Immortals Fenyx Rising

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Immortals Fenyx Rising

Damn! Merci om te zeggen maar heb net ook al Valhalla gekocht.... Not sure als ik deze ook al koop
Tuurlijk koop je deze, ik heb het ook gedaan. Zeker voor die prijs :p

En dan volgende week smijten ze hem nog voor minder naar onze kop...
 
Vandaag aan begonnen. Kleine 2 uur gespeeld. Valt hier wel in de smaak momenteel maar veel heb ik uiteraard nog niet gezien of moeten doen natuurlijk.
 
Zou deze ook wel willen spelen, maar heb echt een haat voor de Ubisoft launcher op PC dus zal moeten wachten tot ik ooit een PS5 in huis haal.
 
Zou deze ook wel willen spelen, maar heb echt een haat voor de Ubisoft launcher op PC dus zal moeten wachten tot ik ooit een PS5 in huis haal.
Ik heb em vandaag gekocht via de Epic Games store, daar krijg je nog een bon van 10 euro. Heb er dus 30 euro voor betaald. Game start idd via de Ubisoft Launcher, maar zoiets houdt me niet tegen voor zo een mooie deal 😁
 
Ik heb em vandaag gekocht via de Epic Games store, daar krijg je nog een bon van 10 euro. Heb er dus 30 euro voor betaald. Game start idd via de Ubisoft Launcher, maar zoiets houdt me niet tegen voor zo een mooie deal 😁
dat is inderdaad ne schone deal. Ik ben nogal gehecht aan Steam en ga daar op PC nog een tijdje alleen kopen, nu al te veel zooi om alles te vinden en val (onbewust) altijd terug op Steam dusja.
 
35 euro voor de PS5-versie is ook geen geld vind ik. Door de prijs ook geplooid.
 
Voor € 35 zou ik hem ook wel durven kopen, maar ben gelijk niet 100% overtuigd. Heb de eerste paar uren bekeken via CohhCarnage en ik had een ‘meh’ gevoel. Ik vermoed wel dat het beter wordt, maar wordt het véééél beter of is het ‘more of the same’?
Goh ja... De focus ligt op puzzels oplossen en vechten. De skilltree is ook niet zo uitgebreid als bv Valhalla. Maar al bij al heb ik er al 25 uur opzitten en het verveeld me nog niet
 
Ik vraag mij soms echt af of Yves Guillemot ooit eens met jullie lief is gaan lopen ofzo. The hate is so real en die doen in mijn ogen echt hetzelfde als iedereen :).
 
Ik vraag mij soms echt af of Yves Guillemot ooit eens met jullie lief is gaan lopen ofzo. The hate is so real en die doen in mijn ogen echt hetzelfde als iedereen :).
Hahaha lol. EA staat bekend om de microtransactions, Ubisoft om de vele bugs in hun spellen (en nu dus CD Projekt RED ook :p).
Er is wel degelijk een verschil tussen de studio's hoor.
 
ubisoft staat de laatste tijd ook wat te bekend om "open world games" met veel te veel "filler"
maar ik ga er ook aan beginnen vandaag, heb een limited editie kunnen kopen op amazon voor 40€, dus daar kan je ook nix mis mee doen :)

eigenlijk aan het twijfelen of ik deze ga beginnen of days gone via ps+ ..
iemand al beide gespeeld?
 
Hahaha lol. EA staat bekend om de microtransactions, Ubisoft om de vele bugs in hun spellen (en nu dus CD Projekt RED ook :p).
Er is wel degelijk een verschil tussen de studio's hoor.
Snap ik volledig, maar de ene krijgt het zwaarder te verduren dan de andere precies :). Immortals is toch een ander game vind ik, begin het ook pas na een paar uur te apprecieren. Het gaat zeer traag voor mij als idioot op het vlak van puzzles, maar ik rush deze sowieso niet.
 
Zojuist na 58 uur de platinum trophy behaald en geen seconde spijt van :)

Een van de beste games van dit jaar voor mij.
 
Terug
Bovenaan