog niet de beste Belg) maar dan pas besef je pas hoe slecht het echt was op dit PDC WK

Mijn mening - maar iedereen is vrij hierover te discussieren

Beste Belg (Huidige vorm)
1. Andy Baetens
2. Mike De Decker
3. Dimitri van den bergh
4. Mario Vandenbogaerde
5. Kim Huybrechts
6. Brian Raman
7. Robbie Knops

Beste Belg (Indien allen in vorm)
1. Dimitri van den bergh
2. Kim Huybrechts
3. Mike De Decker
4. Andy Baetens
5. Mario Vandenbogaerde
6. Brian Raman
7. Robbie Knops

Laatst bewerkt:
Heb dit wrs gemist, maar wat? Die is daar open over dat hij voor de match alcohol drinkt? Is dat normaal? :unsure:

Ik denk ook dat ik beter gooi na 2 pinten, maar dat is wrs maar een idee, en omdat ik slecht ben :laugh:

Los van Dimi, vind ik het nog altijd straf hoeveel spelers daar staan met (enorm veel) overgewicht, dat ondermijnt je sport natuurlijk wel een beetje imo. Het zal wrs niet voor iedereen tellen, maar als zo'n Humphries dan zegt dat hij mentaal en fysiek veel beter voelt dan denk ik toch dat er velen hier baat zouden bij hebben alvast.
In de jaren 80 mochten ze tijdens de matchen zelfs nog roken en bier drinken. Nu is dat verboden maar er zijn er wel die drinken voor de wedstrijd om beter met de zenuwen om te kunnen.

De Marshall Arena het stadion van MK Dons waar heel wat vloertoernooien , challenge tour , development tour en womens events doorgaan is bijna volledig omringd door fastfood restaurants. Die challenge tour events zijn 3 dagen en beginnen rond 10u en eindigen rond 21u. Als je dan een lange dag hebt gehad op dag 1 dan gaan er veel richting een fastfood restaurant achteraf. En ik ken niet veel spelers die al om 14u in hun eentje op hun hotelkamer gaan zitten tot de volgende dag.
Denk dat Belgen gewoon niet blind supporteren maar ook wel kijken naar de persoon, denk dat Luca Brecel in het snookeren echt geen Belgische antifans had tijdens het WK.
Ik ben iemand bij wie nationaliteit het laatste criteria om voor iemand te supporteren. Ik vind hoe de persoon zelf is en hoe de speelstijl is veel belangrijker .
Ben benieuwd hoe price voor de dag gaat komen zn eerste match op dit wk.
Price heeft maandagavond al zijn eerste match gespeeld tegen Connor Scutt en 3-0 gewonnen met gemiddelde van 98. Volgende ronde is tegen Dolan , daarna wacht Krcmar of Gary Anderson.

makila, heb jij soms aandelen van Andy? :(
Echt xD

Wat random gemiddeldes van een speler op een ander tornooi tegen een totaal ander type tegenstander gaan vergelijken met andere Belgen op het PDC WK....

En Dimi had een zware offday, maar is en blijft nog steeds veruit de beste belg.
Dat Andy eerst eens begint met zijn tourcard en dan wat opwerkt en daar stabiel blijft... Dan pas kunnen we gaan inschatten hoe goed hij echt is.

Baetens heeft alvast geen schrik van de grote jongens.
Remember wieze, zelfs humphries moest er een decider uitslepen.

En hoewel ik humphries niet graag zie spelen die gaat op het wk ver geraken.

Nu de belgen eruit zijn wil ik eens een stunt van garry anderson zien bij de "oude garde"

Littler tegen anderson zie ik er echt inzitten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan