Général Zantas
Well-known member
Triestig. Al een even grote loser als Witsel op dat vlak.
In tegenstelling tot Witsel wel finale Champions League gespeeld, en zal zelf ook wel beseffen dat hij dat niet meer gaat evenaren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Triestig. Al een even grote loser als Witsel op dat vlak.
Blijft wel een beetje vreemd dat je als sierlijke voetballer Monaco, Dalia Yifang en Atletico op je palmares hebt.In tegenstelling tot Witsel wel finale Champions League gespeeld, en zal zelf ook wel beseffen dat hij dat niet meer gaat evenaren.
In tegenstelling tot Witsel wel finale Champions League gespeeld, en zal zelf ook wel beseffen dat hij dat niet meer gaat evenaren.
Hadden dacht ik een optie dat ze Carrasco voor een bepaald bedrag (dacht 40 miljoen) en voor een bepaalde datum (dacht tot 1 augustus) konden binnenhalen. Geregeld met de transfer van Depay.En gescoord in die finale dacht ik.
Er waren ook geruchten dat hij naar Barcelona zou gaan, maar dat is uitgedoofd precies. De zandbak zou jammer zijn, hij is 29 en kan nog perfect een paar jaar mee op het hoogste niveau.
Goh ja, moet dat dan? Met die gedachtegang kunnen we al veel spelers afserveren natuurlijk.In tegenstelling tot Witsel wel finale Champions League gespeeld, en zal zelf ook wel beseffen dat hij dat niet meer gaat evenaren.

Cole Palmer (talentje van City) zou naar CFC gaan. Vreemd

Ansu Fati gaat waarschijnlijk uitgeleend worden aan Brighton.
Volgens Fabrizio permanent dacht ik te lezen.Op uitleenbasis of permanent?
Permanent zou inderdaad raar zijn, ik kreeg net de indruk dat hij dit en volgend seizoen potentieel ging doorbreken.
Misschien dat Chelsea met weeral een waanzinnig bod is afgekomen![]()
de wegen van city zijn ondoorgrondeljk. Of ja de wegen van het geld...Volgens Fabrizio permanent dacht ik te lezen.
Raar, je hebt Palmer lopen, die het niet onaardig deed in de Supercup, je haalt dan Doku om vervolgens Palmer met zijn valiezen naar London te sturen.
Leuke stad idd, leuk stadion ook. Modern maar zonder het voetbal uit het oog te verliezen. Al 2x geweest en was telkens plezant.Zou tof zijn. Ik heb wel enige sympathie voor Brighton (ooit geweest, tof stadje, en leuke club), en Fati is uiteraard een talent.
Volgens Fabrizio permanent dacht ik te lezen.
Raar, je hebt Palmer lopen, die het niet onaardig deed in de Supercup, je haalt dan Doku om vervolgens Palmer met zijn valiezen naar London te sturen.
Het is toch een huur deal dacht ik.Heerlijk om te zien hoe Lukaku ontvangen wordt door de fans van AS Roma. Net wat hij nodig heeft om te presteren.
Transfer van Saelemaekers naar Bologna snap ik wat minder. Iedereen was verbaast dat hij zoveel speelde bij Milan, maar hij deed het allesbehalve slecht. Hij kan toch echt wel hoger dan Bologna. Pure middenmoot. Goed, hopelijk van daar een transfer naar een betere ploeg.
Bonucci toch?Chiellini naar Union Berlin
AhjaBonucci toch?
Die had toch ook beter nog een jaar bij PSV geblevenBakayoko talentje maar toch ook maar weinig bewezen om 40 miljoen te rechtvaardigen. Die Eredivisie blijft waanzinnig overgewaardeerd.

Prachtig nieuws, dan komt Palhinha van Fulham zeker naar ons.
Tja, is eigenlijk veel geld voor een speler die niet uit de verf komt.