Vragenvuur Vragenvuur: Tomski

Niemand voor de seks? :unsure:
ik kom na de sex.

haha, snap je
komen na de sex.

goed gevonden he

komen
na
de
sex


moewhaahahaha


Anyway, om on topic te blijven: ik kom ook liever voor het eten


hahah, snap je
kom voor het eten.

want ik bak er niks van, van dat eten. allez, het eten valt mee, maar het koken, dat kan Tomski beter


@Tomski
kan je partner net zo goed koken als jij zelf? (met deze ontopic vraag ben ik ook weer gered van Coldplayke haar harde modhand.)
 
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af? - van de muur af aja
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet? - specifiek niet, ik was ze wel, maar ik ga niet naar de douche met het gedacht: "en nu ga ik mijn benen es wassen se!"
    3. Lang op de wc of kort? kort, aan het afleren om smartphone mee te nemen
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon? Geen
    5. Saus op de frieten of erlangs? op
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze) langst achter, doet er da iemand langs voor?
    7. Choco met een mes of lepel? mes
    8. Pizza met een mes of schaar? met een pizzames
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond? een paar cm? :eek: auwie.. neenee
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham? ik vouw die niet, ik plak er altijd 2, leg ze opmekaar en snij ze dan door
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:

    ):
    1. Band / muziekartiest? Iron Maiden
    2. Album? Best of the Beast van '96
    3. Song? Moeilijke... "Hallowed be thy name" op dezelfde hoogte als "the trooper"
    4. Film? Lord of the Rings
    5. Regisseur? Geen bepaalde voorkeur, ze hebben allemaal hun sterktes en zwaktes. Ik zou Peter Jackson kunnen zeggen omdat 'm LOTR gemaakt heeft, maar toen heeft ie ook King Kong gemaakt en was 'm zijn eerste plek kwijt :laugh:
    6. Acteur / actrice? edit: Leslie Nielsen!!!!!
    7. Boek? Ik heb nooit graag boeken gelezen, kan daar écht geen tijd voor uittrekken om me es gezellig terug te trekken en er 500 pagina's door te jassen. Geef mij maar stripboeken.
    8. Comic / Manga? Largo Winch reeks
    9. Game? See avatar :D als ik een modernere game moet kiezen: Last of Us
    10. Game designer of company? Naughty Dog (enige waar ik eigenlijk kon opkomen) of is Steam een developer?
    11. Comedian? Russel Peters!
    12. ... anything to add? No, i'm good
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven? Doe wat je graag doet in het leven! Maar ziet dat je er mee rondkomt.
  4. Hoe voel je je tijdens Covid? De lockdown en thuiswerkperiode?: I love it - Covid hebben: naaaaah, pass!
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list? Een motorrondtrip door Europa (inclusief Oost Europa) met een dikke geladen GS of Africa Twin
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal? Niks specifieks, ik baseer me op een shortcut "threads with my posts in" en soms ga ik es naar "new posts" en meng ik me daar es in de discussie :p

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt? De vraag die ik hoop dat niemand stelt is de volgende: "Welke vraag hoop je dat niemand stelt?"
 
Laatst bewerkt:
Gisteren trouwens hard geschrokken over LOTR

20 jaar geleden hadden ze Vin diesel en Nicolas Cage gevraagd om Aragorn te spelen :eek:

Niks tegen die gasten, maar stel je je dat al voor zeg? Vin Diesel :laugh:
En ik zie Cage daar al staan met zijn oogleden flikkeren en zeggen: "for frodo" en weglopen :laugh:
 
Terug
Bovenaan