gamer5
Well-known member
Toch vreemd.
1 goed seizoen bij City en dan opzij gezet door Pep. Kan nochtans mee bij elke topploeg denk ik. Om zo jong het dan op te geven en naar de zandbak te gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch vreemd.
Was aanwezig op de match gisteren samen met Steidten.
Ik blijf mijn bedenkingen daarbij hebben. Zo'n speler moet gewoon wekelijks kunnen voetballen en zelfs bij Rennes is dat al een hele opgave gezien zijn blessurelast. En dan nu nog eens naar een competitie met een hogere intensiteit? Hij mag mij verbazen hoor, maar ik had hem liever sowieso nog een jaar Rennais zien doen.

Ik blijf mijn bedenkingen daarbij hebben. Zo'n speler moet gewoon wekelijks kunnen voetballen en zelfs bij Rennes is dat al een hele opgave gezien zijn blessurelast. En dan nu nog eens naar een competitie met een hogere intensiteit? Hij mag mij verbazen hoor, maar ik had hem liever sowieso nog een jaar Rennais zien doen.
Ach whatever eigenlijk, ik zou wellicht hetzelfde doen in zijn plaats hoor![]()

Op de winst van de doorverkoop. Hij is aangetrokken voor 26 miljoen.Anderlecht gaat flink cashen. 15 procent doorverkoop. Eventjes bijna 10 miljoen krijgen.
Is dat niet op de meerprijs? Dus eerder rond de 5M?Anderlecht gaat flink cashen. 15 procent doorverkoop. Eventjes bijna 10 miljoen krijgen.
Zou kunnen. Dan nog een stevig bedrag. Altijd mooi meegenomenOp de winst van de doorverkoop. Hij is aangetrokken voor 26 miljoen.
Was sowieso begrensd op 5 miljoen.Anderlecht gaat flink cashen. 15 procent doorverkoop. Eventjes bijna 10 miljoen krijgen.
Voor die prijs? Lijkt mij sterk. Ze zitten al niet breed in de buitenspelers lijkt me?Zou dat nu niet kopen om direct te verhuren zijn?
Ik lees vanalles.Was sowieso begrensd op 5 miljoen.
Voor die prijs? Lijkt mij sterk. Ze zitten al niet breed in de buitenspelers lijkt me?
Idd. Jongen heeft letterlijk nog niets bewezen buiten tonen dat hij snel is en in de ziekenboeg kan liggen. 65 mil is crazyWaanzinnig bedrag gewoon.
Waar komt dit vandaan? Want Sporza heeft het over 15% op de meerprijs, dus 5 miljoen.Ik lees vanalles.
De transfer legt niet alleen Rennes, maar ook RSC Anderlecht geen windeieren. Bij de overgang van Doku naar Frankrijk bedong Paars-Wit immers een doorverkooppercentage van 20% op de meerwaarde. Anderlecht incasseerde in oktober 2020 zo'n 26 miljoen voor Doku, waardoor het nu tussen de 7,5 à 8 miljoen euro mag bijschrijven op de rekening. Een fraaie som.
Sowieso een mooi bedrag op binnen te halen. Wat het ook is
HLN spreekt van 7,8 miljoen. Staat op hun siteWaar komt dit vandaan? Want Sporza heeft het over 15% op de meerprijs, dus 5 miljoen.
Is wel de enige die spreekt over 20%. Heb wel meer vertrouwen in Sporza. Soit, al bij al een mooie meevaller voor Anderlecht.HLN spreekt van 7,8 miljoen. Staat op hun site
Sowieso. Ik weet ook niet wat de waarheid isIs wel de enige die spreekt over 20%. Heb wel meer vertrouwen in Sporza. Soit, al bij al een mooie meevaller voor Anderlecht.