Skull & Bones

Action PC PS5 XBOX Skull and Bones

Ik denk dat Skull and Bones al lang gecancelled zou zijn geweest ware het niet door een funding deal die men met de overheid van Singapore heeft gesloten.


Dus het spel moet contractueel verplicht gereleased worden. Mijn verwachtingen zijn dan ook vrij laag.
Oh boy... daar gaat mijn sprankeltje goede hoop 😅
 
Ik ben invited voor de beta van komend weekend.
Eens testen op xbox series x.

Je kan wel blijkbaar 'maar' 6 uurtjes je beta account gebruiken tijdens het beta weekend.
 
Als er iemand weet hoe je dat vervelende veel te grote window kan uitzetten met die group privacy/system messages die af en toe tevoorschijn komt, ik vind het niet.
Ik heb al volledig text chat uitgezet, maar dat onding blijft er maar opkomen. :)
 
Heb het deze weekend ff gespeeld maar ben niet echt onder de indruk. Moest op een moment in een grot gaan en der zaten er gewoon 3 in de weg en ik geraakte er onmogelijk door. Die waren gewoon iedereen daar aan het tegenhouden voor de boel te saboteren.

Hopelijk gaan ze daar iets (kunnen) aan doen want anders is de fun ver te zoeken
 
Ik denk dat het heel snel gaat vervelen afgaande op mijn speeluren dit weekend.
Ik dacht eerst 'oei maar 6 uur beta', maar na een uurtje of 5 spelen wast echt wel teveel van zelfste.

Het rpg gedeelte is te dun, en de combat is een beetje te arcade naar mijn goesting.
 
Heb toen paar maand geleden de beta paar keer mee mogen doen.
Mijn idee was toen voor zoveel jaar in ontwikkeling te zijn het echt wel triestig was.
Kwam eerder over als een spel voor op een tablet ofzo te spelen.
Gfx waren niet echt deftig dan het looten van hout enzo, je moest gewoon in de buurt gaan staan met je boot en op knopje duwen.
Zonder echte animatie ofzo, kwam echt heel triestig over
 
De open beta even gespeeld maar dit is het weer niet.

Grafisch ziet het er verouderd uit maar erger nog is dat ik niet zie hoe de gameplay loop leuk gaat blijven.

Hoe slecht zien de karakters uit zeg.
Ook paar crashes gehad (op ps5)

Wil je piraatje spelen dan speel je gewoon sea of thieves dat er op alle vlakken leuker uitziet.
 
Ik vind het vooral boring as hell...

Gameplay voelt zo ellendig traag aan, na amper een half uur beta had ik het al echt volledige gehad, ik heb mijzelf nog verplicht van nog even door te doen. Ik heb het kunnen rekken tot een uur en half gametijd en een uur en half copy paste gameplay. Easy skip om te buyen dit...
 
Wou Ubisoft deze niet cancellen maar mochten ze niet van de regering van (ik denk?) Singapore, omdat deze geld hadden gestoken in de ontwikkeling van Skull & Bones?
Deze gaat zo dead on arrival zijn, zeer jammer.

Laat de black flag remake maar komen :)
 
Wou Ubisoft deze niet cancellen maar mochten ze niet van de regering van (ik denk?) Singapore, omdat deze geld hadden gestoken in de ontwikkeling van Skull & Bones?
Deze gaat zo dead on arrival zijn, zeer jammer.

Laat de black flag remake maar komen :)
Dat is inderdaad het vermoeden. Het moest releasen van Singapore...
Heb mij gisteren ook nog zitten forceren om wat verder te spelen maar het enige dat ik denk was: hoe saai is dit? En vergelijkingen maken met Sea of Thieves dat wel leuk is om te spelen.

Sea of Thieves speel je om piraat te zijn. Skull & Bones speel je om een boot te zijn? :confused:
 
Het zegde mij al niets, en nu met de ervaringen van andere members ga ik zelf de moeite niet doen voor de demo.
 
Dat is inderdaad het vermoeden. Het moest releasen van Singapore...
Heb mij gisteren ook nog zitten forceren om wat verder te spelen maar het enige dat ik denk was: hoe saai is dit? En vergelijkingen maken met Sea of Thieves dat wel leuk is om te spelen.

Sea of Thieves speel je om piraat te zijn. Skull & Bones speel je om een boot te zijn? :confused:
Damn en ik vond Sea of Thieves al pokke saai xD
 
Terug
Bovenaan