nfasX9Z.jpg
Ik vind het toch ook interessant om dat te tracken. Vooral op checkouts die echt hit en miss zijn bij mij :”) de ene dag gaan die vrij vlot, de andere keer voor gene meter. Zit vaak maar rond de 10% op checkout.

als ik best of 5 tegen zo’n robot speel die 41 gemiddeld gooit kan ik de helft van de legs met 50-60 punte verschil aan men checkout beginnen en verkloot ik het vaak nog als ik bv 6 pijlen op 1 dubbel moet gooien :”)

welke app is dat?
Wat zijn goeie apps?
 
Elke wedstrijd al gezien tot nu toe. Ratajski speelde heel sterk. Maar benieuwd of hij dat kan herhalen. Dat zijn dingen die Price en MVG wel kunnen.
 
Chizzy heeft te vaak in de 5 en 1 gesmeten waardoor hij soms achter de feiten moest aanhollen.
Wel mooie finish op 155.
 
MvG toch nog niet op zijn oude niveau,maar wel goed genoeg om Ratajski (die sterk speelde imo) te verslaan.
Opvallend:zowel Chizzy,Petersen en Ratajski begonnen met 180 (en 2-0 voor) en liggen eruit.
 
MvG toch nog niet op zijn oude niveau,maar wel goed genoeg om Ratajski (die sterk speelde imo) te verslaan.
Opvallend:zowel Chizzy,Petersen en Ratajski begonnen met 180 (en 2-0 voor) en liggen eruit.
Zoals in veel sporten, prijzen aan de finish. 🙂

Price - MVG zou leuk zijn.
 
Terug
Bovenaan