Skull & Bones

Action PC PS5 XBOX Skull and Bones

Ik vind het op zich wel nog plezant! Niet om er €60 aan te spenderen, maar voor een euro of 20 zou ik'm wel oppikken.
 
Heb de open beta ook is getest en ik vond het nog ca va, veel fetch quests maar het zeilen vond ik wel leuk. De crew laten zingen en varen op men dooie gemak, lekker relax. Al begrijp ik zeker dat dit voor veel mensen teleurstellend kan zijn. €60 zou ik er ook niet aan te geven maar als die is in discount komt te staan dan zie ik mij deze wel oppikken. En ik heb een vermoeden dat het snel gaat zijn vermits deze toch al serieus wat negatieve reacties heeft gekregen.
 
't voelt een beetje raar aan. 't is op zich een SP game, maar 't is MMO. en aangezien er niet zo heel veel schepen in het spel zitten, zit iedereen zowat met dezelfde rond te varen.
 
Bwa, ik heb de laatste jaren toch al veel plezier gehad aan Ubisoft games, dus ik klaag zeker niet.
Idem.
Het is telkens misschien wel meer van hetzelfde maar hun games liggen mij wel.
The division, far cry, assassins creed, watch dogs...nogal wa uren ingestoken.
 
Ik vind het wel geestig om casual te spelen. Beetje rondvaren hier, beetje vechten daar.

Alleen maakte ik net de fout om een gameplaytrailer van Black Flag te bekijken, en als je dan ziet dat dit 11 jaar later van dezelfde maker de spirituele opvolger moet zijn ...
 
Ik heb een maandje Ubisoft Premium genomen om voort te spelen na de beta, want ik vind het toch best genieten om rond te varen, de wereld te verkennen en piraatje te spelen.

That said, ze zijn er dus in geslaagd om dit spel te releasen zonder werkende chatfunctie :unsure:
 
Ik amuseer mij met de game
Speel meestal samen met mijne man.
Is leuk op deze manier

Chatfunctie werkt tot op heden nog niet en ze hebben er een trofee aan gekoppeld 🤣
 
Ik moet zeggen dat ik me ondanks de gebreken die het spel zeker wel heeft (die chat die nog altijd niet werkt is echt absurd) me wel gewoon kostelijk amuseer met het spel.
 
Platinum is zo goed als binnen. Vandaag de jute trofee binnengehaald, nl 10000 stuks harvesten

En nu wachten tot de ingame chat werkt voor de laatste trofee
 
Vind het op zich wel vermakelijk, maar ik snap dat mensen er meer van hadden verwacht. Ubisoft mocht er een echte piratengame van gemaakt hebben.
 
Ik had nul verwachtingen van dit spel, development ook totaal niet opgevolgd. Ik snap dat als je een online versie van Black Flag verwachtte dat je zwaar teleurgesteld bent, maar als op zichzelf staand spel vind ik het gewoon heel erg leuk.

Het voelt wel nog helemaal niet afgewerkt aan, en dat ze de eerste seasonpass uitbrengen terwijl iets essentieel als de chatfunctie nog steeds niet werkt is echt een schande.

Maar los daarvan heb ik nu toch al een 30 uur gespeeld, en heb eigenlijk enkel nog maar de Red Isles en de Coast of Africa volledig verkend. Ik ben intussen al even Kingpin, maar ben enkel nog maar naar het oosten gevaren om de blueprint van de Snow te kopen.
 
Terug
Bovenaan