Hopla.
Price toch ook minder in vorm dan op't WK.

Edit: Premier League gaat ook uitgezonden worden.
Leuk
 
Semi’s waren top vanavond. Pryce niet op zen niveau en humphries die zot speelde tegen mvg. Die haalt toch ook ni meer t niveau van zen topperiode
 
Leuke winnaar,jammer voor Humphries na zo'n halve finale.
Te veel last van zenuwen?
Is ook zijn aller eerste TV finale. en Wade heeft natuurlijk ook wel meer ervaring om rustiger te blijven in een Finale.

Maar eigenlijk een super mooi en hoogstaand UK Open gezien.

Mensen hier die Online op Nakka spelen?
 
Is ook zijn aller eerste TV finale. en Wade heeft natuurlijk ook wel meer ervaring om rustiger te blijven in een Finale.

Maar eigenlijk een super mooi en hoogstaand UK Open gezien.

Mensen hier die Online op Nakka spelen?

wa gemiddelde gooi je? Wil eventueel namiddag of vanavond is spelen dan. Lukt da ook via smartphone? Wel zonder cam dan maar ge moogt van goed vertrouwen uitgaan :p theeft toch geen nut te cheaten met darts ^^
 
Semi’s waren top vanavond. Pryce niet op zen niveau en humphries die zot speelde tegen mvg. Die haalt toch ook ni meer t niveau van zen topperiode
MVG was niet eens slecht, maar die heeft gewoon pech dat iedereen de wedstrijd van z'n leven tegen hem speelt...

Chisnall, Clayton en nu gisteren Humphries. Althans dat zijn toch degene die ik live heb gezien.
 
MVG was niet eens slecht, maar die heeft gewoon pech dat iedereen de wedstrijd van z'n leven tegen hem speelt...

Chisnall, Clayton en nu gisteren Humphries. Althans dat zijn toch degene die ik live heb gezien.
Mvg gooide amper een 180, en kreeg zijn dubbels ook niet geraakt zoals anders. Wat niet wilt zeggen dat hij slecht is/was. Maar hoe fenomenaal goed hij is als hij top is.

Ook ben ik niet zeker of hij nu mss met zijn nieuwe pijlen gooide of niet.
 
MVG was niet eens slecht, maar die heeft gewoon pech dat iedereen de wedstrijd van z'n leven tegen hem speelt...

Chisnall, Clayton en nu gisteren Humphries. Althans dat zijn toch degene die ik live heb gezien.

Akkoord maar mvg gooit op topniveau met gemak 100+ gemiddeldes terwijl het nu zijn een beetje zen max is qua match average.

@kampers stuur uw naam is door via pb dan add ik u op fb. Ik zit op 40.3 ofzo te gooien voort moment.
 
Akkoord maar mvg gooit op topniveau met gemak 100+ gemiddeldes terwijl het nu zijn een beetje zen max is qua match average.

@kampers stuur uw naam is door via pb dan add ik u op fb. Ik zit op 40.3 ofzo te gooien voort moment.
Niemand kan mij vinden op fb. Privacy settings. Zend de uwe anders door.
 
MvG heeft al hoger niveau gehaald dan nu.
Ik denk dat het mindere niveau de anderen doet geloven dat hij te verslaan is.
Anders hadden ze schrik om tegen hem te spelen,nu geloven ze dat ze hem kunnen verslaan en de laatste tijd gebeurt dat regelmatig.
 
Ni slecht! Gisteren avond ook nog fijn matchen online gehad. Best of 3 sets 2-1 verloren met 44.6 gemiddeld en 2x140 2x120+ en 4x100+ worpen.

dan tegen kamperske nog ne 140 gesmeten dus da waren er gisteren weer 3 op ne dag. Brengt mij al op +\- 45 140s. Die mottige 180 zal wel is vallen zeker 😂
 
Die mottige 180 zal wel is vallen zeker 😂

Eens die eerste gevallen is, volgt de rest in een hoger tempo.

Probleem bij mij (en bij velen) was de "stress" na twee trip60 om de derde er ook bij te mikken.
Eens ene gelukt, is die druk minder.
Niet dat ik er nu dagelijks tientallen smijt, sporadisch zit er toch eentje tussen.

Speel trouwens nog niet zo lang gewone darts, wel al iets langer softtip op Granboard(iemand hier?), maar daar is het natuurlijk makkelijker om 180's te gooien.
 
Eens die eerste gevallen is, volgt de rest in een hoger tempo.

Probleem bij mij (en bij velen) was de "stress" na twee trip60 om de derde er ook bij te mikken.
Eens ene gelukt, is die druk minder.
Niet dat ik er nu dagelijks tientallen smijt, sporadisch zit er toch eentje tussen.

Speel trouwens nog niet zo lang gewone darts, wel al iets langer softtip op Granboard(iemand hier?), maar daar is het natuurlijk makkelijker om 180's te gooien.

idd vooral die derde is vaak t lastige. Gisteren had ik er 2 aan de rechterkant boven elkaar zitten dus echt veel ruimte over aan de linkse kant en toch nog missen :p
 
Terug
Bovenaan