Vragenvuur Vragenvuur: Tomski

Zou ik echt niet weten. Heb geen afkeur voor sommige dingen.

Alles mag blijven.
Zelfs de Romeo's XXL?

C4jLk9KWIAIEpXX.jpg
 
Wat is je beste 'user/ticket from hell' verhaal?

Moet ik es goed over nadenken. Ik doe al jaren geen helpdesk meer. Ik "manage" nu wel enkele jongens maar nog geen drama's daar gehoord. Zelf meer bezig met planning, training geven en budgetten opstellen / PO's maken. En de speciallekes die ze niet opgelost krijgen.

Van bij een vorige klant heb ik wel eentje van iemand die er 3x toe in geslaagd was om een crt monitor van haar bureau te duwen. :unsure:
 
- Wat is uw favoriete liedje?

- Uw adoratie voor Kerstmis het hele jaar door, hoe komt dat?

Moet zeggen dat ik Blinding Lights wel grijs kan draaien, krijg daar altijd een leuke eighties vibe van. Voor de rest ben ik wel een metalhead.

Kerst :love: leukste en gezelligste periode van het jaar. Na nieuwjaar val ik wel altijd in een zwart gat omdat het gedaan is.
Extra leuk is dat mijn 2 kinderen in de kerstweek geboren zijn.
 
-Is er een bepaald (muziek)festival dat uw voorkeur heeft?
Al jaren niet meer kunnen gaan maar altijd wel een torhout(werchter)fan geweest. En graspop natuurlijk. Normaal vorig jaar stond het nog es op de planning, en toen kwam corona.
 
zet in je favoriete volgorde:
burger king
mac donalds
quick
pizza hut
KFC

En een vraagje dat jij misschien zal weten als frietkotkenner. In veel frituren kun je zo van die grote burgers bestellen met verse sla, tomaten,.. op. Weet jij welke saus er op die kippeburgers zit?
Is meestal cocktailsausachtig van kleur, maar is geen cocktailsaus en ook geen samurai. De smaak zit daar precies ook wat tussenin.
 
Terug
Bovenaan