@Wulf OSB
Het zat er al even aan te komen, maar wel dik balen. Heel veel creativiteit die we gaan missen. Ben benieuwd of er iemand bij gaat komen of dat Borges (met Conceiçao) het voor hun rekening krijgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agent heeft op Twitter al aangegeven dat er niets van waar is. Volgende zomer wil ik het nog wel eens zien..Salah ook op weg naar SA? Dan gaat het wel heel erg worden voor Liverpool dit seizoen vrees ik.
Lukebakio naar Sevilla voor ergens rond de 10 miljoen.
Geen idee of het wat is voor ons. Volg niets van de Nederlandse competitie, maar vertrouw wel op u als het om Ajax gaat.
@Wulf OSB
Het zat er al even aan te komen, maar wel dik balen. Heel veel creativiteit die we gaan missen. Ben benieuwd of er iemand bij gaat komen of dat Borges (met Conceiçao) het voor hun rekening krijgen.
Mooie transfer, leuke club, heerlijk stadion, fantastische stad.Lukebakio naar Sevilla voor ergens rond de 10 miljoen.
Knappe club, hopelijk kan hij het daar waarmaken.
Kudus is enorm technisch en balvast. Hij mist alleen rendement. Op zich geen slechte cijfers, maar kan wel meer rendement halen. Heeft ook nog wel marge om te groeien, maar als het eruit gaat komen, hebben jullie een dikke speler erbij. Overmars noemde dit zijn beste transfer ooit. Dus ben benieuwd.Geen idee of het wat is voor ons. Volg niets van de Nederlandse competitie, maar vertrouw wel op u als het om Ajax gaat.
Da's toch een trend die al lang bezig is. Van de gouden generatie kan ik me eigenlijk alleen Mertens voor de geest halen die ook zo'n carrière heeft gehad.Yes. Het is precies zo'n speler die wat langer nodig heeft om te ontwikkelen, maar hij blijft wel groeien.
Pakweg iemand als Trossard heeft ook veel stappen gezet om uiteindelijk wat later (hij is nu 28) bij een topclub terecht te komen.
Eigenlijk was dat lang de normale gang van zaken, denk ik?
In tegenstelling tot de recentere trend waarbij heel jonge spelers vroeg weggeplukt worden door topclubs.
Chadli min of meer zeker ook?Da's toch een trend die al lang bezig is. Van de gouden generatie kan ik me eigenlijk alleen Mertens voor de geest halen die ook zo'n carrière heeft gehad.
Hoh, toch vrij snel naar Tottenham gegaan en bij zijn vertrek daar toch alleen maar stapjes naar beneden gezet.Chadli min of meer zeker ook?
Da's toch een trend die al lang bezig is. Van de gouden generatie kan ik me eigenlijk alleen Mertens voor de geest halen die ook zo'n carrière heeft gehad.

Ik denk dat het bij Benzema eerder kwestie was van jaren in de schaduw van Ronaldo te staan toch. En van vooral in diens functie te spelen. Het vertrek van Ronaldo valt ongeveer samen met Benzema's 30ste verjaardag.Zo een Benzema die op zijn 22e naar Madrid is gegaan, daar moesten ze ook een aantal jaren geduld mee hebben trouwens vooraleer die echt begon te presteren. En naar mijn mening is dat pas echt een topspits geworden toen hij 30 was ofzo.
Uiteindelijk is het sportief voor de speler altijd interessanter om kleinere tussenstappen te zetten (a la Trossard, of nu hopelijk Lukebakio). Maar grote clubs gooien met bakken geld en lange contracten, dus de verleiding om die stappen over te slaan is dan groot natuurlijk.
Pak nu zo ne Mudryk, wat zit die daar in godsnaam te doen op de bank bij Chelsea. 70 miljoen euro, 8.5 jaar contract, terwijl die er gewoon nog niet klaar voor is en ook beter een jaar of 2 bij een Duitse of Engelse middenmotor zou spelen om beter te worden.
Benzema was effectief gewoon minder sterk en minder efficiënt tot Ronaldo zijn laatste jaar bij Real ofzoiets. Moest zijn folietjes beetje kwijtgeraken eerst. Daarna een heel sterke en straight forward spits geworden.Ik denk dat het bij Benzema eerder kwestie was van jaren in de schaduw van Ronaldo te staan toch. En van vooral in diens functie te spelen. Het vertrek van Ronaldo valt ongeveer samen met Benzema's 30ste verjaardag.
En van Trossard is de jury nog niet beslist of die transfer naar Arsenal sportief nu echt de beste keuze is. Ik vrees dat die daar nu toch ook weer een seizoen van supersub tegemoet gaat, in plaats van de man bij Brighton te zijn.
En van Trossard is de jury nog niet beslist of die transfer naar Arsenal sportief nu echt de beste keuze is. Ik vrees dat die daar nu toch ook weer een seizoen van supersub tegemoet gaat, in plaats van de man bij Brighton te zijn.
Sportief gezien heb ik er toch weer mijn serieuze twijfels bij. Kan mij moeilijk voorstellen dat die daar een vaste basisplaats gaat krijgen gezien de concurrentie die er rond loopt op zijn positie(s).Mooie transfer, leuke club, heerlijk stadion, fantastische stad.
Hopelijk kan hij er blijven groeien en mooie dingen laten zien!
Slim gezien. Alexis en Arnautovic kunnen elk een helft spelenAlexis Sanchez is terug naar Inter![]()