Immortals Fenyx Rising

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Immortals Fenyx Rising

Zijn de twee laatste DLCs minder gepuzzel dan de eerste (A New God DLC)?
Zit daar halverwege de puzzels en soms vergeet je gewoon hoe de combat werkt eens dat je de Combat Puzzles moet doen.
 
Zijn de twee laatste DLCs minder gepuzzel dan de eerste (A New God DLC)?
Zit daar halverwege de puzzels en soms vergeet je gewoon hoe de combat werkt eens dat je de Combat Puzzles moet doen.
Ik ben bezig met a new god. Das ook puzzels en beetje combat. Vergelijkbaar met de tartaros pits. Daarna moet ik nog myths of the eastern realm doen, geen idee hoe die speelt. En er is ook al een derde: the lost gods
 
Ik ben een paar uur ver in het spel op PS4, maar heb een PS5 op de kop kunnen tikken.

Best opnieuw beginnen in de PS5-versie aangezien ik las dat de trophies niet meekwamen van de PS4-versie?
Of kan ik de PS4-versie verder spelen (incl trophies) op de PS5?
 
Ik ben een paar uur ver in het spel op PS4, maar heb een PS5 op de kop kunnen tikken.

Best opnieuw beginnen in de PS5-versie aangezien ik las dat de trophies niet meekwamen van de PS4-versie?
Of kan ik de PS4-versie verder spelen (incl trophies) op de PS5?
Je kan je PS4 versie van Immortals gratis upgraden naar de PS5 versie. Ik ben niet zeker of trophies ook overgezet worden daarmee.
 
Ik ben hier al enkele uurtjes mee bezig. Ik begrijp dat dit niet meteen de populairste game is, maar ik hou er wel van dat het spel zichzelf ook niet te serieus neemt. De cartoonachtige sfeer is een welkome afwisseling van de grimmige games die ik de laatste tijd gespeeld heb.
 
Terug
Bovenaan