Général Zantas
Well-known member
Die had toch ook beter nog een jaar bij PSV gebleven![]()
Geen idee of die bij Brentford veel gaat spelen, al vermoed ik bij een prijskaartje van 40 miljoen dat die toch gehaald is voor de basis.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die had toch ook beter nog een jaar bij PSV gebleven![]()
Tja, is eigenlijk veel geld voor een speler die niet uit de verf komt.
Is te vroeg weggegaan bij Ajax en dan ook nog een te grote stap willen maken. Denk dat Liverpool ook nog te hoog is op dit moment.Geweldig talent, maar ook een stap of 2 overgeslagen met direct naar Bayern te gaan.
Bij Liverpool wil ik het ook nog wel eens eerst zien... maar ze zijn daar precies wel fan van Nederlanders (Van Dijk, Gakpo en nu Gravenberch). Vermoedelijk omdat de assistent-coach een Nederlander is?
Bakayoko blijkbaar aangeven dat hij niet geïnteresseerd is in een overstap. Deal gaat dus niet door.Geen idee of die bij Brentford veel gaat spelen, al vermoed ik bij een prijskaartje van 40 miljoen dat die toch gehaald is voor de basis.
Kan die op de 6 spelen?Ik zie het wel goedkomen, altijd fan geweest van Gravenberch. Er is duidelijk nog een plek vrij voor hem in de driehoek op het middenveld, dus zal het volste vertrouwen krijgen
Vindt hij zelf duidelijk ook! Top beslissing! Getuigd van veel intelligentie/goede entourage (of beiden)Die had toch ook beter nog een jaar bij PSV gebleven![]()
En blijkbaar zouden ze in januari terug gaan proberen bij Bakayoko. Dus kan hij nog zien hoe de situatie is bij PSV met Lozano.Vindt hij zelf duidelijk ook! Top beslissing! Getuigd van veel intelligentie/goede entourage (of beiden)
Onuachu zou uitgeleend worden aan Metz.
.Ik denk dat er nog veel supporters met dichtgeknepen billen wachten tot 7/9.Bod van 150m pond geweigerd voor Salah…
Dat wordt nog een plezante week met die hun transferperiode die doorloopt tot 7/9.
Ik had mijn bronnen moeten checken ipv over te nemen van een kameraad.