Autokeuring

Dat gezaag over de autokeuring begint mijn kloten uit te hangen. Ik vraag mij af of men ook wacht om het verlof te boeken, af te spreken met vrienden, te reserveren voor verjaardagen tot men een groene brief in de bus krijgt. For fuck sake hoe moeilijk is het om uw persoonlijke verantwoordelijkheden op te nemen zonder hulp van anderen.
 
Brief voor autokeuring
Eerst mogelijke afspraak is na de deadline

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
 
Beter zonder afspraak afschaffen en capaciteit voorzien voor afspraak.

Wie heeft er nu zin en tijd om daar als een clown te gaan aanschuiven. Tis 2022
 
Beter zonder afspraak afschaffen en capaciteit voorzien voor afspraak.

Wie heeft er nu zin en tijd om daar als een clown te gaan aanschuiven. Tis 2022
Meh met hun afspraak systeem moet je voor je uw groene kaart krijgt al een afspraak gemaakt hebben, dan is uw systeem gefaald.
 
Beter zonder afspraak afschaffen en capaciteit voorzien voor afspraak.

Wie heeft er nu zin en tijd om daar als een clown te gaan aanschuiven. Tis 2022
Ik heb nog nooit een afspraak gemaakt voor de keuring en ik heb ook nooit lang moeten wachten. Meestal is de auto langer binnen dan dat ik moet wachten om binnen te rijden.
 
Meh met hun afspraak systeem moet je voor je uw groene kaart krijgt al een afspraak gemaakt hebben, dan is uw systeem gefaald.
Ge krijgt bij keuring een bewijs met een eind datum van geldigheid. Vanaf 2 maand voor die datum kunt ge gaan ook zonder groene kaart. Dat ge dan wacht op een groene kaart voor uw afspraak te maken dat is dan uw probleem he.
Ik moet ook elk jaar naar de oogarts. Als ik een jaar wacht voor te bellen voor mijn afspraak mag ik nog eens 5 maand wachten. Wie is er dan in foute: het systeem of ik?
 
Ge krijgt bij keuring een bewijs met een eind datum van geldigheid. Vanaf 2 maand voor die datum kunt ge gaan ook zonder groene kaart. Dat ge dan wacht op een groene kaart voor uw afspraak te maken dat is dan uw probleem he.
Ik moet ook elk jaar naar de oogarts. Als ik een jaar wacht voor te bellen voor mijn afspraak mag ik nog eens 5 maand wachten. Wie is er dan in foute: het systeem of ik
Buiten dat ik de vorige 15 jaar nooit miserie had met op tijd op de keuring te geraken. Wat voor dwaze vergelijkingen ook alweer, de keuring is verplicht en er staan boetes op, plus ge kunt Nie kiezen waar ge gaat, plus georganiseerd door de overheid uit, net zoals die oproepbrief.
 
Buiten dat ik de vorige 15 jaar nooit miserie had met op tijd op de keuring te geraken. Wat voor dwaze vergelijkingen ook alweer, de keuring is verplicht en er staan boetes op, plus ge kunt Nie kiezen waar ge gaat, plus georganiseerd door de overheid uit, net zoals die oproepbrief.
Net daarom, het is verplicht en er staan boetes op, dus waarom zou je zitten wachten op een brief die je niet eens nodig hebt? Ga gewoon op tijd en/of maak ruim op tijd een afspraak, zo moeilijk is het niet hoor.
 
Ik moet @Brecht toch wel gelijk geven hoor.

Ja je moet niet wachten op die uitnodiging maar als je een afspraak maakt sta je net zoals voorheen zonder afspraak gewoon 45min aan te schuiven hoor.
Afspraak heeft het dan over bijvoorbeeld rij 4 maar als je toekomt is het allemaal eender waar je aanschuift.
Doe dan gewoon zonder afspraak zoals vroeger want het komt op hetzelfde neer.

Voordat afspraken verplicht waren liep dat vlot, zonder wachttijd en was je op 20min buiten met een afspraak.
Dan had je er dus effectief nut van, nu moet je dat regelen maar praktisch heeft het geen enkel nut dat je die afspraak hebt.
 
Ik heb weinig mening over deze hele discussie, maar wil wel even melden dat ik momenteel ook te laat ben met mijn keuring. Maar gewoon echt te laat te laat, eigen schuld, zelfs nog niet eens een afspraak geboekt :shutup:.

(tis allemaal de schuld van de overheid)
 
Ik moet @Brecht toch wel gelijk geven hoor.

Ja je moet niet wachten op die uitnodiging maar als je een afspraak maakt sta je net zoals voorheen zonder afspraak gewoon 45min aan te schuiven hoor.
Afspraak heeft het dan over bijvoorbeeld rij 4 maar als je toekomt is het allemaal eender waar je aanschuift.
Doe dan gewoon zonder afspraak zoals vroeger want het komt op hetzelfde neer.

Voordat afspraken verplicht waren liep dat vlot, zonder wachttijd en was je op 20min buiten met een afspraak.
Dan had je er dus effectief nut van, nu moet je dat regelen maar praktisch heeft het geen enkel nut dat je die afspraak hebt.
Ok maar dat ligt dan toch echt aan het keuringsstation zelf en niet aan het systeem op zich, hier (Geel) is er een aparte rij voor met en zonder afspraak en controleren ze ook dat je wel effectief een afspraak hebt, het kan beter natuurlijk maar klagen omdat je geen uitnodiging hebt gekregen terwijl je dat niet eens nodig hebt vind ik nu niet direct terecht.
 
Ok maar dat ligt dan toch echt aan het keuringsstation zelf en niet aan het systeem op zich, hier (Geel) is er een aparte rij voor met en zonder afspraak en controleren ze ook dat je wel effectief een afspraak hebt, het kan beter natuurlijk maar klagen omdat je geen uitnodiging hebt gekregen terwijl je dat niet eens nodig hebt vind ik nu niet direct terecht.
Als ik mijn groene kaart kreeg dit jaar heb ik alle centra binnen de 15km bekeken, en geen enkele was er nog mogelijkheid om binnen de maand een afspraak te maken. Ik moest daar vroeger nooit mee inzitten, en nu opeens wel en dan is het nog mijn schuld ook?
 
Als ik mijn groene kaart kreeg dit jaar heb ik alle centra binnen de 15km bekeken, en geen enkele was er nog mogelijkheid om binnen de maand een afspraak te maken. Ik moest daar vroeger nooit mee inzitten, en nu opeens wel en dan is het nog mijn schuld ook?
Waarom wacht je om een afspraak te maken tot je die groene kaart krijgt? Zoals ik al zei, systeem kan en moet beter, maar dat het minstens een gedeelde verantwoordelijkheid is kan je niet ontkennen.
 
Ik snap niet wat het nut van die groene kaart is als het te laat is.

Maar ik trek mij daar eigenlijk niets van aan, pas als ik die herinnering krijg, kijk ik voor een afspraak.
De laatste 2x was ik dus te laat, niemand heeft er problemen van gemaakt. Geen boetes, niets.
 
Terug
Bovenaan