Nieuwe pijltjes gekocht, de vorige waren veel te zwaar. Van 26 naar 23gr.

PHIL TAYLOR POWER 8ZERO BLACK TITANIUM 80%

Kga me er is wat deftiger mee bezighouden na een paar jaar gestopt te zijn.
 
Ah toch nog mensen hier die het ook doen. Sinds t WK en combinatie van terug alleen te zitten en corona heb k het ook terug opgepakt. Bestel ook altijd via dartsshopper en content van.

gemiddelde zit op 40.3 nu. Gooi elke week wel een stuk of 10 140s maar die 180 wilt ma ni vallen :p
 
Ik deze week 3x besteld daar. Vandaag bord en ring besteld voor bij mijn ouders.

Ik heb geen idee van mijn gemiddelde. Ben nog vooral aan het wennen aan de 3gr lichtere darts. Maar deze gooien wel een heel stuk beter. En de laatste week met mijn 26gr vooral cricket gespeeld.
 
nfasX9Z.jpg
Ik vind het toch ook interessant om dat te tracken. Vooral op checkouts die echt hit en miss zijn bij mij :”) de ene dag gaan die vrij vlot, de andere keer voor gene meter. Zit vaak maar rond de 10% op checkout.

als ik best of 5 tegen zo’n robot speel die 41 gemiddeld gooit kan ik de helft van de legs met 50-60 punte verschil aan men checkout beginnen en verkloot ik het vaak nog als ik bv 6 pijlen op 1 dubbel moet gooien :”)
 
Laatst bewerkt:
Ik vandaag men eerste wedstrijd gespeeld op Nakka. En 3-1 gewonnen. Ik gooide wel niet zo goed naar mijn gevoel. Wel 2x 120+ en voor pas terug bezig te zijn cava wel. Heb net ook een plank op de vloer als oche ipv een lijn om achter te staan.
 
Denk wel dat dat bij Cullen serieus minpunt is,laat het te vaak liggen.
Op het WK kans(en) gehad om MVG eruit te knikkeren,op dat major toernooi dat Clayton won ook tegen Price??? kansen gehad om te winnen.
Mentaal minder goed dan andere toppers imo,zal er toch aan moeten werken.

Zie hem wel graag spelen btw.
 
Ik vandaag een nieuw bord gekocht. Ga van een Winmau blade 4 naar een Blade 4. De 4 is opzich nog wel goed maar lang niet meer op gegooid en ik wou een nieuwe setup. Ook een LED ring die morgen zou aankomen.

Weet nog niet wat ik met die Blade 4 ga doen 😂
 
Ik vandaag een nieuw bord gekocht. Ga van een Winmau blade 4 naar een Blade 4. De 4 is opzich nog wel goed maar lang niet meer op gegooid en ik wou een nieuwe setup. Ook een LED ring die morgen zou aankomen.

Weet nog niet wat ik met die Blade 4 ga doen 😂
Zo'n LED ring zou ik ook eens moeten aanschaffen. Pricey?
 
Zo'n LED ring zou ik ook eens moeten aanschaffen. Pricey?
2dehands van iemand gekocht. Nog niet zou oud. Hij had net een hele nieuwe Darts Kast. 50€ betaald, denk dat nieuwprijs 90€ is.

Ik denk dat als je regelmatig/veel gaat dartsen dat goede verlichting echt wel een meerwaarde is. De Schaduw kan anders soms echt zo vervelend zijn. Maar ik zal morgen het verschil merken.
 
Terug
Bovenaan