Skull & Bones

Action PC PS5 XBOX Skull and Bones

Dit is echt mega comedy capers.... Uitstel na uitstel en de game zal uiteindelijk mss dan ook nog eens allesbehalve goed zijn...
 
Blijkbaar zit ubisoft in financiele problemen en zouden al meerdere projecten gecanceled zijn

De volgende dus op Ms’s radar 🤣

Misschien wat minder AC's allemaal tegelijk aankondigen. 6 games in één ruk, wie zit daar nu op te wachten.
Ubisoft moet ook wat meer honger creeëren naar bepaalde franchises. Splinter Cell wachten ze dan te lang mee, Far Cry en AC krijgen we door onze strot gestampt.

Ik ben een grote Elder Scrolls en Fallout-fan maar moesten ze daar elk jaar een game van maken zou mijn zin uiteindelijk ook over zijn.
 
Meestal zijn games die zo lang in development hell zitten uiteindelijk niet zo goed eigenlijk.
Allez you never know maar toch
Ik denk dat Skull and Bones al lang gecancelled zou zijn geweest ware het niet door een funding deal die men met de overheid van Singapore heeft gesloten.


Dus het spel moet contractueel verplicht gereleased worden. Mijn verwachtingen zijn dan ook vrij laag.
 
Ik denk dat Skull and Bones al lang gecancelled zou zijn geweest ware het niet door een funding deal die men met de overheid van Singapore heeft gesloten.


Dus het spel moet contractueel verplicht gereleased worden. Mijn verwachtingen zijn dan ook vrij laag.
Amai, wist ik niet. Erg wel...
Imagine dat dat al 8 jaar uw job is :p
 
Inderdaad, ze moeten het spel releasen anders hebben ze dikke problemen daar.
Had het bij de vorige delays ook al over gelezen.

Denk dat het al sinds Duke Nukem: Forever geleden is dat de verwachtingen zo laag liggen bij een game :unsure:
 
Terug
Bovenaan