Veldritseizoen 2023 - 2024

Dan wint em nog eens ne keer iets :shutup:
Als em al zou winnen.

Als hij had gestart had hij met grote zekerheid gewoon gewonnen hoor.
Iserbyt rijdt een hoog niveau. Maar Wout in mediumvorm is toch nog een klasse hoger.

Maar hier meerijden boeit het niks. En dat is ook gewoon te begrijpen. Heeft 0,0 aan die titel.
 
Toch ook gewoon logisch. Ze hebben daar besloten om alles in het teken van het voorjaar + Giro te stellen, dus ook het veldritseizoen. Dan ga je niet opeens je trainingskamp verlaten voor een cross te komen meerijden.
 
'k Blijf dat toch jammer vinden dat er altijd zoveel gefocust wordt op MVDP en Van Aert want zonder die mannen is de cross eigenlijk spannender. Oké, 't zijn niet de grote namen maar ge hebt veel meer een strijd.
 
Voor de veiligheid kiezen en dan bijna de cross vergooien. Gelukkig bleef de fiets toch half heel.
 
VDP is toch nog ne mens. Hij heeft materiaalpech en hij valt ja ok. Maar ik had de indruk dat hij ook iets minder was dan anders? Want hij kreeg er Van Aert (en de rest) er toch telkens net niet af.

Nu goed zo erg is dit niet voor hem. Nu is hij verlost van die 'vervelende' vraag of hij alle crossen waaraan hij deelneemt gaat winnen dit seizoen. Misschien is dit ook het signaal van het een beetje rustig aan doen en straks gewoon vrij simpel WK te worden.
 
Zal hier en daar commentaar op komen maar reden dat hij bv Van Aert er niet afkreeg was imo puur parcours, echt geweldig onaantrekkelijk parcours vond ik het.
 
Zal hier en daar commentaar op komen maar reden dat hij bv Van Aert er niet afkreeg was imo puur parcours, echt geweldig onaantrekkelijk parcours vond ik het.
Neen hoor dat klopt 'deels' ook wel.

Het is natuurlijk ook de media die zei dat VDP alle wedstrijden (mogelijks) zou winnen he. VDP heeft altijd al gezegd: We zullen wel zien. 1x pech of een mindere dag en ik win niet. Hij had gewoon gelijk.
echt geweldig onaantrekkelijk parcours vond ik het.
VDP: Publiek maakt veel goed, maar parcours liever niet
 
VDP is toch nog ne mens. Hij heeft materiaalpech en hij valt ja ok. Maar ik had de indruk dat hij ook iets minder was dan anders? Want hij kreeg er Van Aert (en de rest) er toch telkens net niet af.

Nu goed zo erg is dit niet voor hem. Nu is hij verlost van die 'vervelende' vraag of hij alle crossen waaraan hij deelneemt gaat winnen dit seizoen. Misschien is dit ook het signaal van het een beetje rustig aan doen en straks gewoon vrij simpel WK te worden.

Het blijft natuurlijk WVA waartegen je rijdt.
Ook die jongen kan zo een 15s waarden trappen, wat hij ook bewijst. Beide gingen ook gewoon vol.

Het enige stuk waar je forcing kon voeren was dat stukje.
Echt een draak van een parcours.
 
Terug
Bovenaan