Vragenvuur Vragenvuur: stungunner

How lee fuck zeg. Errond, definitely errond.:wtf:
:laugh:

Marvin Gaye

Appetite for Destruction (Guns 'n Roses)

What a fool believes (Doobie Brothers)

Quentin Tarantino

Al Pacino

GTA Vice City

Rockstar

Hans Teeuwen
:love:


Geen comic of Manga fan dus eerder klassieke strip: Michel Vaillant
Comic is voor mij zowel EU als US comics/strips :thumb:


Het begint zoals bij zoveel mensen mijn kloten uit te hangen. Ik heb door Covid qua omzet een minder jaar gehad in 2020, net toen we een toch wel niet al te goedkoop huis hadden gekocht (covid is uitgebroken vlak nadat we de aankoopbelofte hadden getekend). Op zich zijn we het al gewoon en hebben we ons goed aangepast, maar het mag gaan stoppen nu. Ook wel wat bijwerkingen van de boosterprik, vooral mijn vrouw dan.
Ah oei, hadden jullie jezelf dan te hard "overextended"? Of valt het wel mee en is het momenteel vooral wat opletten.


Hmm, moeilijk, heb wel wat dromen. Mss toch een roadtrip met een camper door the USA.
Dat is een zeer haalbare droom lijkt mij?
Waarom USA? En waarom een camper trip? Wat zijn zo de zaken die je absoluut zou willen zien?


Ik weet natuurlijk niet of mijn fantasie anderen mensen gaat boeien en mijn schrijfstijl überhaupt goed genoeg is. Op dat gebied heb ik best wel faalangst soms.

En for the record, mijn schrijfstijl hier is uiteraard meer casual dan wat ik al als probeersel voor een boek heb bijeen gepend.
Waarover ging uw verhaal?


Nee, ben afgehaakt na seizoen 7, dus de echte grote uitstapjes heb ik niet meer gezien. Mss toch eens werk van maken.
Ik ben zelfs wat vroeger af gehaakt. Ik vind het leuk in het begin, maar het werd mij wat TE reptitief.
 
Ha funny, ik ben ook ergens halverwege S7 afgehaakt (niet bewust, gewoon niet meer voort gekeken). Na 7 seizoenen bingen was ik het even beu, maar misschien ook tijd om de rest te zien.
Heb het ook redelijk gebinged, soms eens met een korte periode tussen, maar was het ook wat beu plots.
 
Akoestisch brengt dat ook serieuze uitdagingen met zich mee.


Wat is uw meest nutteloze talent?

Geld speelt geen rol: welke wagen koop je?

Wat vind je de meest aangename methode om uw huis mee te verwarmen, het ecologische aspect volledig achterwege gelaten?

Talent: hmm, stemmetjes en scènes van (animatie)films en series nadoen. Lacheuh, dat altijd wel, maar niemand heeft er verder wat aan. :unsure: Maar zoals hier al gezegd ben ik daarin wel jaloers op mensen die dat als job doen zoals pakweg een Hank Azaria en daar dan ook nog eens dik poen mee scheppen.

Auto: Ik kan er echt moeilijk 1 uitkiezen én de auto's en zeker oldtimers die ik zou willen kosten geen arm of been (1ste BMW M3, Lancia Delta HF Integrale Evo2,... pas op die kosten makkelijk 100k voor de topexemplaren maar dat valt nog mee in vgl met veel andere auto's). Dus ik zou liever veel verschillende auto's kopen dan 1 heel erg dure. Maar als het toch een onbetaalbare supercar moet zijn, doe dan maar een Pagani Zonda F.

Verwarming: goh ja, aangenaam, voor mij bij voorkeur sowieso vloerverwarming, de bron op zich maakt niet zoveel uit.
 
Ah oei, hadden jullie jezelf dan te hard "overextended"? Of valt het wel mee en is het momenteel vooral wat opletten.

Eerste plan was nieuwe verwarming met radiatoren en een likje verf. Uiteindelijk is het, behalve de keuken, badkamer en buitenschrijnwerk zowat een totaalverbouwing geworden. Vloeren eruit, uitgegraven tot op volle grond, nieuwe beton gegoten, PUR, vloerverwarming, chape, parket, gans de verdieping uitgebroken en daktimmer aangepast, overal nieuwe isolatie, houtwerk gezandstraald, nieuw plakwerk, nieuwe elektriciteit,... wat meer dan een likje verf dus. Maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.

Paar foto's voor, tijdens en na:








Dat is een zeer haalbare droom lijkt mij?
Waarom USA? En waarom een camper trip? Wat zijn zo de zaken die je absoluut zou willen zien?

Is idd iets wat ik zeker ooit ga doen. Waarom USA? Omdat, ondanks de tegenstellingen en bepaalde hatelijkheden aan dat land en zijn bevolking, het mij gewoon enorm aanspreekt dat land, dat ik vnl van films en series of sport ken, beter te leren kennen en doorgronden. De cultuur, de uitgestrektheid, de natuurpracht, de steden,... Ik zou enerzijds graag de westkust van noord naar zuid afrijden, anderzijds ook gewoon van de Oostkust naar de Westkust door de Southern States.

Heb enkel nog maar New York gedaan, maar dat vertegenwoordigt natuurlijk niet de echte sfeer van het land op zich.

Paar steden die ik zeker zou willen zien, oa San Francisco, Seattle, LA, New Orleans, Dallas,... Uiteraard enkele gekende natuurparken- en plekken, ook gaan skiën in de Rockies, een NFL game en NBA game bijwonen, een track day op Laguna Seca, gewoon cruisen langs highways en onderweg stoppen bij die typische lokale bezienswaardigheden om gewoon die sfeer mee te pakken,... Blingbling als Hollywood, Las Vegas of Miami zeggen mij minder, maar mss neem ik dat er wel bij.

Waarover ging uw verhaal?

Laat ons zeggen een roman over migratie, mensensmokkel, prostitutie, misdaad en religie met een liefdesrelatie als rode draad. Dat vat het wel mooi samen.
 
Laatst bewerkt:
Je favoriete boek is The Kite Runner. Heb je ook een favoriete auteur?

Wat is het slechtste boek dat je ooit hebt gelezen als volwassene (dus niet verplicht voor school)?
 
Eerste plan was nieuwe verwarming met radiatoren en een likje verf. Uiteindelijk is het, behalve de keuken, badkamer en buitenschrijnwerk zowat een totaalverbouwing geworden. Vloeren eruit, uitgegraven tot op volle grond, nieuwe beton gegoten, PUR, vloerverwarming, chape, parket, gans de verdieping uitgebroken en daktimmer aangepast, overal nieuwe isolatie, houtwerk gezandstraald, nieuw plakwerk, nieuwe elektriciteit,... wat meer dan een likje verf dus. Maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.

Paar foto's voor, tijdens en na:






Heel mooi, is dit ook de stijl die je (voor aankoop van dit huis) voor ogen had?

Ik ben ook naar een huis gaan kijken dat heel erg leek op jouw "before" fotos, maar de conclusie gemaakt dat ik geen zin had om dat volledig te renoveren. Ik heb dan uiteindelijk een "af" huis gekocht in de stijl van jouw "after" fotos :tongue:.


Laat ons zeggen een roman over migratie, mensensmokkel, prostitutie, misdaad en religie met een liefdesrelatie als rode draad. Dat vat het wel mooi samen.
Cool, ik meen mij te herinneren dat op 9Lives er een "post uw eigen schrijfsels" thread was ... misschien idee voor op BG?
 
Je favoriete boek is The Kite Runner. Heb je ook een favoriete auteur?

Wat is het slechtste boek dat je ooit hebt gelezen als volwassene (dus niet verplicht voor school)?

Goh niet echt, het ontbreekt me de laatste jaren aan tijd en goesting om boeken te lezen, ik ben ook een typische vakantielezer, dan lees ik vaak wel een boek of 2-3, maar de laatste vakantie waar dat kon is door de verbouwingen en Covid ondertussen ook weer even geleden. Ik lees ook niet meteen veel boeken van dezelfde auteurs, dus kan niet zeggen dat daar iemand bovenuit springt.

Het zal best cliché zijn, mijn vrouw was 50 Tinten Grijs aan het lezen dus ik dacht, ik probeer het eens. Hoe slecht is dat zeg?

Voor school moesten we vroeger oa Koning Van Katoren lezen en in het Engels The Secret Diary of Adrian Mole, Aged 13³/4. Twee boeken die me toch ook zijn bijgebleven van toen, vooral die 2de vond ik geweldig.

 
Heel mooi, is dit ook de stijl die je (voor aankoop van dit huis) voor ogen had?

Ik ben ook naar een huis gaan kijken dat heel erg leek op jouw "before" fotos, maar de conclusie gemaakt dat ik geen zin had om dat volledig te renoveren. Ik heb dan uiteindelijk een "af" huis gekocht in de stijl van jouw "after" fotos :tongue:.

Het moet natuurlijk nog wat aangekleed worden, momenteel hangt nog geen definitieve verlichting (behalve de spots in de slaapkamers en nachthal), gordijnen, schilderijen of foto's, nieuwe salontafel en TV-meubel... Maar over het algemeen zijn de kleuren wel zoals ik ze het liefste heb, hout gecombineerd met wit en wat donkerder/zwarte accenten, vrij eenvoudig maar wel warm. Er komt ook nog een zwart steellook binnenraam naar de inkom.

Moet zeggen, ik zou bij voorkeur een nieuwbouw hebben willen zetten, het is uiteraard ook mijn specialiteit, maar probleem is dat de gronden in de regio en met de eisen die wij hadden ofwel er niet zijn ofwel niet betaalbaar zijn. En dat een nieuwbouw met de oppervlakte, stijl en afwerking die we nu hebben ook gewoon onbetaalbaar zou zijn. We hebben +-8000m² grond en +-360m² bewoonbare oppervlakte met nog een compleet gemetst bijgebouw (nu als opslag/schuur) van 160m². Dat is als nieuwbouw gewoon onbetaalbaar, terwijl wij hier echt zwaar onder de prijs hebben geboden en ik schat nu, na alle verbouwingen en aankoopkosten ed, al zeker 100k tot 150k winst zouden maken bij verkoop.

En de locatie is echt uniek, dat besef ik telkens ik mijn oprit oprijd.
 
Laatst bewerkt:
Eerste plan was nieuwe verwarming met radiatoren en een likje verf. Uiteindelijk is het, behalve de keuken, badkamer en buitenschrijnwerk zowat een totaalverbouwing geworden. Vloeren eruit, uitgegraven tot op volle grond, nieuwe beton gegoten, PUR, vloerverwarming, chape, parket, gans de verdieping uitgebroken en daktimmer aangepast, overal nieuwe isolatie, houtwerk gezandstraald, nieuw plakwerk, nieuwe elektriciteit,... wat meer dan een likje verf dus. Maar het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf.

Paar foto's voor, tijdens en na:










Is idd iets wat ik zeker ooit ga doen. Waarom USA? Omdat, ondanks de tegenstellingen en bepaalde hatelijkheden aan dat land en zijn bevolking, het mij gewoon enorm aanspreekt dat land, dat ik vnl van films en series of sport ken, beter te leren kennen en doorgronden. De cultuur, de uitgestrektheid, de natuurpracht, de steden,... Ik zou enerzijds graag de westkust van noord naar zuid afrijden, anderzijds ook gewoon van de Oostkust naar de Westkust door de Southern States.

Heb enkel nog maar New York gedaan, maar dat vertegenwoordigt natuurlijk niet de echte sfeer van het land op zich.

Paar steden die ik zeker zou willen zien, oa San Francisco, Seattle, LA, New Orleans, Dallas,... Uiteraard enkele gekende natuurparken- en plekken, ook gaan skiën in de Rockies, een NFL game en NBA game bijwonen, een track day op Laguna Seca, gewoon cruisen langs highways en onderweg stoppen bij die typische lokale bezienswaardigheden om gewoon die sfeer mee te pakken,... Blingbling als Hollywood, Las Vegas of Miami zeggen mij minder, maar mss neem ik dat er wel bij.



Laat ons zeggen een roman over migratie, mensensmokkel, prostitutie, misdaad en religie met een liefdesrelatie als rode draad. Dat vat het wel mooi samen.
Kwestie van zoveel mogelijk ontopic te blijven: wanneer gaat ge die brandende eettafel blussen?
 
Terug
Bovenaan