Immortals Fenyx Rising

Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Immortals Fenyx Rising

ben toch ook met deze begonnen, very nice game
raar dat deze zo een beetje onder de radar is gebleven, terwijl deze voor mijn gevoel beter is dan valhalla en veeeeeel beter dan watch dogs legion
 
ben toch ook met deze begonnen, very nice game
raar dat deze zo een beetje onder de radar is gebleven, terwijl deze voor mijn gevoel beter is dan valhalla en veeeeeel beter dan watch dogs legion
Idd ik amuseer me er echt mee , elke keer jammer dat ik het moet afzetten.

Trouwens sommige puzzels zijn niet zo simpel :p
 
Gisteren ook uitgespeeld, vond hem zeer leuk! Valhalla heirvoor aan dek ant geschoven, deze nodigde meer uit om verder te doen. Jammer dat er zo weinig fuzz is rond dit spel :)
 
Alé, ook gekocht deze week. Ben eens benieuwd. Ziet er me wel heel tof uit. Heb spijt dat ik Valhalla heb gekocht. Zoals iemand hier al eerder zei. Veel te veel filler.
 
Ondertussen ook al een 10 tal uren mee bezig. Ideale combo van wat puzzelen en combat. Die wereld ziet er bij momenten echt knap uit.
 
Hier cadeau gekregen, combat is leuk maar is hier al aangehaald die vertellers ergeren mij enorm. Morgen toch eens proberen doorzetten
 
Hier cadeau gekregen, combat is leuk maar is hier al aangehaald die vertellers ergeren mij enorm. Morgen toch eens proberen doorzetten
Had jij uw ps niet verkocht?
Ik twijfel altijd welke ik zou spelen. Valhalla of deze. Iedere keer als ik mijn ps aanleg.
 
Gisteren ook aan begonnen... Goede eerste indruk, maar de mening zal zich wel vastzetten na enkele uurtjes gespeeld te hebben.
 
Eén ding dat me "irriteert" is dat de combat gebeurt met de triggers en dodgen via het vierkantje (op PS). Niks mis mee, maar ik moet daar wel echt keihard aan wennen 😅😅 Zoveel keer dat ik denk te beginnen hakken en ineens sta ik een paar meter verder.
 
ben nu 25u ver, bijna story uit en al die collectibles is toch meh
had eigenlijk niet gemoeten in deze game ...
 
Eén ding dat me "irriteert" is dat de combat gebeurt met de triggers en dodgen via het vierkantje (op PS). Niks mis mee, maar ik moet daar wel echt keihard aan wennen 😅😅 Zoveel keer dat ik denk te beginnen hakken en ineens sta ik een paar meter verder.
Heb ik dus ook elke keer voor :ROFLMAO: Verder wel tof spel, al goed mee geamuseerd.
 
Vergeleken met AC - Valhalla, hoe is het pad naar de platinum trophy na dus de story te completen?
Waarschijnlijk niet al te veel nog te doen, maar als het echt eentonig wordt splits ik het liever in sessies van een uur per dag op.

Bij de assasins creed games kon ik nog genieten van de vistas en de brute combat + animaties in de tocht naar platinum.
Hier bij I:FR weinig visuele pracht (leuke stijl, maar ik kan me er niet in verliezen), maar de combat is dan weer wat dynamischer.
 
Vergeleken met AC - Valhalla, hoe is het pad naar de platinum trophy na dus de story te completen?
Waarschijnlijk niet al te veel nog te doen, maar als het echt eentonig wordt splits ik het liever in sessies van een uur per dag op.

Bij de assasins creed games kon ik nog genieten van de vistas en de brute combat + animaties in de tocht naar platinum.
Hier bij I:FR weinig visuele pracht (leuke stijl, maar ik kan me er niet in verliezen), maar de combat is dan weer wat dynamischer.
Als je de story uitspeelt, is het gedaan ;)
Je kan saven net voor de het laatste deel. Ik heb alle trophys gedaan vooraleer ik de allerlaatste had bij het uitspelen van het spel en het laatste gebied te "unfoggen". Platinum halen valt wel mee.. al moet je dan wel alle myth challenges doen, en sommige kunnen beetje irriteren als je het niet meteen snapt wat je moet doen. Kheb maar een paar keer vluchtig es gespiekt op youtube. Zo had ik een bepaalde vleugel te kort... maar toen ik alles in het gamemenu en inventaris in het engels zette, dan snapte ik wel welkeen ik tekort had. (ik had een lijst geraadpleegd met de namen van de vleugels op google). De vertaling naar het nederlands klopten dus niet volledig... twas pas laat in het game dat ik doorhad dat je alle info in je inventaris ook in het engels kan zetten. Voor mij was dit het leukste spel dat ik in 2020 speelde trouwens. De vertellers waren in het begin nog beetje grappig, later in het verhaal lette ik er niet meer op. In het begin vond ik het game beetje mak, maar dat veranderde wel na een paar uur. Zowel de combat als challenges kunnen uitdagend zijn.
 
Voor 33 euro gekocht op pc. Heb het misschien een uurtje gespeeld. Ik dacht dat ik het leuk zou vinden maar tot nu toe precies niet....
 
Terug
Bovenaan