UEFA Europa League 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slechte match van Brugge. Dit Kiev is vandaag toch zeker niet beter dan een Belgische subtopper.
Maar goed, ze hebben hun doelpuntje gescoord .. dat is het belangrijkste. Nu géén blunders meer aub!
 
Okereke er af. Echt niets voor op die flank, dat is al lang duidelijk, maar we hebben natuurlijk niemand anders vandaag.
 
Slechte match van Brugge. Dit Kiev is vandaag toch zeker niet beter dan een Belgische subtopper.
Maar goed, ze hebben hun doelpuntje gescoord .. dat is het belangrijkste. Nu géén blunders meer aub!
Gehavend elftal en -16 gevoelstemperatuur. Dan mag het al eens minder flitsend zijn he :p
 
Net het doelpunt van Kiev snel gezien, toch gewoon de fout van Dirar, Vormer en Balanta hoor. Dirar staat te hoog en zit daar wat te wijzen naar Mata dat hij de man in zijn rug moet oppikken, maar het is daar op de lijn dus vijf van Kiev tegen vier van Brugge. Dat mag toch nooit? Het is daarom ook dat eerst Mata en dan Kossounou moeten uitstappen en ze overal een man tekort komen. Er staat bij Brugge vijf man voor de bal zonder tegenstander..
 
Slechte match van Brugge. Dit Kiev is vandaag toch zeker niet beter dan een Belgische subtopper.
Maar goed, ze hebben hun doelpuntje gescoord .. dat is het belangrijkste. Nu géén blunders meer aub!
Dit is toch veel te negatief.

Je zit met een gehavende ploeg, zie naar die bank. En spelen bij zo'n omstandigheden, dat zijn toestanden die wij niet kennen hoor.
 
Goeie zaak gewoon, tevreden, zeker gezien de omstandigheden.
Hopelijk volgende week toch wat recuperaties, en dan moet dat zeker te doen zijn.
 
Dit is toch veel te negatief.

Je zit met een gehavende ploeg, zie naar die bank. En spelen bij zo'n omstandigheden, dat zijn toestanden die wij niet kennen hoor.
Ik ben streng en ik ben ontevreden over het niveau van de ploeg. Maar ze hadden inderdaad wel het excuus van de omstandigheden en het feit dat ze met een half B-team aan het spelen waren.

Maar over het resultaat kan ik niet klagen.
En dat is eigenlijk het enige dat telt. JOB DONE!
 
Ontevreden is wel overdreven vind ik. Er zijn wel een hoop omstandigheden die meespelen hè.

Je speelt een uitwedstrijd in Kyiv waar het -15 of zo is, terwijl je net een halve corona uitbrak hebt gehad waardoor je zonder drie van je beste spelers moet aantreden én zonder je vaste coach. Ik ben daarom zéér blij met dit resultaat, want op voorhand zag ik het somber in.

Al had ik op voorhand Kyiv ook wel wat sterker ingeschat, deze ploeg heeft totaal geen indruk op mij gemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan