Starfield

RPG PC XBOX Starfield

ah ok wist ik niet , je kan dan gewoon met je reeds behaalde skills terug starten en terug per level punt assignen?
 
ah ok wist ik niet , je kan dan gewoon met je reeds behaalde skills terug starten en terug per level punt assignen?
Yes.

Ik was ook wat met outposts begonnen maar ik vond het toch ook niet heel intuïtief, je heb dan allerlei resources nodig waar ik precies nog nooit iets van gehoord heb, "structural" is er zo eentje van, ik kon niet eens een simpel kist bouwen om wat brol in te dumpen :laugh:

Je kan best wat zaken kopen in de shops. En sommige zaken kan je idd maken met zo die machines.
 
Voila ik heb de mainquest gedaan

Een beetje flauw verhaal maar dat zat er aan te komen, wat wel minder is, is dat dit ook meteen de start bleek te zijn van NG+, ik had nog zoveel te doen maar nu kan ik dus opnieuw beginnen. Dan maar Ryujin en Vanguard als Starborn aanvatten, ik had trouwens wel een cooler armor verwacht. Dat van Hunter en Emissary zag er beter uit.

edit: Godverdomme en een half miljoen aan credits gewoon de vuikbak in
 
Laatst bewerkt:
Voila ik heb de mainquest gedaan

Een beetje flauw verhaal maar dat zat er aan te komen, wat wel minder is, is dat dit ook meteen de start bleek te zijn van NG+, ik had nog zoveel te doen maar nu kan ik dus opnieuw beginnen. Dan maar Ryujin en Vanguard als Starborn aanvatten, ik had trouwens wel een cooler armor verwacht. Dat van Hunter en Emissary zag er beter uit.

edit: Godverdomme en een half miljoen aan credits gewoon de vuikbak in

dus als je de main story uitgespeeld hebt dan begin je gewoon van het begin terug opnieuw zonder credits of niets?
 
dus als je de main story uitgespeeld hebt dan begin je gewoon van het begin terug opnieuw zonder credits of niets?

Klopt, enkel je level en bijhorende skillpoints blijven over. Je kan wel kiezen op het einde om in het huidige universem te blijven maar dan wordt je niet "starborn" en krijg je het coole ship niet
 
Dik 20 uur gespeeld nu. Hoofdzakelijk gefocust op main missies, maar ondertussen toch begonnen met de freestar collectors. Zojuist ook voor het eerst in Neon geweest. Zeer cool daar! Persoonlijk snap ik de kritiek niet(denk dat men verkeerde verwachtingen had). Het is echt een Bethesda game. Fallout in space zeg maar. Veel zeiden dat het pas fun wordt na 12 uur spelen. Mmm, heb fun van het eerste uur eigenlijk. Ook dat er weinig ammo is,... Nooit zonder ammo gezeten. Ik loot altijd alle lichamen, plaatsen waar ik kom...hetzelfde voor medpacks. Meer dan genoeg in mijn bezit.
Ik vind het echt tof en verslavend om te spelen. Uiteraard geen perfecte game. Behoorlijk wat bugs, maar meestal vind ik die wel grappig. Op één of andere manier heeft het zijn charmes bij dit spel. Als dit bij the last of us part 2 zou zijn had ik al lang gezegd, wtf is hier gaande 😂.
Maar deze game voelt oldschool aan, maar terwijl stoort het mij totaal niet. Ook die physics bugs zijn hilarisch bij momenten. Anyways, voorlopig veel plezier erbij. Helaas niet zoveel tijd om te spelen, maar ik probeer toch te spelen wanneer ik kan. Ben hier sowieso zoet mee tot Spiderman 2 er is 🙂.
 
Ik ben nu een uur of tien er in en het begint te lonen. Het klopt echter: als je begint met de verkeerde verwachtingen (zoals ik), dan stop je vrij snel met spelen...of je zoekt in dit gigantische spel iets waar je plezier mee kan beleven. Starfield is geen spel waar je van de lijn afwijkt om verkennertje te spelen. Daar zijn betere games voor. Zelfs in Skyrim en zowat alle Fallouts vond ik het dikke fun om over de vlakten te schuifelen op zoek naar verborgen ruimtes. Zolang je je echter in Starfield aan de missies kan houden, is dit spel best ok.
 
Ik vind het eigenlijk wel leuk om gewoon ergens naar toe te vliegen en te landen om wat rond te lopen en te zien wat ik tegenkom.

Ik heb nu een kleine 40u gespeeld en ben net weg uit Neon :love:
Wel al een paar keer gehad dat de politie mij wil arresteren terwijl ik geen contraband, stolen item of bounty heb :unsure:
Geen idee waarom.
 
Voila ik heb de mainquest gedaan

Een beetje flauw verhaal maar dat zat er aan te komen, wat wel minder is, is dat dit ook meteen de start bleek te zijn van NG+, ik had nog zoveel te doen maar nu kan ik dus opnieuw beginnen. Dan maar Ryujin en Vanguard als Starborn aanvatten, ik had trouwens wel een cooler armor verwacht. Dat van Hunter en Emissary zag er beter uit.

edit: Godverdomme en een half miljoen aan credits gewoon de vuikbak in
Wat dat armor betreft

Je krijgt een andere look per NG+ run, vandaar dat je de main quest mag skippen in NG+ als je wil. NG+10 is de laatste keer dat je een nieuw armor krijgt, en dat is dan dat van de hunter
 
Wat dat armor betreft

Je krijgt een andere look per NG+ run, vandaar dat je de main quest mag skippen in NG+ als je wil. NG+10 is de laatste keer dat je een nieuw armor krijgt, en dat is dan dat van de hunter

Hoe skip je dan? Gewoon dan de artefacten verzamelen en klaar?
 
Vervelend zijn de CTD's die ik at random krijg tijdens een loading screen.
En sjans dat er al zoveel QoL mods bestaan, kzou nu al niet meer vanilla kunnen spelen :p

Ik hoop dat ik snel betere gear vind want die mantis combo is cringe. Wat wel leuk is, is dat Pirates bij space encounters direct panikeren en wegwarpen als ze de Razorleaf zien :laugh:.
 
ik zit daar dus vast vrees ik. Na de uitwisseling van het artifact is er iemand die je tegenhoudt. Die heb ik proberen te overtuigen maar dat is mislukt waardoor ik nu heel die neon security achter me heb.

In de disco zelf heb ik hen kunnen omleggen, maar nu staat er een bounty op mijn hoofd en ik moet die baas overtuigen om me te laten gaan. Echter geraak in niet bij die baas door al die neon security overal.
Iemand die weet hoe ik dat kan oplossen zonder heel die missie opnieuw te spelen?

Blijkbaar moest ik gekozen hebben om te roepen op de security ipv hem te overtuigen, maar daar is het nu dus te laat voor.
 
Ligt het aan mij of is die Ryujin questline maar slappe koek?

Er zit zoveel potentieel in deze missies maar door de mechanics lijkt alles zo knullig, je moet dingen gaan stelen of bewijs gaan planten maar je loopt gewoon alle gebouwen van de concurrentie binnen zonder dat de security ingrijpt :laugh:
 
Gisteren de Spacer/UC SysDef questline uitgespeeld en die was wel heerlijk.

Vraag me wel af wat het nut is van wapens upgraden. Heb al 4-5 wapens gevonden waar ik bijna alles mee oneshot
 
Terug
Bovenaan