Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Echt zonde, vorige zomer zijn laatste kans om echt terug te komen toch echt wel verpest bij Ajax. Vooral die linken met de mocro Maffia verontrustend.
Het is zonde van het talent, maar heb er 0,0 medelijden mee. Hoeveel kansen heeft hij al de nek omgedraaid? PSV, Juventus, Sampdoria, Ajax en Samsunspor. Behoorlijk veel voor iemand van zijn leeftijd.

Ajax trouwens Ramaj overgenomen van Frankfurt. Ze betalen rond de 8 miljoen (richting 10 met bonussen) voor de 2de keeper van Frankfurt. Is nog maar 21 jaar, maar nu zitten we met 2 keepers van rond de 10 miljoen. Vind ik een beetje overdreven, tenzij Rulli nu of na dit seizoen alweer vertrekt.

Ik wacht nog altijd op een CV of 2. Sutalo (Dinamo Zagreb) blijft topprioriteit, maar gaat ook rond de 20 miljoen kosten. Uiteindelijk veel geld weer uitgegeven en ik vind Feyenoord toch weer sterker op dit moment.

Het is zonde van het talent, maar heb er 0,0 medelijden mee. Hoeveel kansen heeft hij al de nek omgedraaid? PSV, Juventus, Sampdoria, Ajax en Samsunspor. Behoorlijk veel voor iemand van zijn leeftijd.

Het kopke is even belangrijk als de voeten voor een topvoetballer he. Ik denk dan aan een Balotelli ofzo die ook veel meer uit zijn carrière had kunnen halen.
Maar bij die Ihattaren is het wel extreem, precies. Ook absoluut geen goede persoonlijke omgeving enz.

Disasi naar Chelsea.

Hebben ondertussen als centrale verdedigers: Thiago Silva, Fofana, Badiashile, Colwill, Chalobah, Sarr en Disasi.

Zullen er nog wel wat vertrekken vermoed ik.

Transfers vooral voor de toekomst he. Colwill ook net bijgetekend. Fofana maanden lang geblesseerd & badiashile mist ook de seizoensstart. Thiago silva is gezien zen leeftijd wsl aan zen laatste seizoen bezig. Sarr die zal wel vertrekken.

Vranckx zou naar PSV gaan voor rond de 12 miljoen.

Inter is het precies ook goed aan het verkloten met hun zoektocht naar een spits. Atalanta is ook op de piste van Scamacca gesprongen.

Vranckx zou naar PSV gaan voor rond de 12 miljoen.

Inter is het precies ook goed aan het verkloten met hun zoektocht naar een spits. Atalanta is ook op de piste van Scamacca gesprongen.
Lijkt me een goede deal voor beide partijen. Vranckx heeft vorig jaar toch wel een jaar weggegooid door naar Milan te gaan.

En Daramy naar Burnley voor toch een behoorlijk bedrag. Zou gaan om een uitleenbeurt met verplichte koop rond de 15 miljoen (exclusief bonussen) en doorverkoopclausule.

Kudus lijkt ook te vertrekken. Ajax en Brighton zijn akkoord voor 40 miljoen. Kudus moet zelf wel nog akkoord geraken met Brighton.

De vraag blijft: Is het Romelu zelf of zit er een geldwolf advocaat (stiekem manager) achter? Want toen zat hij nog bij Roc Nation. Nu is zijn makelaar ‘Team Lukaku’.

Het zijn in ieder geval zeer gekke sprongen waarvan je weet dat ze uitkomen. Is het bij Juve zo veel meer geld? Je speelt er in ieder geval niet Europees, wat toch prio is in deze fase vab je carrière imo.

Ik vraag me ook af waarom Juve zo weinig vertrouwen heeft in Vlahovic. Ok, het was niet top dit seizoen. Maar zonder aftrek staan ze hoog genoteerd en er zat nog rek op. Ondanks dat de ploeg niet echt top was.

TIs een rare zaak, waar ik niet veel van snap. Als fan zou ik er ook niet mee lachen, en die italianen zijn dan nog fanatiek.
Hopelijk komt het goed bij Juve, had gewoon bij Inter moeten blijven.

Terug
Bovenaan