Immortals Fenyx Rising

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Immortals Fenyx Rising

Geniet er ook wel van op pc, had in begin gevoel dat het beetje kinderachtig is maar combat is verrassend uitdagend. Leuk spel.
 
uitgespeeld, maar geen idee of ik voor de plat ga
nog een beetje te veel grinden, dus prolly not :)
 
Ik zit gewoon vast op die besneeuwde kutberg. Overal waar ik kom kan ik niet verder. Gisteren gefrustreerd uitgezet, pak het van de week wel op.

Ik heb wel wat troubles gehad met saves. vooral na quick resume op ed XSX lijkt dat niet helemaal stabiel. Ik quit de game nu dus telkens manueel vooraleer ik de XBOX afsluit. Dan lukt het wel allemaal.

Best een goed spel, eerste van deze soort voor mij en het duurde even voor ik de combat doorhad maar nu hak ik alles in kleine mootjes :p. Wil het nu ook wel uitspelen, 100% compleet interesseert me al minder. Gewoon doorgaan naar de volgende game :p.
 
De eerste uren vond ik tof maar het pakte inderdaad nog niet echt. Ondertussen zit ik aan een 11-tal uren en is het echt helemaal losgekomen.

Ik ben het wel rustig aan aan het doen en heb enkel nog maar één gebied unfogged (misschien vanavond het 2de eens doen) en ben rustig vanalles aan het afgaan op de kaart. Aphrodite is "bevrijd" en daar ben ik nu de tranen van aan het zoeken voor de volledige bevrijding.
Ik ben wel mijn eerste wraith tegengekomen (Achilles) en heb die proberen te verslaan in zijn lair en is me zover niet gelukt. Echt een enorm stevig gevecht. Ik zou in se kunnen blijven doordoen en proberen maar ik ga eerst even nog wat upgraden (het dodgen en Hades zijn godly ability oa) voor ik het nog eens probeer.
 
Deze 2e hands op Gamemania gekocht, heb een volledig nieuwe in de bus gekregen. Dank je wel GM!
 
Het 'grinden' valt hier mee, vind ik.
De story had ik afgerond op 25u, toen had ik reeds 60 van de 80 mythical challenges afgerond.
Gisteren dan 2 uurtjes gespeeld en die 20 afgetikt; net als wat random upgrade trophies.

Nog 3 upgrade trophies te gaan en 1 collectible trophy en ik ben klaar ermee, zou vanavond moeten zijn.
Kijk al uit naar de contents van de season pass.
 
Ben nu ook al 10tal uren aan het spelen maar soms het gevoel dat ik op een paar uur niet veel gedaan heb.Sommige vaults werken ook wel soms op mijn zenuwen vooral als het met vliegen te maken heeft (waar ik dus niet zo goed in ben blijkbaar)Mss moet ik de vleugels upgraden of stamina dan?
 
Ben nu ook al 10tal uren aan het spelen maar soms het gevoel dat ik op een paar uur niet veel gedaan heb.Sommige vaults werken ook wel soms op mijn zenuwen vooral als het met vliegen te maken heeft (waar ik dus niet zo goed in ben blijkbaar)Mss moet ik de vleugels upgraden of stamina dan?

Goh nee, het vliegen naar platformen is soms gewoon tricky. Ge moet u echt op de bovenkant mikken en dan zo net voor ge aankomt een soort van sprong doen en dan pakt Fenyx zich/haar vast aan de rand. Gisteren zo serieus veel levens verloren in een vault waar ge constant met dozen moest sleuren om hoog genoeg voor zo een sprong/zweef te geraken.

Voor de rest snap ik wel wat ge bedoelt. Gisteren een dikke twee uur gespeeld heb khad ook niet echt het gevoel veel gedaan te hebben. Als ik sommige completion times hier en elders zie ga ik daar echt wel grandioos over gaan :D
 
Goh nee, het vliegen naar platformen is soms gewoon tricky. Ge moet u echt op de bovenkant mikken en dan zo net voor ge aankomt een soort van sprong doen en dan pakt Fenyx zich/haar vast aan de rand. Gisteren zo serieus veel levens verloren in een vault waar ge constant met dozen moest sleuren om hoog genoeg voor zo een sprong/zweef te geraken.
Ja die met die dozen heb ik gisteren ook gedaan en met momenten kon ik mijn controller bijna opeten :)
 
Vooral die Myth navigation challenges vind ik moeilijk, versta soms niet hoe ik in hemelsnaam zo snel op die plaats kan geraken :oops:
 
Vooral die Myth navigation challenges vind ik moeilijk, versta soms niet hoe ik in hemelsnaam zo snel op die plaats kan geraken :oops:

Nog maar ene geprobeerd en dat was inderdaad zwaar dafuq. Maar ik veronderstel dat ge met de glide boost en de upgrade daarvan wel ergens geraakt, maar ik heb daar nog niet mee gespeeld.
Ik ben voorlopig echt rustig alles in de Valley Of Eternal Spring aan het doen en duizend bomen om aan het hakkken voor Golden Amber zodat ik mijn potions zwaar kan upgraden en mezelf eens kan wagen aan de eerste Wraith 😅
 
Vooral die Myth navigation challenges vind ik moeilijk, versta soms niet hoe ik in hemelsnaam zo snel op die plaats kan geraken :oops:
Soms is het rechte pad gewoon traag. Vaak kan je bv met je paart een beetje een omweg maken, hoger komen en aan de rand eraf springen en glide boost gebruiken.

Heb het gisteren uitgespeeld, een 43 uur zoet geweest (echt op het gemak), met veel levensbalkjes en 2,5 rij stamina.
Vind het een beetje jammer dat je na het einde niet gewoon verder kan doen, dat moet met een eerdere save (die hij automatisch maakt). Vind dat wel een beetje jammer dat het gewoon niet verder kan. Heb zo nu niet het gevoel dat ik nog veel terugga. Maar aan 35 euro was het zijn geld meer dan waard. Ook eerste game van deze aard dat ik gedaan heb.
 
Ik ben volgens mij echt te veel aan het grinden. Ik ben een kleine 20 uur in het spel en ben nog altijd niet uit de Valley of Eternal Spring. Wel al mn skill trees (wapens, defense, potions, abilities) al over de helft. Ik ben echt duizend bomen aan het omhakken en zoveel mogelijk van die challenges aan het doen. Alleen die challenges dat ge zo snel mogelijk ergens moet geraken, lukken me echt niet. Kga dus echt aan 80 uur geraken met dit spel ofzo.

Eén vervelend ding is wel
dat heel gedoe met die Wraiths. Ik was dan die Achilles wraith tegengekomen en dat was echt moeilijk al. Ik ging dus op zoek naar die zijn Vault om daar grandioos afgemaakt te worden. Uren later na veel upgraden teruggegaan en toen was het best makkelijk aangezien ik EN beter kon parryen EN meer potions had met meer skills (al bleken die niet meer nodig toen). Maar die momenten dat ge fijn aan het grinden en rondhoppen zijt en ge krijgt dan weeral die schreeuwende Typhon waarna ge die Wraith Zone krijgt, maakten me echt wild. ENORM vervelend en zowat het enige minpunt voor mij.
 
Ja idd , ik ben ook constant aan het grinden maar denk niet ik voor platinum ga gaan want dat lijkt mij nog meer grinden en dat is wat van het goeie teveel :)
 
zit al 5-6h ver in het spel maar het bevalt mij niet zo veel geen idee waarom de mechanics zitten wel ok in elkaar.
Ik ben een fan van de Griekse Mythologie (Mythologie in general eigenlijk) maar er is niets dat zegt of mij aanzet om het spel te spelen. ik denk dat ik het sporadisch wat ga spelen als ik echt niets te doen heb...
 
Gisteren aan begonnen, en moet zeggen; Eerst indruk, meh.
Dan vond ik AC V stuk beter. Nog ff doorbijten en zien of ik een klik krijg met deze game
 
Heb het uitgespeeld maar ben herbegonnen op new game+ dan neem je gewoon alles mee wat je al had en nu is het simpeller om te grinden voor al de upgrades te unlocken en platinum te halen :p
 
Is er al iets bekend over de roadmap (season pass)? Momenteel weinig andere games die releasen die mij aanstaan en ik hoop hier vlug terug in te mogen/kunnen springen :)
 
Terug
Bovenaan