Stomme stoot van de dag

Dat waren toen geen vluchtelingen maar zomerkampen voor Oekraïnse en Wit-Russische kindjes zodat ze ook eens wat gezonde lucht binnenkregen.
Tegenwoordig is het omgekeerd, en gaan wij de schone lucht ginder halen:


Zoontje gaan afgeven aan de crèche en richting huis beginnen wandelen.

Ik was met de auto daar.
Ge hebt toch de autosleutels bij uw zoontje gelaten dan?
 
Mijn zoontje had een tekening gemaakt op school met in midden een familiefoto want dat das het thema.
Om te kijken hoe mijn haar toen was probeerde ik in te zoomen dus zo met duim en wijsvinger en niet 1x maar zeker 3x tot hij vroeg zeg "mama wat bent gij aan het doen?":cry:
Is't erg dat ik dit paar keer heb moeten lezen om het te snappen? :unsure: Ik dacht dat uw zoon het raar vond dat ge op uw eigen aan't inzoomen waart maar.. had te laat door dat ge niet kunt inzoomen op een tekening :unsure:
 
toen je je firmawagen ging afhalen?

schijnt als je firmawagen 3x na mekaar zegt voor een spiegel dat @mac-bc eruit komt gekropen en je armen van je lijf rukt zodat je nooit meer aan een autostuur kunt draaien.
tzijn salariswagens want ge hebt em nie nodig voor u werk.
 
Gisteren bezig geweest aan de elektriciteit. Efkes pauze genomen, ik doe voort, en het 1e dat ik doe is een kabel met 220V op doorknippen :laugh:
 
Gisteren bezig geweest aan de elektriciteit. Efkes pauze genomen, ik doe voort, en het 1e dat ik doe is een kabel met 220V op doorknippen :laugh:
Hier vanmorgen hebben ze door den elletriek gezaagd. De hoofdplon doet uitstekend zijn werk wel.
 
"Volk, kiest gij Kalfje Willy of Kalfje Barabas?" :rofl:
Dat was echt de beste landelijke troll actie ooit.

Aflevering 1: WE GAAN NE GROTE BBQ DOEN, SCHRIJF U IN

Aflevering 2: Waauw we hebben veel inschrijvingen, kijk hier, dit is kalfje Willy die we gaan slachten <insert super schattig kalfje>

Aflevering 3: Oei, blijkbaar zijn mensen wat verrast dat ze vlees gaan eten op een bbq. Maar geen zorgen, we geven Willy een mooie laatste tijd <insert emotioneel filmke met Willy en mooie activiteiten>

Aflevering 4: Amaai er is veel protest tegen het slachten van kalfje Willy. Hier, stem op deze link of we Willy moeten slachten of niet.

Aflevering 5: Ok de stemming was overweldigend, we zullen kalfje Willy niet slachten. Bij deze stellen we jullie voor aan... kalfje Barabas <insert een zowaar nog schattiger kalfje>



En dan bij de echte bbq wist niemand of dat beest echt geslacht was of niet, en zat daar volk met tranen in de ogen nen hamburger te fretten :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Terug
Bovenaan