Vragenvuur Vragenvuur: Tomski

zet in je favoriete volgorde:
burger king
mac donalds
quick
pizza hut
KFC

En een vraagje dat jij misschien zal weten als frietkotkenner. In veel frituren kun je zo van die grote burgers bestellen met verse sla, tomaten,.. op. Weet jij welke saus er op die kippeburgers zit?
Is meestal cocktailsausachtig van kleur, maar is geen cocktailsaus en ook geen samurai. De smaak zit daar precies ook wat tussenin.

Ze staan al in de goeie volgorde. Kfc sowieso laatstes aangezien ik nooit kippenburgers eet. Een nugget is zo wat de grens.

Saus ken ik niet van naam maar ik denk wel dat je ze kan namaken. Meng wat coctailsaus met sriracha saus, volgens mij kom je er dan op uit.
 
zet in je favoriete volgorde:
burger king
mac donalds
quick
pizza hut
KFC

En een vraagje dat jij misschien zal weten als frietkotkenner. In veel frituren kun je zo van die grote burgers bestellen met verse sla, tomaten,.. op. Weet jij welke saus er op die kippeburgers zit?
Is meestal cocktailsausachtig van kleur, maar is geen cocktailsaus en ook geen samurai. De smaak zit daar precies ook wat tussenin.
Bourgy Burger
 
Nu nog mogen van mijn madam.

ik ben een geest in de fles en je mag 3 wensen doen. Wat zou je wensen en waarom

1. dat iedereen die ik ken en liefheb gezond oud en gelukkig mag worden

2. Dat ik een speciale pc had waarop ik een fps game had waarmee ik zware criminelen en terroristen irl ongestraft kon vermoorden. Zij dood = in het echt dood. Ik dood = load save game?

3. Mijn eigen lijf es in orde zetten. Ik begin hier en daar toch wel wat te mankeren (en niet de spreekwoordelijke vijs)
 
Weet uw vrouw daar van? :unsure:

Welk gerecht is zo uw guilty pleassure?

Er is zo niks echt dat ik lust wat door anderen als shamefull kan bekeken worden. Wat ik superlekker vind en (te) regelmatig eet is orange chicken maar dat is dus een overdreven suikerbom en voel ik me vaak wel es schuldig om.
 
Er is zo niks echt dat ik lust wat door anderen als shamefull kan bekeken worden. Wat ik superlekker vind en (te) regelmatig eet is orange chicken maar dat is dus een overdreven suikerbom en voel ik me vaak wel es schuldig om.
Dus geen gekke combo's zoals pannekoeken met spaghettisaus of iets?
 
god elke morgen vroeger mijn eetlust omzeep.... traumas komen weer boven.... 🤢🤢🤮
Gij kon vroeger ook zo altijd heel gezellig die vork langs uw tanden schrapen als ge eette....
Sorry witten, in een volgend leven zal ik het nooit meer doen :laugh:
 
Terug
Bovenaan