Cuphead

Action PC PS4 XBOX SWITCH Cuphead

Ben bezig met de trophies, de S rank halen op een baas wordt toch moeilijk, ben bezig op de Giant maar geraak nooit onder de 2 minuten... Zal eens wat moeten spelen met de juiste wapens.

De trophy met de minions niet killen lijkt me ook moeilijk, want heb het gevoel dat ze ook niet door hun eigen baas mogen gekilled worden. Triggerde toch niet bij frosty.
Die S rank is voor mij ook te moeilijk, ben wel bezig met alle bosses op expert te verslaan. Isle 1 & 2 is cleared buiten Wally Warbles ... Die is toch echt verschrikkelijk moeilijk.
 
Ik had 100 procent op de main game.

Die dlc met die relic en 1 leven en wapen dat veranderd zal ook wel pittig worden.
 
En de 100% op de dlc gehaald. :) Had nog totaal geen idee van de secret trophies, bleken wel veel gemakkelijker dan gedacht. Alleen de S rank heeft me wel wat tijd gekost. Hele fijne DLC voor die prijs, alleen jammer van de weinige bazen maar zelfs met 20 had het te weinig geweest voor mij. Topspel en volledig naar mijn smaak.

 
En de 100% op de dlc gehaald. :) Had nog totaal geen idee van de secret trophies, bleken wel veel gemakkelijker dan gedacht. Alleen de S rank heeft me wel wat tijd gekost. Hele fijne DLC voor die prijs, alleen jammer van de weinige bazen maar zelfs met 20 had het te weinig geweest voor mij. Topspel en volledig naar mijn smaak.


Ik heb ook alle trophies op steam weet niet dat ik alle lvls ga uitspelen op expert zoals bij de main game.

een van de beste dlc qua prijs verhouding en boss design.
 
Terug
Bovenaan