Strategy PC Slay the Spire 2

Koonut

Well-known member
Crowdfunder FE
spire2.png


release: TBA
genre: strategy, card game
dev: Mega Crit

Slay the Spire 2.

Civilization has waited 1,000 years for the Spire to reopen its doors...

Return to the Spire and face friends and foes in this sequel to the quintessential roguelike deckbuilder. How high will you ascend... and what truths lie at the top?

New slayers join the fray with their own sets of cards, mechanics, and personalities. Try out more archetypes and master them at your own pace. Encounter all new enemies, events, and treasures await as the rooms and items you discover change each time you play... Try risky builds or play it safe as you explore countless different strategies, find yourself in peculiar scenarios, and confront the Bosses of each Act.

 
Wel wel..

Dit had ik niet zien aankomen. Zowel nieuwe Monster Hunter als een nieuwe Slay the Spire. Nu nog een nieuwe Xcom en dat jaar is voor mij compleet.
 
Wel wel..

Dit had ik niet zien aankomen. Zowel nieuwe Monster Hunter als een nieuwe Slay the Spire. Nu nog een nieuwe Xcom en dat jaar is voor mij compleet.
Met die hele hetze rond Unity vorig jaar kwam Megacrit ook met een statement. Daar in stond oa. dat ze al twee jaar bezig waren aan een nieuw game. Echt een verrassing was het dus niet :)


Deel 1 pas vrij recent ontdekt. Echt wel een top game!
 
Ik had eigenlijk gedacht aan een nieuwe type game met dezelfde personages en setting. Gezien ik nog lang niet klaar ben met StS en de herspeelbaarheid vrij oneindig is vind ik het al enorm moedig dat ze het zelfs nog maar proberen.
Ongeacht of deze nu goed word of niet, krijgen ze wel mijn geld. Hebben ze meer dan verdiend.
 
Nice
Hopelijk ook meer dan 3 floors en veel meer content.
Vond het altijd jammer om te moeten stoppen eens je een goede combinatie/deck had.
 
Nice
Hopelijk ook meer dan 3 floors en veel meer content.
Vond het altijd jammer om te moeten stoppen eens je een goede combinatie/deck had.
Je hebt toch een unending mode.
Ben ik nu al enkele weken in bezig en ettelijke floors in gepasseerd. Ik zal pas stoppen als het spel me zo'n slechte kaarten toewerpt dat ik er echt niet meer door raak maar tot nu toe haal ik de moeilijkste bosses in max. 3 beurten neer.
 
Terug
Bovenaan