Vragenvuur Vragenvuur: StanTem

Videogame waar je het meest in ontgoocheld was?
Hmmm, moeilijk. Kan niet echt op een specifiek spel komen.
Kan wel zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in het hele PlayStation VR-gebeuren. Te weinig games, te omslachtig qua aansluiting...

En toch zal ik de nieuwe PS VR kopen :p
 
Hmmm, moeilijk. Kan niet echt op een specifiek spel komen.
Kan wel zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in het hele PlayStation VR-gebeuren. Te weinig games, te omslachtig qua aansluiting...

En toch zal ik de nieuwe PS VR kopen :p

Ja dat omslachtig gedoe is denk ik ook de reden dat em hier blijft liggen helaas.
 
Zijn er, naast je vriendengroep, nog dingen of plekken waardoor je zegt: Kaprijke (en omgeving) forever!
Wat is je favoriete en minst favoriete drank?
Zijn er desserts waarvoor je een deel hoofdschotel zou laten staan?
 
Zijn er, naast je vriendengroep, nog dingen of plekken waardoor je zegt: Kaprijke (en omgeving) forever!
Nee. Voor de levendigheid moet je het hier alleszins al niet doen :p
Ik woon hier wel graag, maar als ik mijn droomhuis elders vind, waarom niet...

Wat is je favoriete en minst favoriete drank?
Minst: rode wijn, whiskey
Meest: ik leef op Cola Zero, dus pak dat maar. Daarnaast verzot op alles wat zoet is, zoals Cointreau, zoete cocktails...

Zijn er desserts waarvoor je een deel hoofdschotel zou laten staan?
Haha, easy. Ik laat mijn hoofdschotel graag staan voor eender welk dessert. Da's de belangrijkste gang en zou gerust een 7-gangenmenu met alleen desserts kunnen eten 😂 Maakt niet uit was, als het maar dessert is.
 
Wat is een eigenschap die mensen makkelijk aan je toe-eigenen waarvan jij vindt dat dit helemaal niet zo is?
Als je geen bordspellen zou verzameld hebben, wat zou het dan zijn?
 
Nee. Voor de levendigheid moet je het hier alleszins al niet doen :p
Ik woon hier wel graag, maar als ik mijn droomhuis elders vind, waarom niet...


Minst: rode wijn, whiskey
Meest: ik leef op Cola Zero, dus pak dat maar. Daarnaast verzot op alles wat zoet is, zoals Cointreau, zoete cocktails...


Haha, easy. Ik laat mijn hoofdschotel graag staan voor eender welk dessert. Da's de belangrijkste gang en zou gerust een 7-gangenmenu met alleen desserts kunnen eten 😂 Maakt niet uit was, als het maar dessert is.
Ik had chartreuse verwacht ergens hier.
 
Wat is een eigenschap die mensen makkelijk aan je toe-eigenen waarvan jij vindt dat dit helemaal niet zo is?
'k Heb een beetje een bitch resting face, waardoor mensen snel denken dat ik nors ben. En dat is helemaal niet zo.

Als je geen bordspellen zou verzameld hebben, wat zou het dan zijn?
Vroeger verzamelde ik Pokémon-kaarten. Ik zou daar dan wel mee voortgedaan hebben denk ik.
 
Mojito & caiperinha all the way?

Mijn standaardvraag.
Je wordt vannacht door een elfje wakker gemaakt. Ze mag één talent kiezen waarin je dan echt uitzonderlijk goed wordt. Wat kies je?
Als het maar zoet is en er alcohol inzit 😅

Hmm, ik denk het leren relativeren.
Sinds mijn scheiding durf ik mij opwinden voor de minste zaken. Zou dat toch graag anders zien.
 
Allright here we go: Een lijstje met vragenvuur vragen, numbered for your convenience (graag de lijst mee te copy-pasten in je antwoord voor leesbaarheid):
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest?
    2. Album?
    3. Song?
    4. Film?
    5. Regisseur?
    6. Acteur / actrice?
    7. Boek?
    8. Comic / Manga?
    9. Game? Pokémon Red dus?
    10. Game designer of company?
    11. Comedian?
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?


Een groot deel van mijn tijd kruipt in mijn functie van hoofdredacteur van BeyondGaming. Een functie die veel voldoening geeft, zeker aangezien ik met een super team werk.
Slijmbal :unsure:
 
Allright here we go: Een lijstje met vragenvuur vragen, numbered for your convenience (graag de lijst mee te copy-pasten in je antwoord voor leesbaarheid):
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af?
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet?
    3. Lang op de wc of kort?
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon?
    5. Saus op de frieten of erlangs?
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze)
    7. Choco met een mes of lepel?
    8. Pizza met een mes of schaar?
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond?
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham?
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest?
    2. Album?
    3. Song?
    4. Film?
    5. Regisseur?
    6. Acteur / actrice?
    7. Boek?
    8. Comic / Manga?
    9. Game? Pokémon Red dus?
    10. Game designer of company?
    11. Comedian?
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven?
  4. Hoe voel je je tijdens Covid?
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list?
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal?

En als laatste natuurlijk: Welke vraag hoop je dat niemand stelt?



Slijmbal :unsure:
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af? Er is maar 1 correcte manier, van de muur af. Mijn vriendin deed het omgekeerd, maar ze woont bij mij dus doet ze het nu ook correct. Mijn huis, mijn regels :p
    2. Was je specifiek uw benen in de douche of niet? Ja, maar niet erg grondig :p
    3. Lang op de wc of kort? Kort. Droppen, vegen, klaar.
    4. 1 alarm of 37 verschillende op je telefoon? 1. Ik snooze nooit.
    5. Saus op de frieten of erlangs? Erop.
    6. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze) Naar voor :unsure:
    7. Choco met een mes of lepel? Mes.
    8. Pizza met een mes of schaar? Pizzasnijder.
    9. (deze speciaal toegevoegd voor @Googke en @Tha_nOn.. ik begin een trend te zien Nonneke) Een paar cm in het holleke vegen of enkel errond? Enkel errond.
    10. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham? In 2 :unsure:
  2. Favo vragen (en neen niet een top afratelen, NU beslissen wat je op #1 zet, KILL YOUR DARLINGS
    :evil:
    ):
    1. Band / muziekartiest? Als het maar musical is.
    2. Album? Ik ken geen albums 😅
    3. Song? De Bestemming van Marco Borsato, maar jaren geleden dat ik er nog naar geluisterd heb.
    4. Film? Jurassic Park zal me altijd bijblijven, net als E.T.
    5. Regisseur? Quentin Tarantino
    6. Acteur / actrice? Mads Mikkelsen en Dwayne Johnson.
    7. Boek? Geen.
    8. Comic / Manga? Geen.
    9. Game? Pokémon Red dus? Ja pak die maar.
    10. Game designer of company? Insomniac Games.
    11. Comedian? Philippe Geubels dan maar.
    12. ... anything to add?
  3. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven? Dat ge met liegen niets bereikt.
  4. Hoe voel je je tijdens Covid? Ik heb er geen problemen mee. Ik voel me niet slechter dan anders.
  5. Wat staat op nr 1 op je bucket list? Niks spannend, maar zou graag eens naar Canada en Japan gaan.
  6. Welke subfora van BG bezoek je zoal? B&S, Games General, Card & Board Games, Films, Series & TV, Crypto en dat is het zowat. Vroeger ook veel Vrije tijd, Lifestyle & Gezondheid, maar daarvoor moet ge dus vrije tijd hebben.
 
  1. Er zijn 2 soorten mensen in deze wereld, welke ben jij?
    1. WC-rolleke afrollen naar muur of van de muur af? Er is maar 1 correcte manier, van de muur af. Mijn vriendin deed het omgekeerd, maar ze woont bij mij dus doet ze het nu ook correct. Mijn huis, mijn regels :p
:thumb:


  1. Gat afvegen langs voor of achter? (speciaal voor @Tha_nOn behouden we deze) Naar voor :unsure:
Wait whut? Dus langs achter, en dan naar voor vegen? :wtf:
That's a first voor dit controversiëel topic.


  1. (credits aan @Lt. ZweedVoet) Hoe vouwt u uw boterham? In 2 :unsure:
:laugh: Beste antwoord tot nu toe :bow:


  1. Film? Jurassic Park zal me altijd bijblijven, net als E.T.
  2. Regisseur? Quentin Tarantino
Waarom niet Spielberg als uw 2 favo films van hem zijn?


  1. Wat zou je (al dan niet uw eigen) kinderen willen meegeven? Dat ge met liegen niets bereikt.
Een bepaalde reden / levenservaring waarom je dit neemt?


  1. Vroeger ook veel Vrije tijd, Lifestyle & Gezondheid, maar daarvoor moet ge dus vrije tijd hebben.
En stijl :unsure:
 
Wait whut? Dus langs achter, en dan naar voor vegen? :wtf:
That's a first voor dit controversiëel topic.
:coolbrows:

Waarom niet Spielberg als uw 2 favo films van hem zijn?
Omdat dat de enige zijn :p

Een bepaalde reden / levenservaring waarom je dit neemt?
Veel mensen hebben op 9lives mijn scheiding zowat live mee gevolgd. Da's nu ondertussen al meer dan 6 jaar geleden en dat mens doet nog altijd niet anders dan liegen, uitvluchten zoeken, bedriegen... En uiteindelijk heeft ze op die tijd nog altijd niks bereikt.
Ik probeer mijn kinderen op dat vlak beter op te voeden. Ben die leugens etc gewoon kotsbeu.
 
Hoe is je liefde voor bordspellen begonnen?

Mis je niet redelijk wat sociale activiteiten als je elk weekend 12u/dag werkt? Of heb je daar niet veel nood aan?
 
Is dat niet te vermoeiend 12h aan een stuk werken/ zitten?

Ben je dan de maandag gene mens en ligt ge ko in de zetel of is het allemaal geen probleem?
 
Terug
Bovenaan