Starfield

RPG PC XBOX Starfield

Is toch soms echt omslachtig. Ik moest om een deur te openen zo een digipick hebben.

Geen bij en niks op die planeet. Dan weer naar New Atlantis. Zoeken op Google, ah kan je kopen in the Welt. Jah.. Waar is the welt? Eerst zelf zoeken, nergens te vinden. Weer Google, gevonden. Weer naar het schip en weer vliegen naar die andere planeet.
Gewoon om die stomme deur open te krijgen ben ik dus meer dan een uur bezig geweest.

Idem med pack. Waar kun je eigenlijk iets deftig krijgen voor je health? Ipv een stuk tonijn of steak die er 2 bijdoet dat je niet eens ziet. In de shops vind ik ook niks deftig.
Die med pack waarmee je de helft van je health terug krijgt kan ik dus nergens vinden.
 
Is toch soms echt omslachtig. Ik moest om een deur te openen zo een digipick hebben.

Geen bij en niks op die planeet. Dan weer naar New Atlantis. Zoeken op Google, ah kan je kopen in the Welt. Jah.. Waar is the welt? Eerst zelf zoeken, nergens te vinden. Weer Google, gevonden. Weer naar het schip en weer vliegen naar die andere planeet.
Gewoon om die stomme deur open te krijgen ben ik dus meer dan een uur bezig geweest.

Idem med pack. Waar kun je eigenlijk iets deftig krijgen voor je health? Ipv een stuk tonijn of steak die er 2 bijdoet dat je niet eens ziet. In de shops vind ik ook niks deftig.
Die med pack waarmee je de helft van je health terug krijgt kan ik dus nergens vinden.
Bij de vendors. Zowel digipick als medpack kan je er regelmatig kopen. Bij aid en misk als ik me niet vergis.
 
Med/Traumapacks heb ik in overvloed maar digipicks toch ook niet te veel hoor. Nu ik heb dat gewoon opgelost door te quicksaven voor elke lockpick en als het mislukt herlaad ik :D

Ik las efkes iets anders, en maakte mij al bedenkingen over dit spel :unsure:

Dickpicks hadden nochtans de kers op de taart geweest na de "woke" hetze rond dit spel :laugh:
 
Is nu ook wel typisch Skyrim of Fallout dat je uw tijd neemt om alle kamers te looten. Medpacks hangen vaak in een groen kistje aan de muur naast een deur.

Digipicks lijken me ook iets zeldzamer, maar buiten het eerste uur spelen, heb ik nooit een tekort. Maar bon, ik ben dan ook iemand die elke kastje en elke bureau checkt…
 
Is toch soms echt omslachtig. Ik moest om een deur te openen zo een digipick hebben.

Geen bij en niks op die planeet. Dan weer naar New Atlantis. Zoeken op Google, ah kan je kopen in the Welt. Jah.. Waar is the welt? Eerst zelf zoeken, nergens te vinden. Weer Google, gevonden. Weer naar het schip en weer vliegen naar die andere planeet.
Gewoon om die stomme deur open te krijgen ben ik dus meer dan een uur bezig geweest.

Idem med pack. Waar kun je eigenlijk iets deftig krijgen voor je health? Ipv een stuk tonijn of steak die er 2 bijdoet dat je niet eens ziet. In de shops vind ik ook niks deftig.
Die med pack waarmee je de helft van je health terug krijgt kan ik dus nergens vinden.
Ge kunt ook altijd slapen in een bed om uw health te recoveren.
 
Ik ga iedere keer op missies tot mijn cargo en mijn inventory zo goed als vol is.
Dan vlieg ik naar Neon om daar alles te verkopen, en bij de medic shop alles te kopen dat ze hebben van med packs, emergency packs en trauma packs.
Alsook bij de ammo shops de ammo bij te vullen.
Dan een eindje weglopen van de vendors, de waiting tool gebruiken en repeat.
Ik heb er altijd een stuk of 10-20 van elks op stock voor ik weer vertrek.

Digilocks heb ik eigenlijk nog niet moeten kopen, op meer dan 100 uur spelen, en ik heb er altijd voldoende voor de locks.
Die digilocks vind je overal, maar dan moet je wel echt alles onderzoeken/looten tijdens je trips.

Maar wat ik hierboven beschrijf voor de med packs in neon, doe je ook voor de digilocks indien nodig.
Er zijn daar twee vendors die ze bijna altijd hebben, die trade autority vendor en die kerel in die shop achter die gesloten poort, Henrik zuhran of iets dergelijks noemt die.
 
Van die outposts begrijp ik wel nog niet veel , ik heb is ergens zo een startbeacon gezet maar kon niets anders bouwen omdat ik de materialen niet (mee) had maar nu heb ik dus geen idee meer waar ik die beacon ergens gezet heb. Is dat iets dat je best later in het spel doet die outposts ?
 
Van die outposts begrijp ik wel nog niet veel , ik heb is ergens zo een startbeacon gezet maar kon niets anders bouwen omdat ik de materialen niet (mee) had maar nu heb ik dus geen idee meer waar ik die beacon ergens gezet heb. Is dat iets dat je best later in het spel doet die outposts ?
Ik heb mij er toevallig gisteren ook even mee bezig gehouden. Wat een merde om te navigeren in die outpost builder.
Met moeite toch een iron extractor kunnen doen werken…
Heb nu niet op de kaart gelet, dus ik hoop ook dat ik mijn outpost nog ga terugvinden!
 
Ik heb mij er toevallig gisteren ook even mee bezig gehouden. Wat een merde om te navigeren in die outpost builder.
Met moeite toch een iron extractor kunnen doen werken…
Heb nu niet op de kaart gelet, dus ik hoop ook dat ik mijn outpost nog ga terugvinden!
Staat normaal een icoontje op de kaart bij de planeet van je outpost als ik me niet vergis
 
het is zo'n bunker-achtig icoontje op de map dat je moet zoeken voor je outposts

en de mats in je shipcargo of je eigen cargo
 
Ik was ook wat met outposts begonnen maar ik vond het toch ook niet heel intuïtief, je heb dan allerlei resources nodig waar ik precies nog nooit iets van gehoord heb, "structural" is er zo eentje van, ik kon niet eens een simpel kist bouwen om wat brol in te dumpen :laugh:
 
vind het wel spijtig dat je de skills niet kunt resetten. Ik ben niet altijd zeker of ik er wel goed aan gedaan heb als ik sommige assign :shy:
 
Terug
Bovenaan