UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was te denken. Vrees dat De Ketelaere er ook zal van hebben.
Toch al een serieus aantal Clubspelers die nu corona (gehad) hebben. On the flipside, die zullen nu wel de periode tot het vaccin immuun kunnen overbruggen 😅
 
Is wel jammer dat we net voor deze belangrijke match al die spelers moeten missen maar het is niet anders, hopen op kleine nederlaag of gelijk spel om het mss thuis af te maken maar vrees ervoor.
 
Is wel jammer dat we net voor deze belangrijke match al die spelers moeten missen maar het is niet anders, hopen op kleine nederlaag of gelijk spel om het mss thuis af te maken maar vrees ervoor.
vrees er ook voor -> return is binnen 7 dagen dus dan kunnen we toch sowieso nog niemand recupereren? (is quarantaine geen 10 dagen?)
 
en wat met de match tegen gent volgende week zondag? Of kan die uitgesteld worden door de vele positieve gevallen?
dat moet wel lukken, de coronatests die positief waren dateren van maandag en/of dinsdag, dus +10 dagen is nog ruim voor de match tegen Gent.
 
voor de duidelijkheid: zou liefst tegen een club op sterkte spelen, kwestie van een duidelijkere waardemeter te hebben voor ons niveau
 
voor de duidelijkheid: zou liefst tegen een club op sterkte spelen, kwestie van een duidelijkere waardemeter te hebben voor ons niveau
Gaat nooit het geval zijn: als een Lang/Vanaken nu ziek zijn van Corona dan zou het me verbazen dat die zo snel gerecupereerd zijn... Terug 100% tegen de playoffs lijkt me realistischer.

Maar onze kern is voldoende groot, voor competitie mag hun afwezigheid geen excuus zijn. Europees had ik ons toch echt wel liefst op ons sterkst gezien, ik vertrouw die Oekrainers niet ... ze gaan daar trouwens de helft van het stadion openstellen voor publiek voor de match tegen Club :eek:
 
De Oekraïense regering heeft blijkbaar vandaag nog een corona test opgelegd aan Club. Stel u voor dat er daar straks nog een speler door wegvalt.
 
Jullie kunnen er niks aan doen ivm corona. Bij ons loopt een spits rond die we zwaar nodig hebben en niet kunnen opstellen.
 
Onze bank :shy:
152170292_10159328384083254_1352979182767712798_o.jpg
 
Rits heeft ook Covid :(
ik stel voor dat wij nu eens een muurtje optrekken rond onze 16 ... we hebben al tegenstanders genoeg gehad die ons voorgetoond hebben hoe dat moet :cool:

Maar effe serieus: onze verdediging is echt wel ça va eigenlijk, we zullen het maken van goals opsparen voor volgende week.
 
Is wel jammer dat we net voor deze belangrijke match al die spelers moeten missen maar het is niet anders, hopen op kleine nederlaag of gelijk spel om het mss thuis af te maken maar vrees ervoor.
De kern is toch kwalitatief genoeg om dit op te vangen imo. Ik hoop zelfs op een kleine overwinning. Met een nederlaag hou ik geen rekening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan