Vragenvuur Vragenvuur: StanTem

Hoe is je liefde voor bordspellen begonnen?

Mis je niet redelijk wat sociale activiteiten als je elk weekend 12u/dag werkt? Of heb je daar niet veel nood aan?
Altijd graag bordspellen gespeeld, maar sinds mijn scheiding is het een beetje (een beetje heel veel) overdreven.
Begonnen met bordspellen kopen als een soort troost om de scheiding te verwerken.
Als je dan enkele vrienden leert kennen, waaronder vanop 9lives, die ook graag bordspellen spelen, dan blijft ge bezig :)

Ja, da's wel het nadeel aan het werken in het weekend. De meeste leuke dingen vinden in het weekend plaats, maar dan neem ik dus verlof of overuren. Ik doe wel altijd de vaste nacht (dus zaterdag van 17-5 en zondag van 17-5), dus de vrijdag kan ik nog altijd uit de bol gaan.
 
Is dat niet te vermoeiend 12h aan een stuk werken/ zitten?

Ben je dan de maandag gene mens en ligt ge ko in de zetel of is het allemaal geen probleem?
Valt eigenlijk wel mee. Heb er alleszins nog nooit last mee gehad.
Ja, de maandag is een dag die meestal wat om zeep is, zeker in de week dat ik de kindjes de maandag nog heb. Om half 6 thuiskomen, om half 8 weer opstaan om hen klaar te maken voor school, erna weer bed in...
 
Op 9lives was je bekend omwille van je filmpje met excellente dansmoves. Wanneer ga je hiervan een BG-versie maken?


Stantem toch, je moet zo streng niet zijn voor jezelf.
Oei, dat had ik al uit mijn geheugen gehaald. We gaan nog eens een Just Dance-meeting moeten houden he.
De flashy gif heb ik wel nog.
 
hoe zou je iemand overtuigen om naar een musical te gaan?

mij lijkt dat toch iets voor ofwel heel jonge kinderen, of heel oude mensen
 
hoe zou je iemand overtuigen om naar een musical te gaan?

mij lijkt dat toch iets voor ofwel heel jonge kinderen, of heel oude mensen

Ik zal deze wel beantwoorden:

bb1008a2-953a-4300-86f3-dde3d171b102.jpg
 
Ik herinner me dat je enkele jaren geleden heel wat actiever leek op de algemene subfora van 9lives, terwijl ik de indruk heb dat je op dit topic na nu eerder elders post. Heeft dat een specifieke reden?
 
hoe zou je iemand overtuigen om naar een musical te gaan?

mij lijkt dat toch iets voor ofwel heel jonge kinderen, of heel oude mensen
Overtuigen is moeilijk.
@Gentei was ook niet voor musicals te vinden, tot we paar jaar geleden in Londen naar een musical zijn gegaan. Hij was verkocht.
Je moet gewoon eens een goede musical gezien hebben (genre Disney's Aladdins of Disney's The Lion King).
 
Ik herinner me dat je enkele jaren geleden heel wat actiever leek op de algemene subfora van 9lives, terwijl ik de indruk heb dat je op dit topic na nu eerder elders post. Heeft dat een specifieke reden?
Echt actief op algemeen was ik niet hoor, vroeger vooral in Vrije Tijd als single. De dating thread en alles errond waren mijn thuis. Nu ik al bijna 5 jaar van straat ben is dat niet nodig. Algemene discussies heb ik nooit echt actief gevolgd.
Moet ook zo'n beetje keuzes maken, kom nu al tijd te kort (ook al werk ik enkel maar in het weekend).
 
Overtuigen is moeilijk.
@Gentei was ook niet voor musicals te vinden, tot we paar jaar geleden in Londen naar een musical zijn gegaan. Hij was verkocht.
Je moet gewoon eens een goede musical gezien hebben (genre Disney's Aladdins of Disney's The Lion King).
Can confirm.
 
Rest nog de vraag als hij dit staand of zittend doet?
Vraag anders of ie het wil filmen, dan is alles meteen duidelijk.

Ik ben eigenlijk totaal niet benieuwd naar de antwoorden op sommige van die vragen, ik ben meer benieuwd naar de beweegredenen waarom die vragen gesteld worden. :unsure:
 
Vraag anders of ie het wil filmen, dan is alles meteen duidelijk.

Ik ben eigenlijk totaal niet benieuwd naar de antwoorden op sommige van die vragen, ik ben meer benieuwd naar de beweegredenen waarom die vragen gesteld worden. :unsure:
Als je bepaalde vragen niet stelt, of een omerta creëert rond bepaalde onderwerpen, dan krijg je in sommige gevallen zaken als volgt:
 
Vraag anders of ie het wil filmen, dan is alles meteen duidelijk.

Ik ben eigenlijk totaal niet benieuwd naar de antwoorden op sommige van die vragen, ik ben meer benieuwd naar de beweegredenen waarom die vragen gesteld worden. :unsure:
Belangrijk socio-maatschappelijk onderzoek voor illuminati doeleinden met oog op massa-hysterie en -controle. Meer kan ik niet zeggen want ik sta onder NDA (en ze lezen mee).

Filmen is trouwens een goed idee, ga ik implementeren. Ge zoekt toevallig geen werk?
 
Terug
Bovenaan