Starfield

RPG PC XBOX Starfield

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
star.png


release: 6 september 2023
genre: RPG
dev: Bethesda Game Studios

Van de makers van The Elder Scrolls en Fallout.

In the year 2330, humanity has ventured beyond our solar system, settling new planets, and living as a spacefaring people. You will join Constellation – the last group of space explorers seeking rare artifacts throughout the galaxy – and navigate the vast expanse of space in Bethesda Game Studios’ biggest and most ambitious game.

Start your journey by customizing your appearance and deciding your Background and Traits. Will you be an experienced explorer, a charming diplomat, a stealthy cyber runner, or something else entirely? The choice is yours. Decide who you will be and what you will become.

Venture through the stars and explore more than 1000 planets. Navigate bustling cities, explore dangerous bases, and traverse wild landscapes. Meet and recruit a memorable cast of characters, join in the adventures of various factions, and embark on quests across the Settled Systems. A new story or experience is always waiting to be discovered.

 
Heb de voorstelling niet gezien maar word elk spel van bethesda een exclusive ?
Of is er nog hoop voor elder scrolls 6 ?
 
Beetje nietszeggende trailer vind ik, hadden ze even goed niets kunnen laten zien.
Moet wel zeggen dat ik er naar uitkijk, zowel Elder Scrolls en Fallout zijn twee van m'n favoriete IP's en ik hoop dat ze Starfield daar aan toe kunnen voegen.
 
Beetje nietszeggende trailer vind ik, hadden ze even goed niets kunnen laten zien.
Moet wel zeggen dat ik er naar uitkijk, zowel Elder Scrolls en Fallout zijn twee van m'n favoriete IP's en ik hoop dat ze Starfield daar aan toe kunnen voegen.
Dan was er grommeles geweest dat Bethesda niks kon tonen ^^.
Dit is gewoon om te zeggen: 'kijk,,,we zijn er mee bezig'.
Ik zou ook verkiezen om gewoon een trailer uit te brengen een maandje voor de game er is in plaats van anderhalf jaar wachten.
Maar tja,,, ze moeten de 'suits' ook plezieren he.
 
Dan was er grommeles geweest dat Bethesda niks kon tonen ^^.
Dit is gewoon om te zeggen: 'kijk,,,we zijn er mee bezig'.
Ik zou ook verkiezen om gewoon een trailer uit te brengen een maandje voor de game er is in plaats van anderhalf jaar wachten.
Maar tja,,, ze moeten de 'suits' ook plezieren he.

Tgoh doe dan een cinematic die een hint geeft over het verhaal ofzo. Ale ja, eigenlijk maakt het niets uit, gewoon wachten tot eind 22 :headshake:
 
Kind het erger dat dat wil zeggen dat TES VI nóg verder weg is dan ik dacht. Kga GVD 40 zijn eer dat uitkomt :(
 
Kind het erger dat dat wil zeggen dat TES VI nóg verder weg is dan ik dacht. Kga GVD 40 zijn eer dat uitkomt :(

Ik heb gisteren de trailer van Skyrim er nog eens bijgenomen en ik kreeg oprecht koude rillingen, moet m'n favoriete allertijden zijn denk ik.
 
Ik heb gisteren de trailer van Skyrim er nog eens bijgenomen en ik kreeg oprecht koude rillingen, moet m'n favoriete allertijden zijn denk ik.
Oblivion hier. Jong gastje die pas een eigen game pc had kunnen betalen en op z'n kamer mocht zetten. De uren slaap die ik daarvoor heb gelaten he. :love:
 
Oblivion hier. Jong gastje die pas een eigen game pc had kunnen betalen en op z'n kamer mocht zetten. De uren slaap die ik daarvoor heb gelaten he. :love:
Same. Oblivion was ook mijn 1e RPG. Sindsdien is dat mijn favoriete genre denk ik.
 
Oblivion hier. Jong gastje die pas een eigen game pc had kunnen betalen en op z'n kamer mocht zetten. De uren slaap die ik daarvoor heb gelaten he. :love:
Oblivion heb ik gemist, heb het later nog eens proberen oppikken maar ik vond het te gedateerd. Gelukkig zijn er kanalen zoals fudgemuppet voor de lore te ontdekke.
 
Konden ze dit niet gewoon in één video steken. :thinking:

Following the recent in-engine teaser trailer, Bethesda Game Studios released a behind-the-scenes video that shed light on their processes and inspirations for Starfield. In that video, we gave a brief look at three very distinct Starfield locations – the United Colonies capital city, New Atlantis; the pleasure city of Neon; and the capital of the Freestar Collective, Akila. Design Director Emil Pagliarulo adds a little more insight into these three locales you can expect to visit.



 
mmmm I like it
Hoop stiekem dat het wat lijkt naar Mass Effect en benieuwd hoe de combat zal zijn.
 
Terug
Bovenaan