Vragenvuur Vragenvuur: Tomski

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Deze week is het de beurt aan de privé chef ten huize beyond gaming: @Tomski!

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?

Van de denderstreek, net buiten Aalst
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
Married with children, 2 jongens (2 en 5)
Wat doe je van studies/werk?
Freelance ICT Consultant. Momenteel aan de slag als verantwoordelijke voor een servicedesk.
Wat zijn je hobbies?
Koken, in de tuin werken, met de klein mannen bezig zijn, fietsen (mtb + gravel), skiën.

Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Het verbaast me niet dat je koken als eerste hebt opgelijst bij je hobbies. Aan je gerechten te zien heb je een liefde voor de Oostenrijkse/Duitse keuken, wat je hier toch niet zo vaak tegenkomt. Hoe ben je met die keuken vertrouwd geraakt?

-Je krijgt carte blanche om 1 kamer in je huis volledig om te bouwen. Hoe vul je je eigen mancave in?

-Je broer is ook een actieve poster op dit forum. Komt beyond gaming soms ter sprake in jullie irl gesprekken?
 
Freelance ICT Consultant. Momenteel aan de slag als verantwoordelijke voor een servicedesk.
Mijne printer werkt niet meer en ik moet dringend een grappig plaatje printen, terug inscannen en doorsturen. Kan je mij binnen de vijf minuten helpen????? :unsure:

Word je door je beroep vaak beschouwd als een gratis 24/7 helpdesk voor vrienden, familie of kennissen?
Wat is je beste 'user/ticket from hell' verhaal?
 
Weet je vrouw eigenlijk welk soort berichten je hier post? Of heb je gewoon leren koken om haar eerst in foodcoma te krijgen vooraleer je hier ongestoord kan zeveren?


Welke les/boodschap/inzicht zou je aan 24-jarige Tomski willen zeggen mocht dat mogelijk zijn?

Altijd al zo ne losse zeveraar geweest of vroeger een introvert brilsmurfke? Of enkel online en nooit IRL? 🤔
 
Ik ga er al een paar proberen beantwoorden maar zit met 4 vrouwen in Sluis vandaag... dus via foon te doen. De rest volgt asap :)
 
Deze week is het de beurt aan de privé chef ten huize beyond gaming: @Tomski!

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?


Hoe ziet je gezinssituatie eruit?

Wat doe je van studies/werk?

Wat zijn je hobbies?



Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Het verbaast me niet dat je koken als eerste hebt opgelijst bij je hobbies. Aan je gerechten te zien heb je een liefde voor de Oostenrijkse/Duitse keuken, wat je hier toch niet zo vaak tegenkomt. Hoe ben je met die keuken vertrouwd geraakt?

-Je krijgt carte blanche om 1 kamer in je huis volledig om te bouwen. Hoe vul je je eigen mancave in?

-Je broer is ook een actieve poster op dit forum. Komt beyond gaming soms ter sprake in jullie irl gesprekken?

Als kind zijn wij eigenlijk jaarlijks meerdere keren naar Beieren op vakantie geweest, en nu nog altijd eigenlijk. Is daar mijne tweede thuis geworden en ik hou wel van die stevige duitse kost.

Mijn favo mancave zal waarschijnlijk wel iets kookgerelateerd moeten bevatten
Vroeger zou ik meer gaminggewijs gaan maar nu graag een toog om mijn volk te entertainen en een groot kookeiland met zitgedeelte dat ik mijn volk ter plekke in de watten kan leggen. Poolhouse zal gedeeltelijk zo ingericht worden met binnen- en buitenkeuken.

Met onze witten babbel ik eigenlijk vree weinig over wat we op het forum zetten. We zijn meer over onze hof bezig of de gasten.
 
Mijne printer werkt niet meer en ik moet dringend een grappig plaatje printen, terug inscannen en doorsturen. Kan je mij binnen de vijf minuten helpen????? :unsure:

Word je door je beroep vaak beschouwd als een gratis 24/7 helpdesk voor vrienden, familie of kennissen?
Wat is je beste 'user/ticket from hell' verhaal?
Vroeger is dat vaak gebeurd. Jaren ben ik overal gevraagd om iedereen zijn persoonlijke helpdesk te zijn, de laatste 10 jaar is dat geminderd, enkel nog ons ma en mijn zus. Maar da's met plezier gedaan.
 
Weet je vrouw eigenlijk welk soort berichten je hier post? Of heb je gewoon leren koken om haar eerst in foodcoma te krijgen vooraleer je hier ongestoord kan zeveren?


Welke les/boodschap/inzicht zou je aan 24-jarige Tomski willen zeggen mocht dat mogelijk zijn?

Altijd al zo ne losse zeveraar geweest of vroeger een introvert brilsmurfke? Of enkel online en nooit IRL? 🤔

Ja, die weet dat. Dat online zeveren is mijn uitlaatklep, doe ik ook op fb en zo.

24 jarige tomski zou ik een gouden raad geven van niet te trouwen op 27jarige leeftijd. Tenzij dat zou betekenen dat ik mijn huidige madam niet zou leren kennen (heb haar leren kennen in mijn scheidings-uitgaansperiode)

Ik ben eigenlijk irl dezelfde flapuit en zeveraar.
 
hoe geraakt ge aan vier vrouwen?

Wie is je broer hier?

Is verantwoordelijke voor een servicedesk genoeg uitdaging voor je?

Madam, 2 zussen en haar tante. Gezellige bende :laugh:

@zwarten onze witten

Ik doe mijn job wel graag, zeker omdat ik de joviale kan uithangen en dat ik geen overuren kan/moet doen en meer quality time met gezin heb. Het is een leuk bedrijf, toffe collega's en technisch wel altijd mee met hun tijd. I like. Ik hoop er toch nog een 5 jaar op project te mogen blijven, dan heb ik er weer 12 jaar klant opzitten, net als de vorige.
 
Terug
Bovenaan