De autokeuring

Blijkbaar zou er volgens een artikel van HLN een auto zijn afgekeurd omdat hem niet voldoende gestofzuigt is geweest …das er toch een beetje over , okay als ge omwille van het vuil het stuur moet zoeken en niet door de vooruit kunt kijken …maar omdat het matteke wat vuil ziet …die dragen toch een overal ?
Ik heb de reportage op TV Oost ook gezien en had er onmiddellijk toch enkele bedenkingen bij.
Heb ik iets gemist of is het nu de gewoonte wanneer er iets gebeurd tijdens een dienstverlening wat je niet had verwacht, je er dus de pers bijhaalt? En dan nog voor zo iets.

Ik zou nog ergens de verontwaardiging kunnen begrijpen als die man zijn keuringskaart ziet, maar dan zou ik daar meteen ter plaatse bij de verantwoordelijke langsgaan. Was de wagen echt zo vuil of is er ergens tijdens een beoordeling een fout gemaakt? Indien het laatste het geval is, zal dat waarschijnlijk meteen recht te zetten zijn.

Vanuit de kant van TV Oost snap ik ook niet wat de nieuwswaarde daarvan is. Ofwel was die wagen heel vies, ofwel is er een te strenge beoordeling geweest. Een eerder banaal geschil tussen dienstverlener en consument, dat een dag na de feiten niet meer te verifiëren valt. That’s it.
 
Terug
Bovenaan