Vragenvuur Vragenvuur: Squidward

Mijn eerste lief. Dat was zó ongelofelijk fout, ik zou zelfs Eternal Sunshine doen om dat te vergeten.

Why?:laugh:
Nu zijn we uiteraard benieuwd naar hoe fout op de schaal van Richter haha en waarom was dat?
Hierboven gaf je aan om nog graag een zwangerschap te mogen meemaken.
Wat heeft jullie tegengehouden om voor een 3de te gaan?
 
Ooh child… Ik was net 18, hij was 30 jaar ouder. Had vier kinderen én was nog gezellig getrouwd (wat ik de eerste zes maand niet wist). Die wou dan dat we allemaal gesellig in 1 huis gingen wonen (zelfs mijn onnozel tienerbrein is daar uitgenoped). Als ik zeg ‘fout’ dan bedoel ik ook echt fout.

Bij de tweede bevalling was mijn baarmoederwand aan het scheuren. De eerste keer weeën was gelijk een weekendje Disneyland in vergelijking. Toen heeft de gynaecoloog een veel te hoge dosis contractie-oproepend middel toegediend (het was vrijdagavond 19u…) én dan nog eens een klerezooi van de keizersnede gemaakt. Na de bevalling lag ik nog twee uur op de operatietafel.
Dus fysiek is nummer 3 niet mogelijk. Het is ook wel het verstandigste door de zorgnoden van de twee die we nu hebben maar ik ben er nog helemaal niet over, ik vind het echt doodjammer.
 
In welke scholen heb je nog les gegeven?

Wat is het vreemdste dat je ooit gegeten hebt?

Voor welke sport had je graag veel talent gehad?

Je mag morgen op reis met uw man voor een week, zonder kinderen. Alles betaald. No stress. Naar waar ga je?
 
Brugge, Oostende, Brussel (Sint-Jans-Molenbeek… dat was pittig), Waregem, Zwevegem, Heule, Kortrijk centrum, Lichtervelde, Harelbeke, Lendelede, Izegem, Roeselare, Torhout.

Echt super exotische dingen nog nooit gegeten eigenlijk maar een witte chocolade bol gevuld met oester was toch een smaak die mij niet super lag (Hostellerie Saint Nicolas voor trouwverjaardag, verder fantastisch)
In mijn jeugdherberg dagen had er eentje eens zo een blikje zwaar gefermenteerde vis mee maar die geur alleen al… Ik ben niet dapper geweest.

Kunstschaatsen!

Kobe en een aantal andere delen Japan óf Vietnam. En mijn man mag thuisblijven? Heel sympathiek, dank u!
 
Ik denk niet dat ik je veel gezien heb op 9L. Hoe ben je op dit forum terechtgekomen?
Ik was pas heel op het laatst bij 9L maar daar geraakt door stomweg heel vaak een kleine vraag of informatie te googelen en voor Nederlandstalige antwoorden dat forum tegen te komen. Meekomen naar de nieuwe site was vrij vanzelfsprekend, ik leer nog altijd bij. Zoals dat er wetteloze steppes zijn waar men een frikandel geen frikandel wil noemen.
 
Je mag morgen op reis met uw man voor een week, zonder kinderen. Alles betaald. No stress. Naar waar ga je?
Brugge, Oostende, Brussel (Sint-Jans-Molenbeek… dat was pittig), Waregem, Zwevegem, Heule, Kortrijk centrum, Lichtervelde, Harelbeke, Lendelede, Izegem, Roeselare, Torhout.
Allez, bijzondere keuze. Al is Roeselare heel mooi deze tijd van het jaar.
 
Allez, bijzondere keuze. Al is Roeselare heel mooi deze tijd van het jaar.
Begin de jaren zeventig was mijn tante op reis midden Frankrijk. Die mensen nog nooit van Roeselare gehoord, dus zei daar wat uitleg over geven: ah, mais oui, Roulers, avec ses lacs et ses montagnes!
 
Ah ja, de Rondekom, de vijver in het Geitepark, en natuurlijk de Zilverberg die de omgeving domineert met z'n 39 meter hoge piek.

Ik ben van Roeselare afkomstig, maar kan me niet herinneren wanneer ik er nog ben geweest...

Ik heb eigenlijk geen vragen voor u, maar ik lees wel heel graag jouw clevere hersenkronkels en zielenroerselen (al ben je soms bijzonder hard voor jezelf, wat imo nergens voor nodig is).
 
Wat zijn je favoriete restaurants en cafés in het Kortrijkse?
Ik ben op 11 jaar nog maar in 1 Kortrijks restaurant gaan eten, d’Oude Burcht. Dat was heel goed, prijs en kwaliteit dik in orde, zou ik zo opnieuw doen.
Bars of cafés doe ik nooit maar mijn man gaat nog wel eens naar Bar Jules of de Cubaan. Ik ben al zo danig lang niet meer ‘uit’ geweest in een andere setting dan met man op resto dat ik daar nu bijna een heilige schrik van heb. En zeker in Kortrijk waar ze toch enorm snob zijn, je voelt je bekeken als oud vuil.
 
Ik ben al zo danig lang niet meer ‘uit’ geweest in een andere setting dan met man op resto dat ik daar nu bijna een heilige schrik van heb. En zeker in Kortrijk waar ze toch enorm snob zijn, je voelt je bekeken als oud vuil.
Valt wel mee hoor. Te zien waar je gaat natuurlijk

Oude burcht heb heb ik nog niet gedaan
 
Valt wel mee hoor. Te zien waar je gaat natuurlijk

Oude burcht heb heb ik nog niet gedaan
Ze hadden een vis voorgerecht met bloemen en kruiden dat heel speciaal was, ook een heel mooi terras en een gevoel van heel welkom te zijn, aan te raden.
Ik ga wel heel graag naar Dierendonck en Vissershuys om zelf te koken.
 
Terug
Bovenaan