Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Tja, is eigenlijk veel geld voor een speler die niet uit de verf komt.

Geweldig talent, maar ook een stap of 2 overgeslagen met direct naar Bayern te gaan.
Bij Liverpool wil ik het ook nog wel eens eerst zien... maar ze zijn daar precies wel fan van Nederlanders (Van Dijk, Gakpo en nu Gravenberch). Vermoedelijk omdat de assistent-coach een Nederlander is?

Geweldig talent, maar ook een stap of 2 overgeslagen met direct naar Bayern te gaan.
Bij Liverpool wil ik het ook nog wel eens eerst zien... maar ze zijn daar precies wel fan van Nederlanders (Van Dijk, Gakpo en nu Gravenberch). Vermoedelijk omdat de assistent-coach een Nederlander is?
Is te vroeg weggegaan bij Ajax en dan ook nog een te grote stap willen maken. Denk dat Liverpool ook nog te hoog is op dit moment.

Ik zie het wel goedkomen, altijd fan geweest van Gravenberch. Er is duidelijk nog een plek vrij voor hem in de driehoek op het middenveld, dus zal het volste vertrouwen krijgen

Ik zie het wel goedkomen, altijd fan geweest van Gravenberch. Er is duidelijk nog een plek vrij voor hem in de driehoek op het middenveld, dus zal het volste vertrouwen krijgen
Kan die op de 6 spelen?

Bij Ajax werd die aanzien op het niveau van een Bellingham en Chouameni. Heeft het jammer genoeg niet kunnen waarmaken bij Bayern maar dat kan veel redenen hebben.
Ik vind 40m wel een correcte prijs als je ziet dat bv. een Lavia voor 60 gaat.
Benieuwd wat Klopp er mee gaat doen. Hoewel ik toch echt graag die meer traditionele 6 had gezien…

Fullkrug naar Dortmund. Concurrentie voor Haller en vervanging voor als die op de Afrika cup zit begin volgend jaar. Hij weet de goal staan, maar Dortmund is wel wat anders dan Bremen. Ik weet ook niet hoe Bremen zonder Fullkrug er nog hoopt in te blijven, die gaan toch ook nog wat mogen gaan halen.

Terug
Bovenaan