UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allé seg mannekes, zo weinig geloof. Alsof we totaal geen kans maken omdat er enkele sterkhouders niet mee kunnen doen. Uiteraard zijn Rits, Vanaken en zeker Lang een gemis. Maar als je naar de basis opstelling kijkt staat er genoeg kwaliteit.

Okereke heeft het vorige keer nog niet zo slecht gedaan. Maar hij moet zich vooral bezighouden met werken, lopen en voorzetten richting Dost te trappen. Zolang die niet begint te dribbelen is er nog geen groot probleem.
 
Allé seg mannekes, zo weinig geloof. Alsof we totaal geen kans maken omdat er enkele sterkhouders niet mee kunnen doen. Uiteraard zijn Rits, Vanaken en zeker Lang een gemis. Maar als je naar de basis opstelling kijkt staat er genoeg kwaliteit.

Okereke heeft het vorige keer nog niet zo slecht gedaan. Maar hij moet zich vooral bezighouden met werken, lopen en voorzetten richting Dost te trappen. Zolang die niet begint te dribbelen is er nog geen groot probleem.
  • 't is belachelijk koud daar
  • zij zijn op volle sterkte, wij missen 4 sterkhouders (Denswil, Rits, Vanaken, Lang)
  • zij spelen thuis én met publiek
  • ik heb geen enkel vertrouwen in een bende Finnen die arbitrage in Oekraine gaan doen

maar verder zie ik geen redenen om geen vertrouwen te hebben in ons ploegske :p
 
  • Het is inderdaad koud, maar ik veronderstel dat die van Kiev -15 ook niet super gewoon zijn.
  • Denswil is nog maar een dikke maand terug bij Club en daarvoor lukte het ook. Uiteraard is daarom het gemis niet minder.
  • Het publiek is inderdaad wel een voordeel.
  • Geen idee in hoeverre Finnen en Oekraïners grote vrienden zijn of niet

Ik blijf er het geloof in hebben. Moest ik het niet te klein gekocht hebben had ik m’n truitje van Club nog eens aangedaan begot!
 
Inderdaad eigenlijk onverantwoord dat een sportclub, waar covid duidelijk de ronde doet, mag gaan reizen.
Ik zal wel thuisblijven ffs
 
Inderdaad eigenlijk onverantwoord dat een sportclub, waar covid duidelijk de ronde doet, mag gaan reizen.
Ik zal wel thuisblijven ffs
Daar gaan we hier op dit moment nu eens niet over zagen. Daarvoor hebben we het Corona topic in algemeen.
 
0-0 prima resultaat voor Club, eens benieuwd of Dynamo meer risico gaat nemen in 2e helft.
Dirar valt me heel goed mee, had nochtans mijn twijfels bij zijn transfer.
Okereke toch weer de zwakste schakel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan