Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

In tegenstelling tot Witsel wel finale Champions League gespeeld, en zal zelf ook wel beseffen dat hij dat niet meer gaat evenaren.

En gescoord in die finale dacht ik.

Er waren ook geruchten dat hij naar Barcelona zou gaan, maar dat is uitgedoofd precies. De zandbak zou jammer zijn, hij is 29 en kan nog perfect een paar jaar mee op het hoogste niveau.

En gescoord in die finale dacht ik.

Er waren ook geruchten dat hij naar Barcelona zou gaan, maar dat is uitgedoofd precies. De zandbak zou jammer zijn, hij is 29 en kan nog perfect een paar jaar mee op het hoogste niveau.
Hadden dacht ik een optie dat ze Carrasco voor een bepaald bedrag (dacht 40 miljoen) en voor een bepaalde datum (dacht tot 1 augustus) konden binnenhalen. Geregeld met de transfer van Depay.

In tegenstelling tot Witsel wel finale Champions League gespeeld, en zal zelf ook wel beseffen dat hij dat niet meer gaat evenaren.
Goh ja, moet dat dan? Met die gedachtegang kunnen we al veel spelers afserveren natuurlijk.

Carrasco is 29 en kan toch nog wel enkele jaren mee op een zeer degelijk niveau, dat moet daarom niet zijn met de ambitie om de CL te winnen, maar om nu al naar de zandbak te gaan vind ik toch erg jammer. Zeker aangezien die al twee jaar poen heeft liggen pakken in China.

Komt er ook nog eens bij dat die toch nog een rol heeft bij de nationale ploeg, dus dan vind ik blijven voetballen bij een normale ploeg wel belangrijk. Spelers die naar de zandbak trekken hoef je wat mij betreft ook niet meer op te roepen.

bij deze mijn reacties in het juiste topic :p
Cole Palmer (talentje van City) zou naar CFC gaan. Vreemd

Op uitleenbasis of permanent?
Permanent zou inderdaad raar zijn, ik kreeg net de indruk dat hij dit en volgend seizoen potentieel ging doorbreken.
Misschien dat Chelsea met weeral een waanzinnig bod is afgekomen :unsure:

Ansu Fati gaat waarschijnlijk uitgeleend worden aan Brighton.

Zou tof zijn. Ik heb wel enige sympathie voor Brighton (ooit geweest, tof stadje, en leuke club), en Fati is uiteraard een talent.

Op uitleenbasis of permanent?
Permanent zou inderdaad raar zijn, ik kreeg net de indruk dat hij dit en volgend seizoen potentieel ging doorbreken.
Misschien dat Chelsea met weeral een waanzinnig bod is afgekomen :unsure:
Volgens Fabrizio permanent dacht ik te lezen.
Raar, je hebt Palmer lopen, die het niet onaardig deed in de Supercup, je haalt dan Doku om vervolgens Palmer met zijn valiezen naar London te sturen.

Raar, je hebt Palmer lopen, die het niet onaardig deed in de Supercup, je haalt dan Doku om vervolgens Palmer met zijn valiezen naar London te sturen.
de wegen van city zijn ondoorgrondeljk. Of ja de wegen van het geld...
Zou tof zijn. Ik heb wel enige sympathie voor Brighton (ooit geweest, tof stadje, en leuke club), en Fati is uiteraard een talent.
Leuke stad idd, leuk stadion ook. Modern maar zonder het voetbal uit het oog te verliezen. Al 2x geweest en was telkens plezant.

Misschien met terugkoop clausule dan. Of ja, dat zou ik toch doen als City, gewoon vast leggen dat je hem bv. binnen de 3 jaar voor max. 40-50 miljoen kan terugkopen.

Heerlijk om te zien hoe Lukaku ontvangen wordt door de fans van AS Roma. Net wat hij nodig heeft om te presteren.

Transfer van Saelemaekers naar Bologna snap ik wat minder. Iedereen was verbaast dat hij zoveel speelde bij Milan, maar hij deed het allesbehalve slecht. Hij kan toch echt wel hoger dan Bologna. Pure middenmoot. Goed, hopelijk van daar een transfer naar een betere ploeg.
Het is toch een huur deal dacht ik.

Terug
Bovenaan