Vragenvuur Vragenvuur: StanTem

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Tijd voor het eerste vragenvuur van een nieuw jaar, waarin @StanTem als ancien de spits mag afbijten!

Niemand is verplicht vragen te beantwoorden, en zo'n Vuur duurt tot het dooft. Als jullie nog members voor komende vragenvuren willen nomineren, kan dat hier.

De regels:
- Geen geflame, getrol of provocatie.
- Het is de bedoeling om een persoon te leren kennen, niet om hem of haar uit te lachen of zijn/haar opinie in het belachelijke te trekken.
- Laten we onze vragen richten tot één persoon, dus niet off-topic gaan door te reageren op andere mensen hun vragen of wederantwoord.
- De persoon kan niet verplicht worden om privé-gegevens door te geven, het staat hem/haar vrij vragen te negeren.

Voor deze nieuwste editie van het Vragenvuur willen we de user vragen om zichzelf eerst kort voor te stellen aan de hand van een paar algemene openingsvragen.

Van welke regio ben je afkomstig?
Opgegroeid in Wondelgem, maar verhuisd naar Gent toen ik alleen ging wonen. Daarna de liefde gevonden (en verloren) in Kaprijke. Daar woon ik nu nog.
Hoe ziet je gezinssituatie eruit?
Ik was getrouwd, ondertussen gescheiden. Woon nu samen met mijn vriendin en heb mijn twee kinderen wekelijks in co-ouderschap.
Wat doe je van studies/werk?
Ik werk nu al meer dan veertien jaar als technieker bij Lotus Bakeries in Lembeke. De laatste zeven jaar uitsluitend in de weekendploeg (2 keer 12 uur). Tijdens de week ben ik dus vrij.
Wat zijn je hobbies?
Een groot deel van mijn tijd kruipt in mijn functie van hoofdredacteur van BeyondGaming. Een functie die veel voldoening geeft, zeker aangezien ik met een super team werk. Ik game dus regelmatig, bijna uitsluitend op mijn PlayStation 5. Daarnaast heb ik een veel te grote collectie aan board games (700+ stuks). Daarnaast probeer ik regelmatig een musical mee te pikken. Grote fan! Heb er dan ook al veel op mijn palmares staan. Als laatste probeer(de) ik ook bezig te zijn met mijn 3D-printers, maar die staan voorlopig veel stof te vangen.


Veel succes!

Mijn eerste vragen:

-Mocht je door je kinderen niet zo gebonden zijn aan Kaprijke, zou je dan verhuizen? Waar zou je het liefst van al gaan wonen, als eender welke plaats in binnen- of buitenland een optie was?

-Wat is voor jou de beste musical tout court, en wat is je favoriete musical nummer?

-Je organiseert regelmatig een bbq voor forumleden. Wat is het grappigste verhaal dat je daarover kan vertellen?
 
Wat is jouw lievelingsproduct van Lotus?
Eet je op het werk soms koekjes? Of is de goesting ondertussen weg?
 
Mocht je door je kinderen niet zo gebonden zijn aan Kaprijke, zou je dan verhuizen? Waar zou je het liefst van al gaan wonen, als eender welke plaats in binnen- of buitenland een optie was?
Ik denk het niet, want in die jaren is er hier ook een vriendenkring uitgebouwd en ik woon op nog geen 10 minuten van het werk.
We zijn momenteel wel aan het kijken om iets groter te kopen, maar we zouden wel in de regio blijven.

Wat is voor jou de beste musical tout court, en wat is je favoriete musical nummer?
Pff, moeilijke vragen. Alle musicals van Disney hebben een ongekende productiewaarde en zie ik ontzettend graag. Zo heb ik The Lion King, Beauty and the Beast en Aladdin telkens 2 keer gezien, altijd op een andere plaats. Qua live musicals denk ik toch voor The Lion King te gaan. De eerste 5 minuten alleen al... Kiekenvel. The Phantom of the Opera zou ik ook graag live zien, heb die nu enkel op tv gezien. Het lied 'The Phantom of The Opera' vind ik ook een van de tofste songs.

Je organiseert regelmatig een bbq voor forumleden. Wat is het grappigste verhaal dat je daarover kan vertellen?
Bwoa, dat zijn allemaal maar saaie bedoeningen hoor :unsure:
Een voormalig lid (is niet mee overgestapt naar BG) was bij zijn vertrek nogal in de wind (zeg maar strontezat) en gaf iedereen een hand of kus bij het afscheid. Bij @Carreon was het een kus, maar dan wel met een stukske tong. Carreon wist niet was hem overkwam en heeft er volgens mij nog nachtmerries over. Voor de rest is het eigenlijk 'what happens in Kaprijke, stays in Kaprijke'. Ge moet er maar bij zijn :p
 
Wat is jouw lievelingsproduct van Lotus?
Eerlijk gezegd vind ik het assortiment van Lotus niet zo lekker. Geef mij maar Jules Destrooper :drool:
Als ik dan toch moet kiezen, geef mij maar zo'n klassieke suikerwafel, 15 seconden in de microgolf.

Eet je op het werk soms koekjes? Of is de goesting ondertussen weg?
Ik eet daar koeken ja, vers van de band. Speculoos verveelt nooit. In Lembeke worden er ook dinokoeken gemaakt, dus het assortiment is wel beperkt, al zijn de refters meestal voorzien van wat van die ongezonde dingen.
 
wat houd technieker precies in?
doe je dat graag?
Of is het om je passie als redacteur te ondersteunen?
Technische verbeteringen uitvoeren en storingen oplossen. En op mijn gat zitten :p
Ja, ik doe dat wel graag. Is het mijn droomjob? Nee, zeker niet. Maar heb nu wel enorm veel vrije tijd, en toch hopen tijd tekort...
 
Ik denk het niet, want in die jaren is er hier ook een vriendenkring uitgebouwd en ik woon op nog geen 10 minuten van het werk.
We zijn momenteel wel aan het kijken om iets groter te kopen, maar we zouden wel in de regio blijven.


Pff, moeilijke vragen. Alle musicals van Disney hebben een ongekende productiewaarde en zie ik ontzettend graag. Zo heb ik The Lion King, Beauty and the Beast en Aladdin telkens 2 keer gezien, altijd op een andere plaats. Qua live musicals denk ik toch voor The Lion King te gaan. De eerste 5 minuten alleen al... Kiekenvel. The Phantom of the Opera zou ik ook graag live zien, heb die nu enkel op tv gezien. Het lied 'The Phantom of The Opera' vind ik ook een van de tofste songs.


Bwoa, dat zijn allemaal maar saaie bedoeningen hoor :unsure:
Een voormalig lid (is niet mee overgestapt naar BG) was bij zijn vertrek nogal in de wind (zeg maar strontezat) en gaf iedereen een hand of kus bij het afscheid. Bij @Carreon was het een kus, maar dan wel met een stukske tong. Carreon wist niet was hem overkwam en heeft er volgens mij nog nachtmerries over. Voor de rest is het eigenlijk 'what happens in Kaprijke, stays in Kaprijke'. Ge moet er maar bij zijn :p
Kort samengevat had ik een goed leven tot op dat punt en sindsdien ben ik een gebroken man met serieuze trust issues :unsure:

De vele nachten dat ik wakker schiet, doorweekt in 't zweet, de paniekaanvallen wanneer iemand afscheid wilt nemen, ....

Ik zal nooit meer dezelfde persoon zijn :headshake:
 
Samentrekking van mijn ex-vrouw haar achternaam en mijn achternaam.
Na de scheiding veel aan gedacht om het te veranderen, maar op veel websites gaat dat niet. Dus laat ik het maar zo.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een tijd in de crew zat voor ik doorhad dat jij niet Stan heet. :unsure:

Welke minder bekende bordspellen zijn bij jou crowd pleasers gebleken en raad je me aan om in huis te halen als ik een spelavond wil organiseren?

En welke 3 BG-ers (die je nog nooit in het echt hebt ontmoet!) zou je wel eens willen uitnodigen tot een bordspeltoernooi?
 
Dilemma

Alles kunnen eten zonder dik te worden of iedere vrouw/man/wezen kunnen versieren door een flauwe grap te vertellen?

Eerder bier of wijn?
 
Eerlijk gezegd vind ik het assortiment van Lotus niet zo lekker. Geef mij maar Jules Destrooper :drool:
Als ik dan toch moet kiezen, geef mij maar zo'n klassieke suikerwafel, 15 seconden in de microgolf.


Ik eet daar koeken ja, vers van de band. Speculoos verveelt nooit. In Lembeke worden er ook dinokoeken gemaakt, dus het assortiment is wel beperkt, al zijn de refters meestal voorzien van wat van die ongezonde dingen.
Ik heb ooit eens bij lotus zo'n suikerwafel van de band mogen plukken, das toch een hemelsbreed verschil met wanneer je die uit het plastiek haalt
 
Welke minder bekende bordspellen zijn bij jou crowd pleasers gebleken en raad je me aan om in huis te halen als ik een spelavond wil organiseren?
Secret Hitler (wel pas tof vanaf 7 spelers). Ik speel dit spel het liefst met 7.
En ik weet niet wat jij minder bekende bordspellen vindt, maar bijvoorbeeld Just One scoort altijd goed bij mensen die niet gewoon zijn van te boardgamen.
Ik speel graag de wat langere bordspellen, dus deze zomaar even bovenhalen om eens snel een spelletje spelen, zit er niet in. Wel kan ik bijvoorbeeld Parks aanraden. Zeer mooi, speelt vlot, legt vlot uit en duurt niet erg lang. Ook ben ik fan van escape room-achtige toestanden, waaronder de Unlock-serie (ondertussen zijn er al een achttal games van uit, elk met 3 escape rooms).
En welke 3 BG-ers (die je nog nooit in het echt hebt ontmoet!) zou je wel eens willen uitnodigen tot een bordspeltoernooi?
@BlackOccult natuurlijk, zoals iedereen. @Cyberkef en @stupid_noob wil ik ook wel eens afdrogen in een spelletje.
 
Dilemma

Alles kunnen eten zonder dik te worden of iedere vrouw/man/wezen kunnen versieren door een flauwe grap te vertellen?

Eerder bier of wijn?
Kunnen eten zonder dik worden. Ben nu al een vette slak door gewoon naar koeken of chocolade te kijken en zou dat zalig vinden.
 
Hoe ben je ooit bij de crew/redactie terechtgekomen?
Met wie van de BG’ers zou je graag eens een board game weekendje of midweek plannen? (Strikvraag, denk goed na :unsure: )
Wie op BG ken je al het langst?
Hoe ziet je ideale mancave eruit?
Wat zou wel je droomjob zijn?
Wat is je all-time favoriete videospel?
Stel dat je opeens in een videospel of board game zou terechtkomen en je weet dat je het uitspeelt (je sterft dus niet), welk zou je kiezen?
Welk spel vind je zwaar overroepen, ook al zijn de algemene reviews goed?
 
Hoe ben je ooit bij de crew/redactie terechtgekomen?
Ten tijde van 9lives stonden er veel fouten op de frontpage, en die stuurde ik altijd door. DJ_Super zorgde er dan voor dat ik als eindredacteur aan de slag kon. Paar weken later mocht ik beginnen met nieuws/reviews. Daarna op vraag van Goldrusher ook toegevoegd aan het PlayStation-forum. Later ook nog B&S vervoegd.

Hier heb ik de functies overgenomen die ik toen had, behalve de redactionele taken aangezien we hier gestart zijn zonder frontpage.
Toen het BG-bestuur besloot een frontpage te willen, heeft Booka aan mij gevraagd de boel te trekken (ik kan blijkbaar goed trekken). De rest is geschiedenis.

Met wie van de BG’ers zou je graag eens een board game weekendje of midweek plannen? (Strikvraag, denk goed na :unsure: )
@Cerulean en @Edenian natuurlijk. Kan niet direct op iemand anders komen.
(allez dan, gij moogt mee)

Wie op BG ken je al het langst?
Ik denk @Teknohol1c. Ooit eens in een rapte gezien toen hij naar Charleroi reed om GTA IV te gaan halen die enkele dagen vroeger werd verkocht. Ik ben er toen omgereden naar Gent. Enkele jaren laten dan echt leren kennen en we hebben nog contact.

Hoe ziet je ideale mancave eruit?
75 inch OLED met PlayStation 5.
Op maat gemaakte boardgame tafel en genoeg ruimte en kasten om mijn 700+ bordspellen mooi in op te bergen.
Ben niet zo veeleisend eigenlijk :p

Wat zou wel je droomjob zijn?
Iets met bordspellen, maar ik werk niet zo graag omdat ik dan minder vrije tijd heb. Zou bijvoorbeeld graag een bordspelwinkel hebben, maar dan hebt ge niks van rust meer. En dus veel minder tijd om boardgames te spelen.

Wat is je all-time favoriete videospel?
Pokémon Red voor de Game Boy denk ik. De uren die ik daaraan versleten heb...

Stel dat je opeens in een videospel of board game zou terechtkomen en je weet dat je het uitspeelt (je sterft dus niet), welk zou je kiezen?
't Zal alleszins geen Nemesis zijn, want ben nogal een broekschijter (ook al zou ik het overleven).
Bordspel: Everdell. Alles is daar schattig en supermooi. Ik dan ook hé!
Videogame: Pak maar een Uncharted. Lekker veel schatten voor mij. En ik ga toch niet dood.

Welk spel vind je zwaar overroepen, ook al zijn de algemene reviews goed?
Calico. Bah, bah, bah!
'k Heb het nog liggen, dus, kopen?

Van Tidal Blades: Heroes of the Reef had ik ook veel meer verwacht. Supermooi spel, maar dat is het dan ook.
 
Terug
Bovenaan