Ik had de indruk dat hij meer met zijn operatie in het achterhoofd zat (die is gepland voor volgende week al) dan met de wedstrijd zelf.
Misschien was dat niet bewust, maar zoiets speelt toch in je achterhoofd.

Hij zei dat het zenuwen waren, das bullshit, dat geloof ik niet. De tripples missen OK, dat kunnen zenuwen zijn. Maar gemiddeld niet eens 90 gooien? Plus hij heeft al zwaardere zenuwslopende matchen gespeeld die hij wel gewoon won.

Dat hij eerst zichzelf goed verzorgt en dat hij dan in een betere versie terugkomt. Want dit trok inderdaad echt op niks.

---

Nu ja iedereen heeft wel eens een mindere periode. Smith lag er -net als op het WK- ook alweer meteen uit in R1. De Sousa die andere revalatie van het seizoen ligt er ook meteen uit. De Masters blijft natuurlijk een speciaal format, waarbij de absolute top tegen elkaar speelt.
Vind dit format wel minder. Matchen zijn super snel gedaan en 1 break kan al meteen fataal zijn
 
(16) Joe Cullen(17) Stephen Bunting
(9) Michael Smith
(24) Adrian Lewis
(13) Glen Durrant – (20) Mervyn King
(12) Ian White – (21) Mensur Suljovic
(15) Jose de Sousa(18) Jonny Clayton
(10) Dimitri Van den Bergh – (23) Chris Dobey
(14) Krzysztof Ratajski(19) Simon Whitlock
(11) Daryl Gurney
(22) Jeffrey de Zwaan

Bracket Masters 2021​

(1) Gerwyn Price – (16) Joe Cullen
(8) Gary Anderson
(24) Adrian Lewis
(4) Rob Cross(20) Mervyn King
(5) Nathan Aspinall
(21) Mensur Suljovic
(2) Michael van Gerwen
(18) Jonny Clayton
(7) James Wade
(23) Chris Dobey
(3) Peter Wright(19) Simon Whitlock
(6) Dave Chisnall (11) Daryl Gurney

King en Wade indrukwekkend vandaag. Suljovic heeft het echt laten liggen tegen Aspinall. Zo choken op het einde.
Chizzy kreeg het ook nog warm op het einde ^^

Seffes Anderson <3
 
Laatst bewerkt:
Anderson spijtig genoeg eruit, zijn checkouts waren er niet :(
Blij dat Whitlock eruit ligt :p Price zoals verwacht top he, zal wel de winst pakken denk ik

Edit: lap MvG er ook uit :(
 
Laatst bewerkt:
Ja Price liet het ineens afweten en King gooide ook gewoon enorm sterk.
Wat een zonde van Wade trouwens, maar Clayton heeft daar een paar zotte check-outs gedaan.
Spannende wedstrijden vandaag! Op King na al mijn chouchou's eruit :cry:
 
Niet verwacht dat hij ging winnen maar oververdiende winnaar. Elke wedstrijd alles uit de kast gehaald.
Ook zijn eerste mayor en nu mag hij ook deelnemen aan de Premier League.

btw, hoe annoying en dom is die commentator? :S
 
Ik vind dit ook een heel leuk format. Leuker om te volgen dan het format met sets zoals het WK.
Ze zouden wel het smijten naar de bull, om te bepalen wie er mag beginnen, ook op het podium mogen doen.
 
Als je wint tegen de nummers 2 en 3 (ook Tegen Wright won Clayton), en je speelt het toernooi van je leven, dan ben je de verdiende winnaar.
Zelfs al had hij niét tegen spelers uit de top 3 moeten spelen, dan had hij nog altijd de verdiende winnaar geweest hoor :p
 
Voor de kenners; ik heb thuis een elektronisch dartbord en meerdere pijlkes van verschillende gewichten. Als ik thuis oefen, helpt dat voor darten op een gewoon dartbord?
 
Terug
Bovenaan