Stomme stoot van de dag

Ik heb vandaag een vlieg opgegeten.
Kutding vloog per ongeluk in mijn mond en nog voor ik het eruit kon spuwen heb ik het ingeslikt gatverdamme.😐
Eentje maar? Ik overweeg terug een mondmasker te dragen op de fiets, ik rij langs de boerenbuiten naar de dochter haar school... :unsure:

Ik heb vandaag een vlieg opgegeten.
Kutding vloog per ongeluk in mijn mond en nog voor ik het eruit kon spuwen heb ik het ingeslikt gatverdamme.😐
Mond dicht houden..
T3FkSjK.jpg

Het zout bijgevuld in de vaatwas en het dopje vergeten dicht te draaien :wallbash:

Iemand ervaring wat nu te doen? Zout terug bijvullen uiteraard, maar gaat dat vakje nu niet vol vuil zitten?

Het zout bijgevuld in de vaatwas en het dopje vergeten dicht te draaien :wallbash:

Iemand ervaring wat nu te doen? Zout terug bijvullen uiteraard, maar gaat dat vakje nu niet vol vuil zitten?
Leegzuigen? Probleem is dat in dat bakje ook water zit. Dus als je een alleszuiger hebt of zo.

Ik heb dat ook 1 keer gedaan. Eventueel vuil heb ik mij toen niet aangetrokken en hij marcheert nog :)

Plastieken rietjes...de nostalgie...
Ik heb op Amazon US 900 ouderwetse rietjes (met die gekleurde streepjes) besteld. Mijn jongste wou niet anders - zijn ASS ass wou gewoon niet drinken zonder - en nu hebben wij dus véél rietjes. Ik moet wel zeggen, voor de volledigheid, dat hij nu wel gewoon drinkt en dat ik ze dan ook niet gebruik. Aber wir schaffen das als er ooit iemand eentje wil.

Moest vandaag in Leuven zijn, geparkeerd in de binnenstad en betaald dmv. een SMS naar 4488. Natuurlijk ben ik daarna vergeten de "stop-SMS" te sturen :(
Ok dat heeft me maar een paar euro's gekost, maar toch echt ergerlijk as fuck.
Echt verschrikkelijk hoeveel ik vergeet tegenwoordig en ben nog maar 30j.

Vanmorgen 120 op de snelweg gedaan terwijl ge maar 90 mocht.
Had de borden van 90 met smog gezien., Maar om 1 of andere reden koppelden mijn hersenen dit aan mist en aangezien dat er niet was..
Dat iedereen op het rechter en middenvak 90 reed, voelde vreemd aan maar toch viel de euro niet. pas als ik aan mn werk was, hoorde ik de woorden 'smog alarm' en viel de euro.
Soms ben ik echt retarded

Ik heb op Amazon US 900 ouderwetse rietjes (met die gekleurde streepjes) besteld. Mijn jongste wou niet anders - zijn ASS ass wou gewoon niet drinken zonder - en nu hebben wij dus véél rietjes. Ik moet wel zeggen, voor de volledigheid, dat hij nu wel gewoon drinkt en dat ik ze dan ook niet gebruik. Aber wir schaffen das als er ooit iemand eentje wil.

Yeah I kwow die heb ik ook in alle kleuren en vaak gebruiken we ook deze https://www.bol.com/be/nl/p/herbrui...MI4tqKnILi9gIViIxoCR0mDwN3EAQYCSABEgLjkPD_BwE

Maar die kartonnen kutdingen aan kleine drankjes zijn kapotirritant. Ik koop al geen CarpiSun zakjes meer omwille van die reden. Laatste keer dat ik ze kocht heb ik een halve doos weggegooid. Ik kreeg die rietjes er niet en die opening is te klein om een harde rietje in te steken, een plastieken ging kapot dus als gevolg ik kreeg één gekke aanval en heb die hele klotezooi weggegooid.
Dan maar grote flessen.:frown:

Yeah I kwow die heb ik ook in alle kleuren en vaak gebruiken we ook deze https://www.bol.com/be/nl/p/herbrui...MI4tqKnILi9gIViIxoCR0mDwN3EAQYCSABEgLjkPD_BwE

Maar die kartonnen kutdingen aan kleine drankjes zijn kapotirritant. Ik koop al geen CarpiSun zakjes meer omwille van die reden. Laatste keer dat ik ze kocht heb ik een halve doos weggegooid. Ik kreeg die rietjes er niet en die opening is te klein om een harde rietje in te steken, een plastieken ging kapot dus als gevolg ik kreeg één gekke aanval en heb die hele klotezooi weggegooid.
Dan maar grote flessen.:frown:
Cecemel proberen drinken met zo een kartonnen rietje is... Bah!

De klassieke fout gemaakt van een e-mail typen in the heat of the moment, wat laten afkoelen, veranderen, nog wat laten liggen en uiteindelijk verzenden naar een waslijst hoge koppen. Bleek dat er nog een heel deel van de eerste tekst met wat minder subtiele bewoording ergens helemaal onderaan na veel overbodige enters was blijven staan.

Dat komt mij ook teveel voor...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan