Immortals Fenyx Rising

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Immortals Fenyx Rising

Amai seg, dat gaat hier toch echt lang duren. Gisteren aan gebied 3 begonnen (twee weken echt weinig kunnen gamen) en kzit al aan een 45 uur.
 
Dat is wel extreem lang, ik heb het op 35 uur uitgespeeld. Uiteraard niet alle vaults of challenges gedaan want ik wou vermijden dat het saai grinden werd. Héél fijne game wel, voor mij persoonlijk zelfs 1 van de beste uit 2020.
 
Dat is wel extreem lang, ik heb het op 35 uur uitgespeeld. Uiteraard niet alle vaults of challenges gedaan want ik wou vermijden dat het saai grinden werd. Héél fijne game wel, voor mij persoonlijk zelfs 1 van de beste uit 2020.

Collega van mij zat ook aan 38 uur ofzo.
Ik ben ook wel voor platinum aan het gaan en heb geen zin om na het uitspelen nog 30 uur te geven aan "kaartje opruimen". Dan doe ik dat liever na het beëindigen van elke main quest line in één van de gebieden.
 
Ik overweeg nog of ik deze in huis ga halen. Ik was op het laatste AC Odyssey wat beu geworden en deze game is gemaakt door dezelfde studio in hetzelfde tijdperk. Zouden ze veel gerecycleerd hebben?
 
Ik snap niet dat mensen dat hier zo snel (onder de 40 uur) hebben uitgespeeld?
Momenteel zit ik halverwege het eerste gebied (something something valley) en ik zit al bijna aan 30 uur gespeeld.
Ok, ik clear wel alles dat er te vinden is voor ik verder ga met missies, maar dan nog. Dat is net half de fun in deze game.

*edit* AC Odyssey vind ik geen goede vergelijking.
Het speelt veel meer als AC Valhalla (de combat dan toch, alhoewel deze is simplified) gemengd met Zelda looks en een hele sterke Darksiders feeling.
 
Ok, ik clear wel alles dat er te vinden is voor ik verder ga met missies, maar dan nog. Dat is net half de fun in deze game.


Dat is dus ook wat ik doe. Nu ben ik in mijn 3de gebied (Forgelands) en ben ik zowat door de hoofdmissies heen, dus vanavond/morgenavond ga ik beginnen dat kaartje uit te zuiveren (is wel het grootste gebied, dus dat zal wel ff duren). Maar ik merk wel dat ik door alles te doen wel extreem OP ben op "normal" tegen de helft van de game. De boss fight van het 3de gebied was gewoon één lange stunlock en kaput. Ergens kunt ge dan zeggen "misschien eens op hard beginnen spelen", maar dat gaat me weer te veel frustreren denk ik :D Nu is elke game die ik speel aanvanklijk wel stevig en vanaf de helft van de game heel goed te doen.
 
Ik overweeg nog of ik deze in huis ga halen. Ik was op het laatste AC Odyssey wat beu geworden en deze game is gemaakt door dezelfde studio in hetzelfde tijdperk. Zouden ze veel gerecycleerd hebben?

Doe gelijk mij en download de gratis demo(op PSN). Ik twijfel ook, straks eens zien of het de moeite is.
 
Wat maakt deze game zo speciaal? De commentaren zijn echt wel positief.
Ik heb de demo gespeeld en vind het een beetje banaal. De open wereld voelt aan als Genshin Impact en da's dan een gratis game. Ook de manier waarop het gebracht wordt, humor en graphics zijn eerder kinderlijk dus ik vraag mij af wat ik mis.
Geeft de demo dan een verkeerd beeld?
 
Wat maakt deze game zo speciaal? De commentaren zijn echt wel positief.
Ik heb de demo gespeeld en vind het een beetje banaal. De open wereld voelt aan als Genshin Impact en da's dan een gratis game. Ook de manier waarop het gebracht wordt, humor en graphics zijn eerder kinderlijk dus ik vraag mij af wat ik mis.
Geeft de demo dan een verkeerd beeld?
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Qua setting en qua humor zou het mij in theorie moeten aanspreken, maar als ik gameplays zie, haak ik heel snel af en zegt het me niet veel.
 
Imo is de game ook niet speciaal. Als ge van het genre en de setting houdt, is de game fun. Maar ook niet meer dan dat...
 
Zo werkt toch iedere game?
:unsure:


Sommige games zijn gewoon objectief speciaal. Pak een Red Dead Redemption 2. Ikzelf ben niet verder geraakt dan het einde van Chapter 2, maar kan toch niet ontkennen dat dit een speciale game is. Een Last of Us ook: Zelfs als het niet helemaal uw cup of tea is, beseft ge dat het iets speciaals is. In die categorie valt deze game helemaaaaaal niet.
 
ik lees hier nergens iets van mensen met crashes?
ik zit 40u ver in de game zonder ook maar enig probleem.
vandaag de ene crash na de andere gehad.
CE-108255-1 telkens na een paar minuten spelen.
heb de game verwijdert en database rebuild gedaan. game opnieuw gedownload ps5 versie (disc is de ps4 versie)
werkt niet voorlopig.
 
het zal volgens mij met hun laatste patch te maken hebben.
ervoor geen problemen gehad.
de oplossing is voorlopig de game in performance modus te zetten ipv quality.
 
Terug
Bovenaan