Weer VRT herbekijken

kay-gell

Well-known member
Crowdfunder FE
Iemand een idee hoe je dat korte weer praatje na 't journaal van 18u kan herbekijken?
Zou dat van zo straks willen. Het 18u journaal staat er op maar weer praatje niet.
Enige weer praatjes die er op vrt nu staan zijn die van 19u?
 
Iemand een idee hoe je dat korte weer praatje na 't journaal van 18u kan herbekijken?
Zou dat van zo straks willen. Het 18u journaal staat er op maar weer praatje niet.
Enige weer praatjes die er op vrt nu staan zijn die van 19u?
Moet je dat bepaalde weer praatje zien of algemene vraag?
Indien dat bepaalde weer praatje, mailen naar de VRT.
 
Moet je dat bepaalde weer praatje zien of algemene vraag?
Indien dat bepaalde weer praatje, mailen naar de VRT.

Allee, maak dat nu mee.
Ze antwoorden dat ik het andere weerpraatje kan herbekijken per mail. Ik zeg dat ik specifiek dat stukje wil.

Antwoorden ze mij met de vraag waarom en dat ze dan gingen kijken hoeveel het kost.

Ik antwoord letterlijk:

"Omdat Frank zei dat we vannacht diep gingen gaan en ik wilde daar een grappige meme od mee maken. True story"

Antwoord:

"Ondanks dat het waarschijnlijk erg grappig zou zijn mag onze content niet gedeeld worden op social media dus kunnen we hier niet op ingaan."
 
Allee, maak dat nu mee.
Ze antwoorden dat ik het andere weerpraatje kan herbekijken per mail. Ik zeg dat ik specifiek dat stukje wil.

Antwoorden ze mij met de vraag waarom en dat ze dan gingen kijken hoeveel het kost.

Ik antwoord letterlijk:

"Omdat Frank zei dat we vannacht diep gingen gaan en ik wilde daar een grappige meme od mee maken. True story"

Antwoord:

"Ondanks dat het waarschijnlijk erg grappig zou zijn mag onze content niet gedeeld worden op social media dus kunnen we hier niet op ingaan."
Die medewerker moet toch ook strijk gelegen hebben.

Plan B: Frank contacteren en vragen of hij de iconische zin nog eens wil zeggen?

Zijn insta: Frank
 
Laatst bewerkt:
Allee, maak dat nu mee.
Ze antwoorden dat ik het andere weerpraatje kan herbekijken per mail. Ik zeg dat ik specifiek dat stukje wil.

Antwoorden ze mij met de vraag waarom en dat ze dan gingen kijken hoeveel het kost.

Ik antwoord letterlijk:

"Omdat Frank zei dat we vannacht diep gingen gaan en ik wilde daar een grappige meme od mee maken. True story"

Antwoord:

"Ondanks dat het waarschijnlijk erg grappig zou zijn mag onze content niet gedeeld worden op social media dus kunnen we hier niet op ingaan."
z doen zelf niets anders dan content delen van andere verdomme.

Als ge terugkijk tv hebt zult ge misschien geluk hebbeb
 
Iemand een idee hoe je dat korte weer praatje na 't journaal van 18u kan herbekijken?
Zou dat van zo straks willen. Het 18u journaal staat er op maar weer praatje niet.
Enige weer praatjes die er op vrt nu staan zijn die van 19u?
Je bent limurger, toch? Waarom dan het vrt weer? Er is voor hier namelijk maar 1 topper die het weer voorspelt, dat is Ruben.

Edit: had laatste stuk nog niet gelezen dat je een specifiek stuk zeg. Nevermind dus.
 
Je bent limurger, toch? Waarom dan het vrt weer? Er is voor hier namelijk maar 1 topper die het weer voorspelt, dat is Ruben.

Edit: had laatste stuk nog niet gelezen dat je een specifiek stuk zeg. Nevermind dus.

Ja maar tis wel de beste he :love:
z doen zelf niets anders dan content delen van andere verdomme.

Als ge terugkijk tv hebt zult ge misschien geluk hebbeb

Helaas dus!

Die medewerker moet toch ook strijk gelegen hebben.

Plan B: Frank contacteren en vragen of hij de iconische zin nog eens wil zeggen?

Zijn insta: Frank

Dat ga ik doen!
 
Allee, maak dat nu mee.
Ze antwoorden dat ik het andere weerpraatje kan herbekijken per mail. Ik zeg dat ik specifiek dat stukje wil.

Antwoorden ze mij met de vraag waarom en dat ze dan gingen kijken hoeveel het kost.

Ik antwoord letterlijk:

"Omdat Frank zei dat we vannacht diep gingen gaan en ik wilde daar een grappige meme od mee maken. True story"

Antwoord:

"Ondanks dat het waarschijnlijk erg grappig zou zijn mag onze content niet gedeeld worden op social media dus kunnen we hier niet op ingaan."
Content gemaakt met ons belastinggeld, is dat geen publiek goed?

Daarnaast, altijd zo beperkend denken. Wie weet kijkt er daardoor morgen plots 1000 man meer naar het weerpraatje.
 
"Ondanks dat het waarschijnlijk erg grappig zou zijn mag onze content niet gedeeld worden op social media dus kunnen we hier niet op ingaan."
Maar parodiëren mag dan weer wel, dus stuur maar terug dat er geen wettelijke bezwaren zouden mogen zijn. Ik zou het ook terugsturen in de vorm van een meme :p .

Ge zijt mogelijk wel in overtreding omdat ge een stuk uit hun mail publiek gemaakt hebt, dus als de politie u komt oppakken zal het wel daarvoor zijn, en niet voor een meme :p.

Edit: Hier gaat de Frank ook diep op 1:36: https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/het-weer/2021/het-weer-d20210210/
 
Bwa, die kerel heeft wat teveel meningen (oa over het klimaat), maar onderneemt en organiseert wel plezierreizen met het vliegtuig naar Scandinavië. Die kan ik niet tof vinden.

Dit dus. Als je geld verdient met enerzijds spreekbeurten geven in scholen over de klimaatverandering, en anderzijds het organiseren van vliegreizen naar de poolcirkel, en dan ook nog eens in een interview durft te zeggen dat het jammer is dat tijdens een hittegolf de stroom niet uitviel (zodat mensen zouden beseffen hoe erg de klimaatopwarming wel is) dan kan ik je niet meer serieus nemen. Hoe goed je misschien ook bent in je vakgebied...
 
Terug
Bovenaan