Cuphead

Action PC PS4 XBOX SWITCH Cuphead

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
cup.png


release: 29 september 2017
genre: action, run'n'gun
dev: StudioMDHR

Bestaat vooral uit pittige boss battles.

Cuphead is a classic run and gun action game heavily focused on boss battles. Inspired by cartoons of the 1930s, the visuals and audio are painstakingly created with the same techniques of the era: traditional hand drawn cel animation, watercolor backgrounds, and original jazz recordings.

Play as Cuphead or Mugman (in single player or local co-op) as you traverse strange worlds, acquire new weapons, learn powerful super moves, and discover hidden secrets while you try to pay your debt back to the devil!

 
Nog mensen die deze gespeeld hebben ?

1e keer tot 40% gespeeld
nu zit ik aan 52% aangezien ik wel wat gebeten ben door moeilijkere games (Elden Ring).

Eerlijk gezegd wel nog stukken moeilijker dan de Souls games.
Animatie is wel prachtig.
 
Nog mensen die deze gespeeld hebben ?

1e keer tot 40% gespeeld
nu zit ik aan 52% aangezien ik wel wat gebeten ben door moeilijkere games (Elden Ring).

Eerlijk gezegd wel nog stukken moeilijker dan de Souls games.
Animatie is wel prachtig.
Ik geraak niet verder.
Ik moet denk ik naar de laatste wereld. Maar die gast laat me niet door. Ook al heb ik alle voorgaande levels verslaan.
Of is het de bedoeling om bepaalde levels op de moeilijkste graad te spelen?
 
Ik geraak niet verder.
Ik moet denk ik naar de laatste wereld. Maar die gast laat me niet door. Ook al heb ik alle voorgaande levels verslaan.
Of is het de bedoeling om bepaalde levels op de moeilijkste graad te spelen?
Je moet sowieso alles op regular spelen en niet op simple om de contracten te krijgen. Anders raak je inderdaad niet naar de volgende wereld.
 
Superleuke game. Het langste heb ik vastgezeten op Grim Matchstick. Heb het toen een dik jaar opzijgelegd om dan toch nog uit te spelen. Hebb het wel bij normal gehouden.

De stijl is ongelooflijk goed. Er is een cartoon van op Netflix, maar kon me niet echt boeien na episode 1.
 
King's Leap vind ik geniaal.
Ze zijn er echt in geslaagd om een reeds geslaagd concept toch nog te vernieuwen en interessant te houden.

Vrees wel dat ik bijna het einde gehaald heb :(
 
Ben bezig met de trophies, de S rank halen op een baas wordt toch moeilijk, ben bezig op de Giant maar geraak nooit onder de 2 minuten... Zal eens wat moeten spelen met de juiste wapens.

De trophy met de minions niet killen lijkt me ook moeilijk, want heb het gevoel dat ze ook niet door hun eigen baas mogen gekilled worden. Triggerde toch niet bij frosty.
 
Terug
Bovenaan